Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.11.2024 12:11. Дата последних изменений - 22.11.2024 12:11

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них -

Идентификатор закупки UA-2024-11-22-006781-a  
ID 61991721c4534f499a42e26cf63e048f  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Крісло офісне AMF АЕРО НВ Line сидіння Сітка чорна,Неаполь N-20/спинка Сітка чорна, вставка Неаполь N-20 (026498) - 3 шт, Стілець кухонний AMF Корсика алюм пластик білий - 10 шт, Диван прямий ЕЛЕГАНТ Еписофт 31 сірий 1920x920x800 мм - 1 шт, Диван офісний MINIMALIST Relax сірий - 1 шт, Стільці офісні, оббиті екошкірою (шкірозамінником), чорні, металеві, 500мм -6 шт, Крісло офісне YOUNG (Liner S 3230 ZSD) - 2 шт, Крісло офісне AMF Атлет PL Tilt тканина чорна C-11 - 20 шт. Товар, за даним Договором постачається з моменту підписання договору до 31.12.2024, ., у відповідності з накладною, за письмовими заявками Замовника, які направляються на електрону пошту Постачальника з пошти Замовника. Датою поставки Товару є дата приймання Замовником партії Товару. Поставка повинна виконуватись транспортом Постачальника. Перехід права власності на Товар відбувається в момент прийняття представником Замовника партії Товару. Доказом прийняття партії Товару є накладна, оформлена належним чином та підписана уповноваженими особами. Право власності на поставлений Товар переходить до Замовника в момент отримання Товару від Постачальника за належно оформленої накладної. Замовник має право відмовитися прийняти Товар від Постачальника, якщо його умови не відповідають умовам, зазначеним у специфікації. Адреса поставки: вул. Відпочинку,11 м. Київ, матеріальний склад. Навантажувально - розвантажувальні роботи( підйом диванів на 6 поверх) та збір здійснюються силами і за рахунок Постачальника

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)  
Ожидаемая стоимость 110`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
22.11.24
Прием предложений
до 27.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!