Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.11.2024 14:59. Дата последних изменений - 07.11.2024 14:59

Бензин А-95 (Євро 5), талон -

Идентификатор закупки UA-2024-11-07-010884-a  
ID 85a455f0dcd745ec8b50bff92b562e88  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Постачання товару має здійснюватися згідно умов договору про закупівлю, Постачальнику не можна відступати від умов, що визначені в договорі. Підстави та порядок змін умов договору зазначені в проєкті договору про закупівлю. Умови оплати товару: Розрахунок Замовника з Постачальником здійснюється у гривнях шляхом банківського переказу вартості фактично поставленої партії Товару, визначеної по накладним. Розрахунки за поставлений Товар здійснюються за фактом постачання на умовах післяплати протягом 7 (семи) робочих днів з дня підписання Сторонами накладних та виставлення Постачальником рахунку-фактури. Здійснення попередньої оплати не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної установи Замовник має право оплатити товар Постачальника протягом 7 (семи) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. Граничний термін поставки товару (талонів) за Договором – 25.12.2024р. включно. Постачальник зобов'язаний передати останню партію нафтопродуктів (останню партію відомостей на одержання таких нафтопродуктів) згідно кількісних та якісних характеристик згідно цього Договору про закупівлю у власність Замовника до вказаного граничного терміну поставки товару, проте поставка окремих партій здійснюється за заявками замовника. Поставка одноразових відомостей від Постачальника Замовнику проводиться протягом одного календарного дня з моменту їх замовлення (надсилання письмової (листом) / усної (особисто та/або в телефонному режимі / електронної (електронним листом або за допомогою мессенджера) заявки) на адресу Замовника, що вказана в 10 розділі Договору. Оплата поставки відомостей здійснюється за рахунок Постачальника.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Благовіщенська міська рада  
Ожидаемая стоимость 290`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
07.11.24
Прием предложений
до 12.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует