Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 15.11.2024 15:07. Дата последних изменений - 18.11.2024 14:21

Акумулятори до квадрокоптерів -

Идентификатор закупки UA-2024-11-15-011942-a  
ID cd3a6ab30e1746cfaa99c4fe954714d2  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Закупівля здійснюється на виконання Програми «Обороноздатність» на 2024 рік, затвердженої рішення міської ради від 15.12.2023 №8/34/27.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Тернопільська міська рада  
Общая ожидаемая стоимость закупки 587`230.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
15.11.24
Период уточнений
до 20.11.24
Период обжалования
до 20.11.24
Прием предложений
до 23.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
25.11.24
15.11.2024, 16:45
ТД
Общий вопрос о закупке
Доброго дня у Додатку 2 зазначено (3. Загальна кількість складає – 18 шт.
4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 80506,00 коп. 7. Під час надання цінової пропозиції товару слід звернути УВАГУ на режим звільнення від оподаткування ПДВ, встановлений підпунктом 5 пункту 32 підрозділу 2 розділу ХХ ПКУ. )
АЛЕ закупівля на майданчику на 50 шт. та 14 шт. батарей з бюджетом 587230,00 грн з ПДВ!
Поясніть будь ласка то в документах помилка чи як сприймати таку суперечливу інформацію!?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.11.2024, 14:21)
Шановний Учаснику!
Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів з особливостями код 31440000-2 Акумуляторні батареї за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника на закупівлю товару: Акумулятори до квадрокоптерів, затверджена рішенням уповноваженої особи відповідальної за організацію та проведення процедур відкритих торгів Тернопільської міської ради від 15 листопада 2024 року, складена у відповідності з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі – Особливості) (далі – тендерна документація).
На Ваше звернення інформуємо, що за ідентифікатором закупівлі UA-2024-11-15-011942-a у Додатку 2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» зазначено: Кількість товару – 64 шт.
У оголошенні про проведення даної закупівлі зазначено очікувану вартість предмета закупівлі 587 230 грн. з ПДВ.
Учасник до ціни товару включає всі витрати, які можуть бути понесені у зв’язку з виконанням ним договірних зобов’язань, в тому числі вартість доставки товару до місця поставки та вартість упакування, вартість вантажно-розвантажувальних робіт, а також податки, збори та всі інші витрати, що мають бути здійснені (понесені) Учасником у зв’язку з виконанням Договору.
Відповідно до вищенаведеного, Замовником у тендерній документації передбачено відповідний перелік вимог до товару та учасників процедури закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі , що не порушує права та законні інтереси Учасників.