Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.11.2024 16:11. Дата последних изменений - 01.11.2024 16:11

Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів)

Идентификатор закупки UA-2024-11-01-011501-a  
ID a48f92644e78430aa90e5abbc55bb348  
Идентификатор плана UA-P-2024-11-01-011870-a  
Ожидаемая стоимость
176`400.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Ожидаемая стоимость 176`400.00 Гривна (без НДС)  
Обоснование Відповідно до Постанови КМУ від 04 жовтня 2024 р. №1145 та рішення Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області №2170 від 11.01.2024 року, 16 жовтня 2024 року уповноваженою особою Опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів м. Хирів Хирівської міської ради Самбірського району Львівської області (ОЗЗСО І-ІІІ ступенів м. Хирів) була оголошена закупівля за предметом Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів) (ДК 021:2015) (55510000-8) (далі – Закупівля) за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2024-10-16-010039-a. 24.10.2024 року через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником, відкриті торги щодо Закупівлі автоматично відмінені електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей. Звіт про результати проведення процедури закупівлі (Лот 1. Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів) додається (ID оголошення - UA-2024-10-16-010039-a). При цьому у Замовника існує потреба в Закупівлі. Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Отже, враховуючи зазначене, з метою якнайшвидшого забезпечення наявної потреби, Замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі шляхом укладення договору без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 6 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли відмінено відкриті торги через неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями, у тому числі за лотом. При цьому предмет закупівлі, його технічні, кількісні та якісні характеристики, проект договору про закупівлю, а також вимоги до суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації (крім вимог, визначених пунктом 47 цих особливостей), та сума договору про закупівлю не може перевищувати очікувану вартість предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі), з урахуванням прийнятного відсотка перевищення ціни тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі над очікуваною вартістю предмета закупівлі, якщо такий прийнятний відсоток був зазначений у тендерній документації. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до пункту 13 Особливостей, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 3-8 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. У разі укладення договору про закупівлю відповідно до пункту 13 Особливостей замовник разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей.  
Процедура закупки
Закупка без использования электронной системы
 
Вид предмета закупки: Закупка услуг  
Закупка объявлена
01.11.24
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
01.11.24

Спецификация закупки

1)
Послуги їдалень (послуги з організації харчування для учнів 1-4 класів)
ДК 021:2015: 55510000-8 - Послуги їдалень
Место поставки товаров или место выполнения работ или оказания услуг: 82060, Україна, Львівська область, Хирів, ОЗЗСО І-ІІІ ступенів м. Хирів
Окончательный срок поставки товаров, выполнения работ или оказания услуг: 31.12.2024
Количество товаров или объем выполнения работ или оказания услуг:: 1 послуга

Тендерная документация

Тендерная документация
обгрунтування Лот1.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:11
Версия документа от: 01.11.2024 16:11
ID: 969892e20fc2412ca12e3daf8131ce03
Тендерная документация
UA-2024-10-16-010039-a-Лот 1.pdf
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:11
Версия документа от: 01.11.2024 16:11
ID: ed58e268ed2a42ce83f8cad5805c1961
Уведомление о закупке
sign.p7s
Загружено в ЦБД Prozorro: 01.11.2024 16:11
Версия документа от: 01.11.2024 16:11
ID: e64388e88b204a58ad7c971690946aad

?:tender item config

?:hasAuction ?:config no  
?:hasAwardingOrder  
?:hasValueRestriction  
?:valueCurrencyEquality  
?:hasPrequalification ?:config no  
?:minBidsNumber 1  
?:hasPreSelectionAgreement ?:config no  
?:hasTenderComplaints ?:config no  
?:hasAwardComplaints ?:config no  
?:hasCancellationComplaints ?:config no  
?:hasValueEstimation  
?:hasQualificationComplaints ?:config no  
?:tenderComplainRegulation 0  
?:qualificationComplainDuration 0  
?:awardComplainDuration 0  
?:cancellationComplainDuration 0  
?:clarificationUntilDuration 0  
?:qualificationDuration 0  
?:restricted ?:config no  

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ОПОРНИЙ ЗАКЛАД ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ І-ІІІ СТУПЕНІВ М. ХИРІВ ХИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ САМБІРСЬКОГО РАЙОНУ ЛЬВІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Код в ЕГРПОУ / ИНН 22385957  
Юридический адрес 82060, Україна, Львівська область, Хирів, ВУЛ. ГОГОЛЯ, будинок 6  

Квалификация участников

Участник
Ценовое предложение
Статус
Документы
1
176`400.00
Гривна без НДС
Победитель
01.11.2024 16:11

Заключенные договоры

Номер договора
35
Дата подписания
01.11.2024
Дата начала действия
01.11.2024
Дата завершения действия
31.12.2024
Цена договора
176`400.00 Гривна без НДС