Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 07.09.2024 14:57. Дата последних изменений - 18.09.2024 14:22

Електрична енергія -

Идентификатор закупки UA-2024-09-07-000413-a  
ID 0ec9404dce9e472cae836cca0c92c134  
Общая ожидаемая стоимость закупки
3`500`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ОКНП "Чернівецька лікарня швидкої медичної допомоги"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 3`500`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 100`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
07.09.24
Период уточнений
до 13.09.24
Период обжалования
до 13.09.24
Прием предложений
до 16.09.24
Аукцион
16.09.24
Квалификация
с16.09.24
Предложения рассмотрены
с17.09.24
09.09.2024, 15:38
Дискримінаційна вимога з тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В додатку 3 до Тендерної документації Замовника встановлена вимога надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу.
Зазначаємо, що ми, як Учасник даної закупівлі, не маємо штрафів за порушення законодавства про ринок електричної енергії, але довідки про цей факт теж не маємо, оскільки обов’язкової наявності такої довідки в учасника ринку електричної енергії законодавством не передбачено. А отримання довідки саме протягом строків для подання пропозиції є нереальним.
Встановлення такої вимоги Замовником може свідчити про надання переваги конкретному учаснику, що завчасно зміг отримати відповідний документ, тобто є дискримінаційною.
Крім того, ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Так, на офіційному сайті НКРЕКП в розділі реєстр рішень НКРЕКП за посиланням https://www.nerc.gov.ua/npasearch?&category=4&tags=postanovi оприлюднюються постанови НКРЕКП, в тому числі і про накладення штрафів на суб’єктів господарювання, з якими Замовник може безперешкодно ознайомитися.
Враховуючи це, Замовник не повинен вимагати надання вищезазначеної інформації, оскільки вона є відкритою, публічною та може бути перевірена Замовником.
Слід відмітити, що вимога про надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу неодноразово визнавалася Антимонопольним комітетом України дискримінаційною та такою, що порушує права та законні інтереси Учасників, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі (наприклад, рішення від 02.04.2024 №5922 в закупівлі № UA-2024-03-19-008889-a, рішення від 04.04.2024 № 6067 в закупівлі UA-2024-03-14-006158-a)
Виходячи із вищенаведеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації шляхом виключення вимоги про надання учасником інформаційного листа виданого НКРЕКП про відсутність факту накладення штрафів за недотримання вимог нормативно-правових актів, що регулюють функціонування ринку електричної енергії та за порушення Ліцензійних умов з постачання електричної енергії споживачу
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.09.2024, 16:51)
зміни внесено
09.09.2024, 17:33
Проект договору
Общий вопрос о закупке
Згідно проекту договору вказано: "5.15. Порядок розрахунку за останній місяць постачання у 2022 році за Договором: Постачальник надає Споживачу акт приймання–передачі електричної енергії за фактично спожиту електричну енергію за останній місяць постачання у 2022 році у строки встановлені бюджетним кодексом України , але не пізніше останнього робочого дня місяця." Вказаний рік є неактуальним, просимо внести зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.09.2024, 16:51)
зміни внесено
10.09.2024, 09:53
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В додатку 3 до Тендерної документації Замовника зазначено, що на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів Учасник має надати, зокрема, копії платіжних доручень (інструкцій), завірені банківською установою, що свідчить про оплату за наданими в тендерній пропозиції аналогічними договорами в повному обсязі.
Дані документи підтверджують платоспроможність споживачів та їх здатність виконувати зобов’язання за договорами.
Факт належного виконання постачальником договору підтверджує узгоджений сторонами акт прийому передачі електричної енергії.
Надайте, будь ласка, роз’яснення, яким чином платіжні доручення (інструкції) підтверджують досвід саме постачальника, та як впливають на здатність постачальника вчасно та якісно виконувати свої зобов’язання за договорами про постачання електричної енергії споживачу.
А також вимагаємо виключити дану вимогу із тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.09.2024, 16:56)
Шановний Учасник, виконання договору означає поставка товару та його оплата. Поставка товару підтверджується актами прийому передачі або накладними, підтвердженням оплати є факт перерахування коштів який оформляється платіжним дорученням (інструкцією) що може підтвердити лише банківські установи в яких обслуговуються сторони за аналогічним договором.
10.09.2024, 10:03
Внесення змін до тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовнику! В додатку 3 до Тендерної документації Замовника встановлена вимога надання учасниками нотаріально завіреної копії статуту або іншого установчого документу.
Даною вимогою Замовник обмежує учасників в праві надати оригінал статуту, а також покладає на учасників додаткове фінансове навантаження у вигляді оплати послуг нотаріуса, чим свідомо зменшую кількість учасників закупівлі. Перевірити справжність статуту Замовник може за кодом, наданим Учасником в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на офіційному сайті Міністерства юстиції України за посиланням https://usr.minjust.gov.ua/content/free-search.
Таким чином, просимо Вас внести зміни до тендерної документації та викласти вимогу щодо надання статуту в наступній редакції: « Оригінал або нотаріально завірену копію статуту, а також код для перевірки справжності статуту в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.09.2024, 16:59)
Оригінальність статуту може підтвердити нотаріус згідно своїх повноважень, обмеження щодо неможливості завірити нотаріальну копію установчого документу в Україні відсутні. Вважаємо дану вимогу правомірною та такою що не дискримінує Учасників.