Процедура закупки объявлена 21.11.2024 15:03. Дата последних изменений - 22.11.2024 13:52
Щітки електрографітові (умовний тип 4) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-21-012098-a | |
ID | bb5c5361145f402da3303bd343ce3201 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`960`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 3`960`000.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
21.11.24
Период уточнений
до 26.11.24
Период обжалования
до 26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
02.12.24
22.11.2024, 13:52
зміна порядку оплати
Общий вопрос о закупке
Звернення щодо змін умов оплати , що викладені Замовником на майданчику закупівель, а саме п.1.4.5. : " Оплата за кожну партію поставленого Товару проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 ( сорок п’ятий ) календарний день з дати підписання Акта прийому - передачі товару або видаткової накладної , за умови реєстрації податкової накладної, не пізніше ніж за 3 ( три ) календарних дні до дати оплати, визначеної цим пуктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ)". Слід зазначити, що пропонуючи продукцію європейського виробника ( імпорт), постачальник зобов’язаний сплатити 20% ПДВ в момент завантаження та митного оформлення продукції в країні виробника, що потребує наявність на рахунках постачальника значних сум обігових коштів. Крім того, оплата продукціїї через 1,5 місяців після поставки , створюють фінансове навантаження для заводу - виробника, який повинен забезпечити метеріально - технічні витрати для випуску наступної партії та виконання договорних зобов’язань. За таких обставин, просимо викласти умови оплати продукції у вигляді варіанту з передплатою , який є в проекті типового договору (Додаток 6 п.7.2,) Просимо викласти цей пункт в наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ здійснює попередню опплату в розмірі 20% (двадцять %) вартості партії товару протягом 10 ( десяти ) календарних днів з дати отримання рахунку - фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати рахунок - фактуру ПОКУПЦЮ протягом 10 (десяти ) робочих днів з дня направлення останнім відповідної письмової рознарядки , згідно з п.4.5.цього Договору. Остаточна оплата 80% ( вісімдесят %) вартості партії ТОВАРУ за фактично поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 ( десятий ) календарний день з дати підписання Акта прийому - передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку - фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазаначених у п.5.4. цього Договору з врахуванням попередньої оплати у відповідності до абзацу першого цього пункту."