Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 04.11.2024 14:33. Дата последних изменений - 28.11.2024 16:29

(ПК-24Т_0415_ВО) Комплект м’яких меблів для вагонів СМК -

Идентификатор закупки UA-2024-11-04-009000-a  
ID 52d6e14a1c1641d3aa8e6754caffd31a  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-11-04-009432-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника* Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника* 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ - 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0415_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Комплект м’яких меблів для вагонів СМК) 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 16 000 000,00 грн без ПДВ (шістнадцять мільйонів гривень 00 копійок без ПДВ) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 -2025 років (до 30.06.2025 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12.11.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 480 000,00 грн (чотириста вісімдесят тисяч гривень 00) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі). Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації; 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця»_____________________________________ Артем ВЕСЕЛОВСЬКИЙ

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 16`000`000.00 Гривна (без НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 480`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
04.11.24
Период уточнений
до 30.11.24
Период обжалования
до 30.11.24
Прием предложений
до 03.12.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Аукцион
04.12.24
08.11.2024, 22:06
Зміни ТД
Общий вопрос о закупке
Ми як виробник та потенційний учасник закупівлі: Відкриті торги з особливостями (ПК-24Т_0415_ВО) Комплект м’яких меблів для вагонів СМК код за ДК 021:2015:34630000-2: Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху; обладнання для контролю залізничного руху оголошення № UA-2024-11-04-009000-a: 1. У зв’язку з дією воєнного стану в Україні, постійними обстрілами окупанта, що заважає стабільній та ритмічній роботі підприємства, організацій та державних установ, що надають необхідну інформацію, просимо подовжити термін прийому пропозицій до 15.11.2024 року, за для можливості підготовки тендерної пропозиції за вимогами тендерної документації. Також просимо скорегувати комплект постачання у зв’язку з новими вимогами до комплекту м’яких меблів, а саме -: у зв’язку з виключенням зі складу комплекту рундуків, до складу комплекту необхідно додати опору дивану зі сторони проходу та центральну опору дивану. Також просимо відкоригувати і додати варіанти полиці верхньої правого та лівого виконання. У таблиці 3. ТД виправити кількість гачків поз. 19 – 38 шт., поз 20 – 38 шт.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован28.11.2024, 16:29)
Шановний учаснику, відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації. Дякуємо за звернення.