Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.09.2024 13:17. Дата последних изменений - 30.09.2024 09:35

«Поліграфічна продукція (Код ДК 021:2015:22800000-8, Паперові чи картонні реєстраційні журнали, бухгалтерські книги, швидкозшивачі, бланки, та інші паперові канцелярські вироби» -

Идентификатор закупки UA-2024-09-25-007392-a  
ID 4190289f6cd34c8a96032fb4f66119ac  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Київський міський територіальний центр комплектування та соціальної підтримки  
Общая ожидаемая стоимость закупки 2`872`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 30`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
25.09.24
Период уточнений
до 07.10.24
Период обжалования
до 07.10.24
Прием предложений
до 10.10.24
Осталось9 дней Спешите принять участие!
Аукцион
10.10.24
30.09.2024, 09:27
Уточнення техзавдання (календар)
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, прохання уточнити формат квартального календаря (позиція 4 Додатку № 4 до ТД, Календар потрійний настінний).
30.09.2024, 09:35
Акт огляду зразків
Общий вопрос о закупке
Шановний замовнику, тендерною документацією закупівлі, зокрема Додатком №4, передбачене надання учасником в складі тендерної пропозиції акту огляду зразків (зразок акту додається). Прохання уточнити формат та порядок процедури надання учасниками зразків і отримання актів.