Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.11.2024 17:20. Дата последних изменений - 04.11.2024 17:20

ДК 021:2015 (CPV) 30190000-7 – Офісне устаткування та приладдя різне (Папір А4 MAESTRO standart+ ) -

Идентификатор закупки UA-2024-11-04-014148-a  
ID 1f064514df4f4785b0866cd84d2abe6e  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Поставка Товару – передача Замовнику Товару, якість якого відповідає умовам, встановленим розділом 2 Договору. Товар постачається Замовнику транспортом і за рахунок Постачальника протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки від Замовника на умовах DDP – 19620, Черкаська обл., Черкаський р-н, с.Будище, вул. 30 років Перемоги, 42 («Інкотермс», у редакції 2020 року), не пізніше 30 листопада 2024 року.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ БУДИЩЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ  
Ожидаемая стоимость 50`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
04.11.24
Прием предложений
до 07.11.24
Осталось2 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует