Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.11.2024 15:44. Дата последних изменений - 04.11.2024 16:02

Картопля -

Идентификатор закупки UA-2024-11-04-011691-a  
ID 379a31426ef64e43af1e1785dd512346  
Ожидаемая стоимость
29`160.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальна Установа "Гніванський центр з обслуговування закладів освіти"  
Ожидаемая стоимость 29`160.00 Гривна (с НДС)  
Обоснование Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на період з 04.11.2024 року по 15.11.2024 року. Відповідно до листів закладів освіти та закладів дошкільної освіти Гніванської ТГ від 04.11.2024 року існує потреба у здійсненні Закупівлі. У Замовника виникла необхідність закупівлі продуктів харчування, так як відповідно до Постанови від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», незабезпечення гарячим харчуванням учнів певних категорій у закладах освіти призведе до порушення законодавства. У Замовника відсутня можливість проведення цієї закупівлі у строки, встановлені Особливостями. При цьому листами від закладів освіти та закладів дошкільної освіти Гніванської ТГ від 04.11.2024 року підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі продуктів харчування. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі продуктів харчування та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підпункту 4 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару в разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. З огляду на викладене, рішення замовника про проведення закупівлі відповідає чинному законодавству.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Закупка объявлена
04.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
04.11.24