Процедура закупки объявлена 06.11.2024 15:39. Дата последних изменений - 06.11.2024 15:39
«Імітатор рани з симуляцією кровотечі, Імітатор кульового поранення з симуляцією кровотечі, Набір для практики внутрішньовенних інʼєкцій анатомічна рука, Набір для практики внутрішньовенних інʼєкцій анатомічна рука (розширений), Набір внутрішньовенних інʼєкцій тренувальна рука з венами, що одягається, Набір внутрішньовенних інʼєкцій тренувальна рука з двох частин та венами, що одягаються для навчального кабінету "Захист України" ». (ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – 38970000-5: Дослідницькі, випробувальні та науково-технічні симулятори) -
Идентификатор закупки | UA-2024-11-06-013074-a | |
ID | 36c6b3e7b2f34d4e9bc83ee32f5240ef |
Общая ожидаемая стоимость закупки
222`500.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад засвідчений уповноваженою особою учасника / або нотаріально / або іншим чином завірений. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Відділ освіти Трускавецької міської ради | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 222`500.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
06.11.24
Период уточнений
до 11.11.24
Период обжалования
до 11.11.24
Прием предложений
до 14.11.24
Осталось7 дней Спешите принять участие!
Аукцион
15.11.24
В данное время вопросов от участников нет