Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 01.11.2024 16:07. Дата последних изменений - 01.11.2024 16:07

Файли для документів А4, PP 40 мкм, глянець прозорий; Клейкі стрічки канцелярські 45ммx100м, 30мкм, прозорі; Клейка стрічка канцелярська одностороння, 18мм х 20м, 40мкм, прозора ; Ручки кулькові; Змінні стрижні для ручок; Змінні стрижні для ручок; Скоби для степлера; Скоби для степлера; Скріпки канцелярські; Олівці графітні; Маркери; Маркери; Маркери; Маркери; Паперові блоки для нотаток; Гумки для видалення написів олівця графітного та чорнил; Клей-олівець; Антистеплери; Степлери -

Идентификатор закупки UA-2024-11-01-011415-a  
ID 615ce5d338254fa5b7d55bfd7abf07cb  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"  
Ожидаемая стоимость 7`000.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Запрос цены предложения  
Закупка объявлена
01.11.24
Прием предложений
до 06.11.24
Осталось4 дня. Спешите принять участие! Спешите принять участие!
Информация о мониторинге закупки органами государственного финансового контроля отсутствует