Процедура закупки объявлена 21.11.2024 17:52. Дата последних изменений - 21.11.2024 17:52
Водопостачання -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-21-016601-a | |
ID | a7c3a75e97164d24950a70a3ef66ad05 |
Ожидаемая стоимость
3`839.98 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Квартирно - експлуатаційний відділ м.Львова | |
Ожидаемая стоимость | 3`839.98 Гривна (с НДС) | |
Обоснование | ОБГРУНТУВАННЯ ПІДСТАВИ для здійснення закупівлі згідно з абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення a6o скасування, затверджених постановою KMY від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі — Особливості) 1. Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Квартирно-експлуатаційний відділ с.Львова - 79007, Україна, Львівська область, м.Львів, вулиця Батуринська,2; код за ЄДРПОУ 07638027 - категорія замовника, Підприємства, установи, організації, зазначені у пунктічастини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі. 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі i частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з централізованого водопостачання та/або централізованого водовідведення, код ДК 021:2015: 65110000-7 Розподіл води. 3. Розмір бюджетного призначення та/або очікувана вартість предмета закупівлі: 3839,98 грн. з ПДВ. 4. Підстава для здійснення закупівлі: відповідно до абзацу 4 підпункту 5 пункту 13 Особливостей: роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним cy6’єктом господарювання в одному з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. 5. Обгрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень. Законом України від 29.10.2024 р. № 4024-ІХ «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» термін дії воєнного стану встановлено до 8 лютого 2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов'язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 12-1 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні a6o окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася; 3) організовує та здійснює керівництво центральними та іншими органами виконавчої влади в умовах воєнного стану; 4) після початку збройного конфлікту здійснює заходи щодо створення відповідно до норм міжнародного гуманітарного права безпечних зон, організованих у спосіб, який дає змогу забезпечити захист цивільних осіб; 5) визначає особливості здійснення оборонних та публічних закупівель із забезпеченням захищеності державних замовників і замовників від воєнних загроз. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27 лютого 2014 року № 794-VII «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких у тому числі входить здійснення публічних закупівель, частиною 3-7 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період до кінця 2024 року. Враховуючи те, що постачальником/виконавцем є лише певний суб’єкт господарювання - Міське комvналъне підприсмство «Миколаївводоканал», що визначено відповідним документом – Зведеним переліком суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2024 (додається), застосовується вищевказане виключення. Частиною другою статті 5 Закону України «Про природні монополії» передбачено ведення Антимонопольним комітетом України зведеного переліку суб’єктів природних монополій на підставі реєстрів суб’єктів природних монополій у сфері житлово-комунального господарства, що формуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, а в інших сферах, в яких діють суб’єкти природних монополій, - національними комісіями регулювання природних монополій у відповідній сфері або органами виконавчої влади, що здійснюють функції такого регулювання до створення зазначених комісій. Разом із тим відповідно до статті 13 Закону України «Про природні монополії» комісії визначають суб’єктів природних монополій, діяльність яких регулюється відповідно до цього Закону, та складають і ведуть реєстри таких суб’єктів природних монополій у відповідній сфері. Відповідно до пункту 4 Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій, затвердженого розпорядженням Комітету від 28.11.2012 № 874-р, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.12.2012 за № 2119/22431, внесення суб'єктів природних монополій до Зведеного переліку здійснюється Комітетом на підставі реєстрів, отриманих від Міністерства інфраструктури України, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері енергетики, Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг. Згідно інформації наведеної у Зведеному переліку суб’єктів природних монополій станом на 31.10.2024 Міське комvналъне підприсмство «Миколаївводоканал», входить до числа підприємств, які зазначені у зведеному переліку суб'єктів природних монополій, а також є суб’єктом господарювання, що здійснює господарську діяльність на ринку централізованого водопостачання та водовідведення у Львівській області та відповідно до ст. 12 ЗУ «Про захист економічної конкуренції» займає монопольне (домінуюче) становище на вказаному ринку у територіальних межах Львівської області. Відповідно до наведеного закупівлю даного/ї товару (послуги) може бути запропоновано лише певному суб’єкту господарювання, що у свою чергу означає відсутність конкуренції з технічних причин на відповідному ринку. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі послуги та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за абзацом 4 підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання в одному з таких випадків, а саме відсутність конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обгрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обгрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): - Зведений перелік cy6’ектів природних монополій станом на 31.10.2024 | |
Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
Закупка объявлена
21.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
21.11.24