Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 12.07.2024 17:07. Дата последних изменений - 17.09.2024 14:22

Капітальний ремонт з заходами енергозбереження, енергоефективності, термомодернізацією Новопетрівської Гімназії № 1 Петрівської сільської ради за адресою Київська область, Вишгородський район, село Нові Петрівці, вулиця Свято-Покровська, будинок 52 (будівлі літер А, Д та Е), -

Идентификатор закупки UA-2024-07-12-009607-a  
ID 5a1da47501234fa9a388b8f08bc82de1  
Общая ожидаемая стоимость закупки
11`513`606.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Петрівський ліцей Петрівської сільської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 11`513`606.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
12.07.24
Период уточнений
до 23.08.24
Период обжалования
до 23.08.24
Прием предложений
до 26.08.24
Аукцион
26.08.24
Квалификация
с26.08.24
Предложения рассмотрены
с30.08.24
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с03.09.24
Процедура приостановлена из-за жалобы
16.07.2024, 16:48
Огляд об'єкту
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, приберіть, будь ласка, вимогу про огляд об'єкту, дана вимога є дискримінаційною і обмежує коло потенційних учасників. Дане питання неодноразово розглядалося комісіє АМКУ і винесені відповідні рішення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.07.2024, 16:06)
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що вимога в Тендерній документації щодо відвідання та огляду об'єкту, де передбачається виконання обсягів робіт згідно тендерної документації встановлена, у зв'язку з тим, що у послугах з поточного чи капітального ремонту завжди існує ризик відмови Учасника - переможця торгів від виконання робіт/надання послуг саме після огляду об’єкту. А отже, огляд об’єкту потрібен для правильної (коректної) підготовки Учасниками технічної частини (розрахунків) їх тендерної пропозиції та гаранту участі у торгах.
На звернення усіх учасників, бажаючих прийняти участь у процедурі закупівлі, Замовником підписується «Акт за результатами обстеження об’єкту», дана вимога не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Огляд об'єкту потенційним учасником разом із Замовником до подання пропозиції та проведення аукціону, не порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, оскільки Замовник та потенційні учасники (без ідентифікації особи) мають право на спілкування, в тому числі на складання та погодженням Акту з результатами обстеження об'єкту надання послуг.

16.07.2024, 16:53
База на території Петрівської громади
Общий вопрос о закупке
Приберіть, будь ласка, вимогу про наявність в учасника складського або виробничого приміщення, що знаходиться на території Петрівської територіальної громади. Дана вимога є дискримінаційною і обмежує коло потенційних учасників. Дане питання неодноразово розглядалося комісією АМКУ і винесені відповідні рішення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.07.2024, 16:06)
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що вимога в Тендерній документації щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: наявності в учасника право власності та/або право оренди чинного на весь строк виконання робіт на складське або виробниче приміщення, що знаходиться на території Петрівської територіальної громади обумовлено тим, що на об'єкті відсутні приміщення/місця, де можуть зберігатись будівельні матеріали, обладнання, матеріально-технічна база, а також для мінімізації витрат логістичних послуг. Разом з цим, зазначаємо, що відповідно пункту 3 статті 22 ЗУ № 922 тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи обсяг робіт по предмету закупівлі та ціну виконання робіт, а також те, що об'єкт - це навчальний заклад, встановлення вимоги щодо наявності в учасника право власності та/або право оренди чинного на весь строк виконання робіт на складське або виробниче приміщення, що знаходиться на території Петрівської територіальної громади, додатково підтверджує спроможність учасника якісно та в строки виконати роботи, тобто дана вимога є обґрунтована і не є дискримінаційна.
16.07.2024, 16:58
Посада Головного інженера з охорони праці
Общий вопрос о закупке
Відповідно до класифікатора професій, немає посади "Головного інженера з охорони праці". Є посада "Інженер з охорони праці". Прохання внести зміни до тендерної документації і вказати назву посади як її вказає більшість підприємств України
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.07.2024, 16:07)
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
16.07.2024, 17:07
Досвід роботи
Общий вопрос о закупке
Приберіть, будь ласка, вимогу про наявність в інженерно-технічних працівників досвіду роботи не менше 5 років. Дана вимога є дискримінаційною і обмежує коло потенційних учасників. Дане питання неодноразово розглядалося комісією АМКУ і винесені відповідні рішення.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.07.2024, 16:07)
У відповідь на Ваше звернення зазначаємо, що відповідно пункту 3 статті 22 ЗУ № 922 тендерна документація може містити інформацію, яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Враховуючи обсяг робіт по предмету закупівлі та ціну виконання робіт, а також те, що об'єкт - це навчальний заклад, встановлення вимоги щодо наявності серед його інженерно-технічних працівників досвіду роботи не менше 5 років додатково підтверджує спроможність учасника якісно та в строки виконати роботи, тобто дана вимога є обґрунтована і не є дискримінаційна.
16.07.2024, 17:18
Зміни до постанови 1178
Общий вопрос о закупке
Постановою КМУ від 5 липня 2024 р. № 782, було внесено зміни до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178. Зміни почали діяти з 09.07.2024. Оскільки дана закупівля оголошена 12.07.2024, тобто після публікації змін, потрібно привести тендерну документацію у відповідність до вимог абзацу 10 п. 28 Постанови № 1178.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.07.2024, 16:07)
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації
16.07.2024, 17:19
Сума закупівлі
Общий вопрос о закупке
Уточніть, будь ласка, сума закупівлі 11 513 606,00 грн. без ПДВ чи 11 513 606,00 грн. з ПДВ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован18.07.2024, 16:07)
Сума закупівлі становить 11 513 606,00 грн. з ПДВ.