Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 21.11.2024 15:03. Дата последних изменений - 22.11.2024 13:52

Щітки електрографітові (умовний тип 4) Код ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху -

Идентификатор закупки UA-2024-11-21-012098-a  
ID bb5c5361145f402da3303bd343ce3201  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства)

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`960`000.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
21.11.24
Период уточнений
до 26.11.24
Период обжалования
до 26.11.24
Прием предложений
до 29.11.24
Осталось5 дней Спешите принять участие!
Аукцион
02.12.24
22.11.2024, 13:52
зміна порядку оплати
Общий вопрос о закупке
Звернення щодо змін умов оплати , що викладені Замовником на майданчику закупівель, а саме п.1.4.5. : " Оплата за кожну партію поставленого Товару проводиться ПОКУПЦЕМ на 45 ( сорок п’ятий ) календарний день з дати підписання Акта прийому - передачі товару або видаткової накладної , за умови реєстрації податкової накладної, не пізніше ніж за 3 ( три ) календарних дні до дати оплати, визначеної цим пуктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ)". Слід зазначити, що пропонуючи продукцію європейського виробника ( імпорт), постачальник зобов’язаний сплатити 20% ПДВ в момент завантаження та митного оформлення продукції в країні виробника, що потребує наявність на рахунках постачальника значних сум обігових коштів. Крім того, оплата продукціїї через 1,5 місяців після поставки , створюють фінансове навантаження для заводу - виробника, який повинен забезпечити метеріально - технічні витрати для випуску наступної партії та виконання договорних зобов’язань. За таких обставин, просимо викласти умови оплати продукції у вигляді варіанту з передплатою , який є в проекті типового договору (Додаток 6 п.7.2,) Просимо викласти цей пункт в наступній редакції: ПОКУПЕЦЬ здійснює попередню опплату в розмірі 20% (двадцять %) вартості партії товару протягом 10 ( десяти ) календарних днів з дати отримання рахунку - фактури від ПОСТАЧАЛЬНИКА. ПОСТАЧАЛЬНИК повинен надати рахунок - фактуру ПОКУПЦЮ протягом 10 (десяти ) робочих днів з дня направлення останнім відповідної письмової рознарядки , згідно з п.4.5.цього Договору. Остаточна оплата 80% ( вісімдесят %) вартості партії ТОВАРУ за фактично поставлений ТОВАР за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 10 ( десятий ) календарний день з дати підписання Акта прийому - передачі товару або видаткової накладної за умови реєстрації податкової накладної, оформленої відповідно до вимог законодавства України, та відповідно до рахунку - фактури на поставлену партію ТОВАРУ, при наявності документів, зазаначених у п.5.4. цього Договору з врахуванням попередньої оплати у відповідності до абзацу першого цього пункту."