Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 29.10.2024 17:30. Дата последних изменений - 06.11.2024 16:42

Капітальний ремонт (заміна вікон, дверей та оздоблення) адмінбудівлі ГУ ДПС у Миколаївській області, що розташована за адресою: м. Миколаїв, вул. Героїв Рятувальників, 6 (ліквідація наслідків збройної агресії Російської Федерації, пов'язаних із пошкодженням будівель та споруд) -

Идентификатор закупки UA-2024-10-29-014593-a  
ID 8437fa0ada3c4fe1807eafe5e5500237  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою. У разі, якщо документ або інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою мовою, ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію іншою мовою з обов’язковим перекладом українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. У разі, якщо у змісті тендерної пропозиції зустрічаються торгова марка, загальноприйняті міжнародні терміни, адреси електронної пошти тощо, які неможливо перекласти з іноземної мови та/або з метою збереження їх ідентифікації, допускається їх зазначення без перекладу.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Головне управління ДПС у Миколаївській області  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`144`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 15`720.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
29.10.24
Период уточнений
до 10.11.24
Период обжалования
до 10.11.24
Прием предложений
до 13.11.24
Осталось6 дней Спешите принять участие!
Аукцион
14.11.24
06.11.2024, 09:16
Наявність аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику, згідно п. 2 Додатку 1.2 до тендерної документації під аналогічним договором мається на увазі договір про виконання робіт з капітального ремонту або нового будівництва, або реконструкції, або реставрації приміщень за класом наслідків не менше СС2.
Чи вважається аналогічним договором виконання робіт на об'єкті нове будівництво за класом наслідків СС3?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.11.2024, 16:41)
Шановний Учаснику!
Так, надання договору на виконання робіт на об’єкті нове будівництво за класом наслідків СС3 буде вважатися аналогічним договором.
Дякую за звернення!
06.11.2024, 09:46
Аналогічний договір
Общий вопрос о закупке
Згідно п. 2 Додатку 1.2 до тендерної документації Замовником прописана вимога щодо надання документально підтвердженного досвіду виконання аналогічного договору. Чи буде ввжатись аналогічниим договір, інформація про який відсутня у системі прозоро?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.11.2024, 16:42)
Шановний Учаснику!
Тендерною документацією не передбачена вимога щодо обов’язкового розміщення аналогічного договору в системі Прозорро.
Дякую за звернення!