Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 25.06.2024 17:10. Дата последних изменений - 26.09.2024 08:39

Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 5 «Джерельце», розташованої за адресою: 07101, Україна, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Київський квартал, 15, під тимчасове житло для внутрішньо переміщених осіб, з переведенням частини будівлі до житлового фонду -

Идентификатор закупки UA-2024-06-25-010648-a  
ID 18a513d3b0894cffb545cb8e53660e01  
Общая ожидаемая стоимость закупки
64`991`941.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ СЛАВУТИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВИШГОРОДСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Общая ожидаемая стоимость закупки 64`991`941.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
25.06.24
Период уточнений
до 13.07.24
Период обжалования
до 13.07.24
Прием предложений
до 16.07.24
Аукцион
17.07.24
Квалификация
с17.07.24
Предложения рассмотрены
с25.09.24
26.06.2024, 09:38
Ризики, інфляція
Общий вопрос о закупке
Доброго дня! Ознайомившись з умовами тендерної документації маємо питання: чому при розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі Замовником не враховані кошти на покриття ризиків та кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами? Адже строк виконання робіт 30 червня 2025 року, за цей час 1) значно зросте вартість матеріально-технічних ресурсів, а також 2) може виникнути необхідність в збільшенні об’ємів робіт, характер і метод виконання яких не можуть бути точно визначені під час проектування та уточнюються в процесі будівництва і можуть бути виконані за рахунок коштів на покриття ризиків. Дякуємо!
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован27.06.2024, 15:24)
Доброго дня!
На Ваше звернення від 26.06.2024 р. повідомляємо наступне:
Порядок визначення замовником предмета закупівлі та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі регламентовано наказами Мінекономіки від 15.04.2020 р. № 708 «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» та від 18.02.2020 р. №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» відповідно.
Визначення предмета закупівлі робіт здійснюється замовником згідно з п.27) ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. № 922-VIII (із змінами та доповненнями) за об'єктами будівництва та з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, з урахуванням змін (далі – Настанова 281).
Очікувана вартість закупівлі робіт з реконструкції визначається з урахуванням вищезгаданої Настанови 281 відповідно до розробленої та затвердженої проектно – кошторисної документації.
Слід зазначити, що Настанова 281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (державні кошти).
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена замовником відповідно до затвердженої проектно - кошторисної документації на будівельні роботи «Реконструкція частини будівлі Дошкільного навчального закладу (ясла - садок) № 5 «Джерельце», розташованого за адресою: 07101, Україна, Київська область, Вишгородський район, м. Славутич, Київський квартал, 15, під тимчасове житло для внутрішньо переміщених осіб, з переведенням частини будівлі до житлового фонду», що розроблена згідно з діючими нормами і правилами (стандартами) будівельної галузі України (експертний звіт №31/898-05/24 від 31 травня 2024 року), та відповідно до фінансового забезпечення даного виду робіт за рахунок грантових коштів по Грантовому договору від 19 грудня 2023р., укладеного між Управлінням освіти і науки Славутицької міської ради, Славутицькою міською радою, Виконавчим комітетом Славутицької міської ради та Міжнародною фінансовою корпорацією.
03.07.2024, 10:17
уточнення кількісних характеристик предмета закупівлі
Общий вопрос о закупке
1. В об’єми робіт по Зовнішнім роботам (ганки, входи в підвал, приямки) Роздiл 1. Приямки (арк. АБ-34-38) Приямки Пр-1 - Пр-5, Пр-8, Пр-9 (7 шт) додаток 1 до тендерної документації «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» включені об’єми що не відповідають проєкту а саме: поз.5 додатку Грунтуюча фарба силiконова Ceresit CT 15 silicone (кольорована) в кількості 561 літрів; поз.6 додатку Фарба фасадна силікон-силікатна Ceresit CT 46 (кольорована згідно проєкту) в кількості 299,2 літрів
2. Система водопроводу та каналізації в роздiлі 11. Трубопроводи додатку 1 до тендерної документації в поз.271-283 не вказана кількість робіт та матеріалів.
Просимо надати пояснення по наступним питанням та внести відповідні зміни в технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован03.07.2024, 11:09)
Доброго дня! На Ваше звернення від 03.07.2024р. повідомляємо наступне:
02.07.2024 р. рішенням уповноваженої особи були внесені зміни до частини «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» додатка 1 «Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації, відповідно до яких, зокрема:
1. Виключені позиції 5 (Грунтуюча фарба силiконова Ceresit CT 15 silicone (кольорована) – 561 л) та 6 (Фарба фасадна силікон-силікатна Ceresit CT 46 (кольорована згідно проєкту) – 299,2 л) із розділу 1. Приямки (арк. АБ-34-38) Зовнішніх робіт (ганки, входи в підвал, приямки);
2. Позиції 272 – 283 розділу 11. Трубопроводи Системи водопроводу та каналізацій доповнено значеннями фізичних показників об’ємів робіт.
Під час вивчення матеріалів тендерної документації використовуйте, будь ласка, файли Додаток 1 Технічні вимоги на закупівлю робіт 02072024 .doc, та Перелік змін 02072024.docx.
Дякуємо за звернення.
05.07.2024, 09:36
Додаток 2 до тендерної документації, п. 3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Общий вопрос о закупке
Добрий день.
Наша компанія приймає участь у міжнародних контрактах, які виконувалися за грантові кошти. Чи можемо ми показати звітність в по виконаним контрактам за актами прийому передачі, які використовуються у цих контрактах і які відрізняються від КБ2 та КБ3?
Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.07.2024, 14:11)
Доброго дня!
Так, у складі тендерної пропозиції Ви можете надати інші (-ий) первинні (-ий) облікові (-ий) документи (-), що підтверджують (-є) факт приймання, вартість виконаних обсягів будівельних робіт та витрати відповідно до контракту та форма яких (-ого) використовується при виконанні будівельних робіт за такими міжнародними контрактами. Найближчим часом до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дякуємо за звернення!
05.07.2024, 10:42
Додаток 2 до тендерної документації, 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Общий вопрос о закупке
Добрий день.
"- для п. 4-5 Форми 1.1.
 щодо права користування - учасник повинен надати договори або копії договорів з усіма додатками, що є невід’ємними частинами договору, що підтверджують право користування (договір оренди, лізингу, тощо) та свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що засвідчені печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи."

Нашою компанією укладено договір про надання послуг, в тому числі автотранспорту та іншої будівельної техніки. Надання послуг здійснюється екіпажем (водіями та робітниками) надавача послуг за вартістю маш.-год. Чи повинні ми підтверджувати право власності на цю техніку наданням свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів.
Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.07.2024, 11:23)
Доброго дня!
Відповідно до тендерної документації Ви повинні підтвердити право власності на автотранспорт та іншу будівельну техніку, надавши у складі тендерної пропозиції свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів, що засвідчені печаткою (за наявності) та підписом уповноваженої особи.
Дякуємо за звернення!
08.07.2024, 10:57
Завовнення даних в таблиці
Общий вопрос о закупке
Відповідно до Форми 3.1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* пункту 3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додатку №2 до тендерної документації в таблиці в колонці:

"Підтвердження виконання Договору
Номер, дата та сума підписання акту (ів) приймання виконаних будівельних робіт"

якщо Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) аналогічних договорів дуже багато, чи можна заповнити дані в таблиці щодо Підтвердження виконання Договору згідно Довiдок про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3), адже скановані оригінали документів щодо виконання аналогічного (них) договору (ів) з виконання будівельних робіт будуть завантажені з тендерною пропозицією.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован10.07.2024, 12:36)
Доброго дня!
Для того, щоб учасники мали достатньо часу для підготовки тендерної пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, встановлений Замовником кінцевий строк подання тендерних пропозицій з моменту оприлюднення тендерної документації в електронній системі закупівель є більшим, ніж мінімальний 14 днів для закупівлі робіт, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (із змінами та доповненнями). Заповнюйте, будь ласка, таблицю інформацією відповідно до встановленої форми.
Дякуємо за звернення!
09.07.2024, 13:03
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Общий вопрос о закупке
Відповідно до Форми 2.1. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання будівельних робіт Додатку №2 до тендерної документації:
Для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання повного обсягу будівельних робіт, що є предметом закупівлі, учасник повинен надати скановані оригінали документів: Звіт із праці за ф. № 1-ПВ за останній звітній місяць з квитанцією про прийняття, в якому вказана середньооблікова кількість штатних працівників.
Якщо, учасник згідно вимог чинного законодавства не зобов’язаний складати звіт за ф. № 1-ПВ, такий учасник у складі тендерної пропозиції має надати інші скановані оригінали документів: фінансовий звіт (з квитанцією про прийняття уповноваженим органом), в якому буде зазначена інформація про середньооблікову кількість штатних працівників.
Якщо Учасником процедури закупівлі буде надано документ: «Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» за звітний період (1 квартал 2024 року) без додатків, таким чином Учасник підтвердить свою відповідність такому критерію?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован11.07.2024, 09:15)
Доброго дня!
Так, Ви можете надати звіт "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску" (без додатків) за 1 або 2 квартал 2024 року в якому зазначена інформація про середньооблікову кількість штатних працівників (з квитанцію про прийняття уповноваженим органом).
Дякуємо за звернення!
11.07.2024, 13:14
Еквівалент матеріалу та обладнання
Общий вопрос о закупке
Відповідно до Додатку 1 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі тендерної документації:

«Учасник торгів має право подати пропозиції, що містять матеріали та обладнання відмінні від зазначеного в технічний специфікації, в разі якщо ці матеріали та обладнання по своїм технічним та експлуатаційним характеристикам відповідають зазначеним в специфікації.
Матеріали, що використовуватимуться для виконання робіт, повинні мати необхідні сертифікати.»

Відповідно до ТЕХНІЧНОЇ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Роздiлу 4. Вузол 1 (Схема обв"язки приладів опалення) вказані в п.п. 68-76 «Радіатори секційні в зборі, нижнє підключення Royal Thermo…», Учасник передбачає можливість включити еквіваленти зазначених позицій - РАДІАТОРИ SANTERRA.

Відповідно до тендерної документації:
«До уваги учасників:
Примітка:
Посилання в Технічних, якісних та кількісних характеристиках предмета закупівлі та, в технічній специфікації до предмета закупівлі, на конкретні торгівельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника читати та розуміти із доповненням «або еквівалент», що передбачає можливість включення учасником еквівалентів зазначених позицій. Еквівалентом вважається матеріали та/або обладнання, що відповідає технічним та технологічним характеристикам матеріалів та/або обладнання.»

Заміна вищевказаного матеріалу, вказаного в ТЕХНІЧНІЙ СПЕЦИФІКАЦІЇ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ в Роздiлі 4. Вузол 1 (Схема обв"язки приладів опалення) в п.п.68-76 на відмінні від зазначених в технічний специфікації, але які по своїм технічним та експлуатаційним характеристикам відповідають зазначеним в специфікації, відповідає вимогам тендерної документації та запропонована пропозиція Учасника буде відповідати технічним вимогам тендерної документації?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован12.07.2024, 11:58)
Доброго дня!
На Ваше звернення повідомляємо наступне:
учасник процедури закупівлі має право подати пропозиції, що містять матеріали та обладнання, відмінні від зазначених в технічний специфікації, в разі якщо ці матеріали та обладнання за своїми технічними, технологічними та експлуатаційними характеристикам відповідають зазначеним в специфікації.
Проєктно – кошторисною документацією передбачено радіатори секційні Royal Thermo PianoForte 500 VD з нижнім підключенням та з тепловим потоком при ∆70°С - не менше 189 Вт/секція. Учасник може включати до тендерної документації секційні радіатори, які мають відповідати, тим що визначені проектно – кошторисною документацією за показниками тепловіддачі та способу підключення.

Дякуємо за звернення!!!