Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 06.11.2024 15:08. Дата последних изменений - 06.11.2024 15:08

ДК 021:2015: 39120000-9 - Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи Cтіл комп'ютерний кутовий серія "БЮРО" ОБ1-011 (ДСП яблуня) Сільф -

Идентификатор закупки UA-2024-11-06-011748-a  
ID 4a708a667c6042ae9159cd86068ce9cc  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Матеріал (покриття, оздоблення), з якого будуть виготовлені меблі, повинні бути гладкими, легкодоступними для прибирання і стійкими до оброблення їх спеціальними засобами для очищення. Товар повинен бути доставлений Покупцю в готовому (зібраному) вигляді. У разі постачання товару неналежної якості або товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Продавець зобов’язується за свій рахунок усунути недоліки або замінити неякісний товар на товар належної якості. Всі витрати пов’язані із заміною товару неналежної якості (транспортні витрати та інше) несе Продавець. Гарантійний строк експлуатації Товару становить не менше 12 місяців, з дня їх отримання Покупцем. Поставка Товару здійснюється транспортом та за рахунок Продавця. Розвантаження товару здійснюється Продавцем.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХЕРСОНСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. Є. Є. КАРАБЕЛЕША" ХЕРСОНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 8`900.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
06.11.24
Прием предложений
до 11.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!