Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 18.05.2024 10:56. Дата последних изменений - 18.06.2024 16:31

Фарби та ґрунтовки в асортименті -

Идентификатор закупки UA-2024-05-18-000081-a  
ID 3a0b9ee536a649d2a6a0a136c57dd0c6  
Общая ожидаемая стоимость закупки
480`780.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Асортимент дивитись в Додатку 2 до тендерної документації

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ЛМКП "Львівтеплоенерго"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 480`780.00 Гривна (с НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
18.05.24
Период уточнений
до 23.05.24
Период обжалования
до 23.05.24
Прием предложений
до 26.05.24
Аукцион
27.05.24
Квалификация
с27.05.24
Предложения рассмотрены
с04.06.24
Завершен
18.06.24
22.05.2024, 22:37
проєкт
Общий вопрос о закупке
Пунктами 5.2.4 та 5.3.2. вказана вимога щодо надання податкових накладних Замовнику. Разом з тим, згідно п. 201.1. ст.201 ПК України реєстрація ПН - обов'язок постачальника, відтак для цієї мети він не має надавати ПН Замовникові.
Порядок отримання ПН Замовником (покупцем) визначено абз.6 п. 201.10 ст. 201 ПК України, згідно якого: з метою отримання податкової накладної/розрахунку коригування, зареєстрованих в Єдиному реєстрі податкових накладних, покупець надсилає в електронному вигляді запит до Єдиного реєстру податкових накладних, за яким отримує в електронному вигляді повідомлення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних та податкову накладну/розрахунок коригування в електронному вигляді. Такі податкова накладна/розрахунок коригування вважаються зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних та отриманими покупцем.
Пропонуємо привести пункти 5.2.4. та 5.3.2 проєкту договору у відповідність до ПК України, виключивши з нього вимогу щодо надання податкових накладних (або підтвердити такі зміни при укладанні договору з переможцем), шляхом викладення пунктів в редакції:
5.2.4. Покупець має право застосувати оперативно-господарські санкції у разі нереєстрації податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної) в ЄРПН або в разі порушення Постачальником строку реєстрації податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної). Під оперативно-господарською санкцією Сторони розуміють право Покупця затримати оплату товару на суму податкового кредиту з ПДВ, який Покупець має отримати, за податковою накладною (з розрахунком коригування до податкової накладної), не зареєстрованою Постачальником в ЄРПН до моменту оформлення та реєстрації належним чином податкової накладної (розрахунку коригування до податкової накладної). Сторони погодили, що у разі застосування Покупцем оперативно-господарських санкцій, штрафні санкції (неустойки, пені, штрафи, відсотки річних за користування чужими грошовими коштами, індекс інфляції, збитки тощо) за несвоєчасну оплату товару до Покупця не застосовуються.
5.3.2. Постачальник зобов’язаний виплатити на користь Покупця штраф у розмірі 20% вартості (ціни) постачання, на яку податкова накладна:
а) не складена Покупцеві;
б) не зареєстрована в ЄРПН;
в) подана з порушенням строку її реєстрації в ЄРПН.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.05.2024, 18:43)
Замовник вважає, що запропонований ним Проект договору прозорим та відкритим для конкуренції документом, який на протязі тривалого часу не складав ніяких труднощів для Учасників. Замовник відмовляється вносити зміни.
22.05.2024, 22:38
проєкт
Общий вопрос о закупке
В Україні продовжує діяти довідка ТПП України, яка визначає воєнний стан, введений через військову агресію рф проти України з 24.02.2022 форс-мажором до припинення воєнного стану.
Через наведене, пропонуємо деталізувати умови форс-мажору (підтвердити таку можливість при укладанні договору з переможцем) в контексті триваючої військової агресії рф проти України як такі, що визнаються сторонами форс-мажором виключно за умов, що: такі обставини настали після укладання договору, прямо (безпосередньо) впливають на можливість сторони виконувати зобов'язання за договором та підтверджені відповідними доказами. Пропоную додати пункт у наступній редакції:
Сторони ознайомлені з обставинами, які Торгово-промислова палата України своїм листом від 28.02.2022 року №2024/02.0-7.1 засвідчує як форс-мажорні обставини (обставини непереборної сили), а саме: військову агресію Російської Федерації проти України, що стало підставою введенння військового стану із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», та погоджуються з тим, що військова агресія рф проти України та (або) ії наслідки (ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування Товару, сировини, при інших обставинах непереборної сили (ракетні, артилерійські, інші обстріли, тощо) вважається форсмажорною обставиною для цілей виконання цього Договору за одночасного настання умов:
- вони безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов’язання за Договором;
- настали після укладання Договору;
- підтверджуються відповідними доказами згідно умов Договору.
Сторони погодили, що строк попередження про такі обставини, визначені цим пунктом, становить 10 робочих днів та таке прпередження може бути здійснено поштою, електронною поштою, месенджерами, будь-яким іншим доступним засобом зв’язку ( у такому випадку з подальшим письмовим підтвердженням).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.05.2024, 18:43)
Замовник вважає, що запропонований ним Проект договору прозорим та відкритим для конкуренції документом, який на протязі тривалого часу не складав ніяких труднощів для Учасників. Замовник відмовляється вносити зміни.
22.05.2024, 22:38
проєкт
Общий вопрос о закупке
В Україні діє Постанова КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації" (далі - Постанова).
Недотримання мораторію будь-якою із сторін має наслідок: нікчемність договору.
Просимо доповнити проєкт договору пунктом:
Сторони підтверджують та гарантують, що на них не розповсюджується дія мораторію, визначеного Постановою КМ України №187 від 03.03.2022 року "Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації", а у випадку змін наведених гарантій, зобов'язані невідкладно, але не пізніше 3 днів інформувати письмово іншу сторону про такі зміни, що дає право для розірвання договору іншою стороною в односторонньому порядку без застосування будь-яких санкцій за це.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.05.2024, 18:43)
Замовник вважає, що запропонований ним Проект договору прозорим та відкритим для конкуренції документом, який на протязі тривалого часу не складав ніяких труднощів для Учасників. Замовник відмовляється вносити зміни.
22.05.2024, 22:44
проєкт
Общий вопрос о закупке
Пунктом 8.1. вказано, що У разі порушення терміну поставки, недопоставки, не поставки товару Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 15% від ціни договору за кожен день прострочення, недопоставки.
Умови договору мають базуватись на засадах рівності та справедливості його умов для сторін. Санкція вказана у пункті 8.1. договору є дуже великою, що в деяких випадках може значно перевищувати розмір потенціально заподіяній шкоді Замовнику. Обсяг зобов’язань Постачальника значно перевищує обсяг зобов’язань у Замовника за договором, окрім цього у Постачальника відсутні механізми захисту своїх прав за договором. Положення Постачальника за договором є вразливим та обмеженим у правах, а великий розмір санкції до того ж ще і пригнічує становище Постачальника. Окрім вказаного пункт із санкціє прописан некоретно, адже Штрафом є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми невиконаного або неналежно виконаного зобов'язання. Пенею є неустойка, що обчислюється у відсотках від суми несвоєчасно виконаного грошового зобов'язання за кожен день прострочення виконання
Враховуючи вище викладене, прошу привести розмір санкцій вказаний у пункті 8.1.у відповідність до принципів розумності та справедливості. Пропоную викласти у наступній редакції пункт:
8.1. У разі порушення терміну поставки, недопоставки, не поставки товару Постачальник сплачує Покупцю пеню у розмірі 0,1% від ціни непоставленого товару за кожен день прострочення, недопоставки.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.05.2024, 18:20)
МКП "Львівтеплоенерго" виклавши умови в проекті договору п. 8.1. ґрунтувалося на принципі рівності сторін, а також врахувало потенційну шкоду, яка може бути заподіяна нашому підприємству контрагенту при не виконанні умов договору. Враховуючи вище наведене ЛМКП "Львівтеплоенерго" відмовляє Вам у внесені змін до п. 8.1. договору.
22.05.2024, 22:49
проєкт
Общий вопрос о закупке
Пунктом 8.2. вказано,що Якщо поставлений товар не відповідає за якістю стандартам, технічним умовам, зразкам (еталонам), іншій документації або умовам Договору, а також, якщо здійснено поставку некомплектного товару, Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% вартості товару неналежної якості або некомплектної.
Документацією Замовника наявність зразків не передбачена, проте за невідповідність зразкам передбачена значна санкція. Предметом закупівлі є лакофарбові матеріали, що не передбачають комплектність товару. Уся лакофарбова продукція в Україні виготовляється відповідно до ТУ виробників. Враховуючи викладене,прошу внести зміни у пункт договору та викласти у наступній редакції:
Якщо поставлений товар не відповідає за якістю технічним умовам, та
/ або іншій документації або умовам Договору Постачальник сплачує Покупцю штраф у розмірі 20% вартості товару неналежної якості.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован24.05.2024, 18:20)
ЛМКП "Львівтеплоенерго" виклавши умови в проекті договору п. 8.2. ґрунтувалося на принципі рівності сторін, а також врахувало потенційну шкоду, яка може бути заподіяна нашому підприємству контрагенту при не виконанні умов договору. Враховуючи вище наведене ЛМКП "Львівтеплоенерго" відмовляє Вам у внесені змін до п. 8.2. договору.