Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 09.08.2024 11:04. Дата последних изменений - 17.09.2024 15:48

Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (Ремонт надземного переходу магістрального газопроводу Кривий Ріг - Одеса 1 (ШДО-1) через Куяльницький лиман, 271 км) -

Идентификатор закупки UA-2024-08-09-003178-a  
ID 933f1e736fd4443b8bbce7f5c0e00d82  
Общая ожидаемая стоимость закупки
13`645`553.33 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-07-25-010902-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені у складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 13`645`553.33 Гривна (без НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 409`000.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
09.08.24
Период уточнений
до 06.09.24
Период обжалования
до 06.09.24
Прием предложений
до 09.09.24
Квалификация
с09.09.24
Предложения рассмотрены
с16.09.24
21.08.2024, 16:00
уточнення щодо виконання робіт
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник, просимо відповісти на дані питання.
1. В Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт у п. 46 вказано, що необхідна номінальна товщина сухої плівки лакофарбового покриття – 300 мкм, загальна кількість шарів – 3, Разом з тим, в п. 47 є нанесення першого ґрунтового шару (двокомпонентне епоксидне покриття) системи антикорозійного захисного лакофарбового покриття С5.03 , товщина шару 120 мкм - 4423,07 м2, а потім в п.50 – нанесення фінішного шару товщиною 60 мкм, тобто відсутнє нанесення другого ґрунтового шару 120 мкм для 4423,07 м2.
2. В п. 24 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт вказано: заміна діелектричних прокладок 3200х70 мм товщиною не менше 3мм., в п. 25 діелектрична підкладка з листового поліуретану товщиною 4,0 мм. Чи можна застосувати прокладки товщиною 3 мм., як вказано в п. 24?
3. П. 69 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт передбачає розробку ґрунту екскаватором з доробкою вручну – 2 м3, чи є можливість роз’яснити де і чому необхідна розробка грунту екскаватором?
4. Просимо уточнити щодо обсягів робіт по нанесенню лакофарбового покриття на захисн. кожух із сталевої труби діаметром 108 мм, в якому розташований кабель зв'язку, чи потрібно виконувати абразивоструменеве очищення до ступеня очистки не гірше Sa 2,5 та нанесення покриття товщиною сухої плівки 300мкм. на цій трубі?
5. У зв’язку з тим, що Куяльницький лиман періодично затоплюється мінімум на 6 місяців на рік просимо розглянути можливість виконання робіт терміном до 31.12.2026 р.
6. У зв’язку з можливими змінами в документах, просимо Вас перенести термін подачі пропозиції до 03.09.2024 р.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован23.08.2024, 15:47)
Ваше питання потребує додаткового часу для опрацювання, у випадку необхідності будуть внесені зміни до тендерної документації.
30.08.2024, 15:08
уточнюючі питання
Общий вопрос о закупке
1. Уточніть, будь ласка, чи потрібно подавати дозвільні документи субпідрядника, якщо виконавець планує такого залучити?
2. Виходячи з заданої кількості лакофарбових матеріалів (п.33, п.36, п. 52, п. 54 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт) на гратчасті і суцільні поверхні закладено приблизно 30% втрат лакофарбових матеріалів, зазвичай на гратчасті поверхні відсоток втрат сягає 40% відповідно до Операційно-технологічних карт виробників (дистриб’юторів) лакофарбових матеріалів.
3. В Додатку І-а зазначено, що знежирювання проводиться бензином. За нашим досвідом знежирювання проводиться розчинником. Чи можна замінити знежирювання бензином на знежирювання розчинником?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован02.09.2024, 17:24)
Добрий день! Шановний потенційний Учаснику! Відповідно до вашого запитання повідомляємо наступне:

1. Уточніть, будь ласка, чи потрібно подавати дозвільні документи субпідрядника, якщо виконавець планує такого залучити?

Інформація щодо вимог при залученні субпідрядника викладена в п.4.1 Розділу 4 тендерної документації.

2. Виходячи з заданої кількості лакофарбових матеріалів (п.33, п.36, п. 52, п. 54 Додатку І-а Орієнтовні обсяги робіт) на гратчасті і суцільні поверхні закладено приблизно 30% втрат лакофарбових матеріалів, зазвичай на гратчасті поверхні відсоток втрат сягає 40% відповідно до Операційно-технологічних карт виробників (дистриб’юторів) лакофарбових матеріалів.

В п. 14.1 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Витрата матеріалів під час нанесення системи захисного лакофарбового покриття приймається з врахуванням рекомендацій детальної поопераційної технологічної карти (завіреної виробником (дистриб’ютором) фарби) нанесення шарів захисного лакофарбового покриття та не призводить до збільшення очікуваної вартості предмету закупівлі (ціни договору / загальної вартості робіт згідно договору)», а в п. 6.14 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Кожен Підрядник, обраховуючи об’єми робіт – несе відповідальність за доцільність тих чи інших інженерних рішень та включення їх у кошторис. Разом з тим незважаючи на наявність робіт у кошторисах Підрядник зобов’язаний забезпечити надання повного обсягу робіт, передбаченого даними технічними характеристиками, ризик не включення певного комплексу робіт в кошторис лягає на Підрядника».

3. В Додатку І-а зазначено, що знежирювання проводиться бензином. За нашим досвідом знежирювання проводиться розчинником. Чи можна замінити знежирювання бензином на знежирювання розчинником?

В п. 13.5 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Поверхня, яка підготовлена для нанесення захисного лакофарбового покриття, має бути вільна від пилу, залишків абразиву тощо з врахуванням рекомендацій виробника фарби (покриття)», а в п. 6.14 додатку 1 до тендерної документації вказано: «Кожен Підрядник, обраховуючи об’єми робіт – несе відповідальність за доцільність тих чи інших інженерних рішень та включення їх у кошторис. Разом з тим незважаючи на наявність робіт у кошторисах Підрядник зобов’язаний забезпечити надання повного обсягу робіт, передбаченого даними технічними характеристиками, ризик не включення певного комплексу робіт в кошторис лягає на Підрядника».