Процедура закупки объявлена 07.05.2024 10:48. Дата последних изменений - 29.05.2024 16:44
Послуги з проведення метрологічної повірки приладів комерційного обліку теплової енергії -
Идентификатор закупки | UA-2024-05-07-002463-a | |
ID | 0e35453b0a554bf6a4d66ab31469e746 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
254`673.33 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство "Вишгородтепломережа" Вишгородської міської ради | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 254`673.33 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
07.05.24
Период уточнений
до 16.05.24
Период обжалования
до 16.05.24
Прием предложений
до 19.05.24
Аукцион
20.05.24
Квалификация
с20.05.24
Предложения рассмотрены
с22.05.24
Завершен
29.05.24
08.05.2024, 12:03
Щодо дискримінаційних вимог замовника.
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
Просимо Вас вилучити з тендерної документації Замовника вимогу що Виконавець Послуги зобов’язаний мати власну відкалібровану установку проливну типу АС 50(80)-В/0,005...15,0-С/0,005...45,0 або аналогічну, як дискримінаційну.
Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та іншими нормативно-правовими документами у галузі метрології та метрологічної діяльності не передбачено проведення повірки ЗВТ виключно на власному обладнанні. Результати повірки, яка проведена на орендованому сертифікованому обладнанні мають таку ж законну силу, як і результати повірки, яка проведена на власному сертифікованому обладнанні.
З урахуванням вище викладеного просимо Вас вилучити з тендерної документації Замовника, в тому числі і з Додатків до тендерної документації, вимогу, що Виконавець Послуги зобов’язаний мати власну відкалібровану установку проливну типу АС 50(80)-В/0,005...15,0-С/0,005...45,0 або аналогічну, як дискримінаційну.
З повагою,
потенційний Учасник.
Просимо Вас вилучити з тендерної документації Замовника вимогу що Виконавець Послуги зобов’язаний мати власну відкалібровану установку проливну типу АС 50(80)-В/0,005...15,0-С/0,005...45,0 або аналогічну, як дискримінаційну.
Законом України "Про метрологію та метрологічну діяльність" та іншими нормативно-правовими документами у галузі метрології та метрологічної діяльності не передбачено проведення повірки ЗВТ виключно на власному обладнанні. Результати повірки, яка проведена на орендованому сертифікованому обладнанні мають таку ж законну силу, як і результати повірки, яка проведена на власному сертифікованому обладнанні.
З урахуванням вище викладеного просимо Вас вилучити з тендерної документації Замовника, в тому числі і з Додатків до тендерної документації, вимогу, що Виконавець Послуги зобов’язаний мати власну відкалібровану установку проливну типу АС 50(80)-В/0,005...15,0-С/0,005...45,0 або аналогічну, як дискримінаційну.
З повагою,
потенційний Учасник.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован08.05.2024, 17:10)
На Ваше звернення вносимо зміни до тендерної документації та Додатків, що Виконавець Послуги може виконувати метрологічну повірку ЗВТ на власній або орендованій проливній установці типу АС 50 (80)-В/0,005...15,0-С/0,005...45,0 або аналогічній.
10.05.2024, 14:44
Умови Договору
Общий вопрос о закупке
Доброго дня, шановний Замовнику.
З метою визначення можливості прийняття участі в закупівлі № UA-2024-05-07-002463-a просимо Вас надати уточнюючу інформацію стосовно наступного:
1. пп. 3.7. Договору визначено що, якщо у ході надання Послуги з'ясовується неминучість отримання негативного результату або отримання збитків Замовником через виконання Послуги, Виконавець зобов’язаний припинити їх виконання щойно інформація стала відомою і негайно або не пізніше наступного робочого дня повідомити Замовника про факт припинення надання Послуги. Якщо у ході надання послуг з'ясується недоцільність подальшого надання Послуги (повністю або частково), Виконавець зобов'язаний не пізніше наступного робочого дня після отримання інформації про факт недоцільності надання Послуги повідомити про це Замовника.
Чи означає це, що результатом надання послуг не може бути Довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки?
2. Як будуть оплачені послуги з демонтажу, діагностики, транспортування лічильника, якщо за результатами повірки виявиться, що метрологічні характеристики лічильника не відповідають нормованим значенням і його неможливо відкалібрувати (привести до нормованих значень) і відповідно він не придатний до подальшої експлуатації?
3. пп.4.1. Договору визначено, що остаточна оплата в розмірі 70% проводиться Замовником на підставі Акту прийому-передачі наданої Послуги, підписаного Виконавцем і Замовником, до 31 грудня 2024 року.
Чи означає це, що остаточна оплата за договором буде виконана у кінці грудня 2024 року?
4. пп. 6.2.3 Договору визначено, що Замовник може відмовитися від цього Договору в будь-який час до закінчення виконання Послуг, оплативши Виконавцю частину наданих послуг.
Чи означає це, що Замовник має право без будь-яких причин та підстав в односторонньому порядку розірвати Договір?
5. Додатком 1 до Договору передбачено, що склад послуг з метрологічної повірки ЗВТ включає ремонт.
Для розрахунку ціни тендерної пропозиції просимо надати інформацію скільки і яких складових теплолічильників потребують ремонту.
Заздалегідь вдячні за пояснення.
З повагою,
потенційний Учасник.
З метою визначення можливості прийняття участі в закупівлі № UA-2024-05-07-002463-a просимо Вас надати уточнюючу інформацію стосовно наступного:
1. пп. 3.7. Договору визначено що, якщо у ході надання Послуги з'ясовується неминучість отримання негативного результату або отримання збитків Замовником через виконання Послуги, Виконавець зобов’язаний припинити їх виконання щойно інформація стала відомою і негайно або не пізніше наступного робочого дня повідомити Замовника про факт припинення надання Послуги. Якщо у ході надання послуг з'ясується недоцільність подальшого надання Послуги (повністю або частково), Виконавець зобов'язаний не пізніше наступного робочого дня після отримання інформації про факт недоцільності надання Послуги повідомити про це Замовника.
Чи означає це, що результатом надання послуг не може бути Довідка про непридатність законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки?
2. Як будуть оплачені послуги з демонтажу, діагностики, транспортування лічильника, якщо за результатами повірки виявиться, що метрологічні характеристики лічильника не відповідають нормованим значенням і його неможливо відкалібрувати (привести до нормованих значень) і відповідно він не придатний до подальшої експлуатації?
3. пп.4.1. Договору визначено, що остаточна оплата в розмірі 70% проводиться Замовником на підставі Акту прийому-передачі наданої Послуги, підписаного Виконавцем і Замовником, до 31 грудня 2024 року.
Чи означає це, що остаточна оплата за договором буде виконана у кінці грудня 2024 року?
4. пп. 6.2.3 Договору визначено, що Замовник може відмовитися від цього Договору в будь-який час до закінчення виконання Послуг, оплативши Виконавцю частину наданих послуг.
Чи означає це, що Замовник має право без будь-яких причин та підстав в односторонньому порядку розірвати Договір?
5. Додатком 1 до Договору передбачено, що склад послуг з метрологічної повірки ЗВТ включає ремонт.
Для розрахунку ціни тендерної пропозиції просимо надати інформацію скільки і яких складових теплолічильників потребують ремонту.
Заздалегідь вдячні за пояснення.
З повагою,
потенційний Учасник.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 11:12)
Доброго дня! На Ваше звернення щодо пп 3.7 Договору повідомляємо , що результатом надання Послуги може бути довідка про непридатність ЗВТ з оплатою виконаних робіт. П.п 4.1-оплата 70% проводиться Замовником на підставі Акту прийому- передачі наданої Послуги протягом поточного року до 31.12.2024р. П.п. 6.2.3.-у Договорі передбачено розірвання Договору, як право Замовника, яке реалізується в п.8.4 Договору. На Ваш п.5- кількість ЗВТ, які потрібно ремонтувати виявиться на стадії діагностики.
10.05.2024, 15:45
Щодо дискримінаційних вимог Замовника.
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
Вимогами Додатку 2 ТД Замовника передбачено, що Виконавець Послуги зобов’язується мати власну або орендовану відкалібровану установку проливну типу АС 50(80)-В/0,005...15,0-С/0,005...4 , або аналогічну з діючим свідоцтвом (у межах одного року). Тобто Свідоцтво про калібрування повинно бути чинним в період 07.05.2024 - 15.05.2025 р. (в залежності від дати подачі пропозиції).
Чинними нормативно-правовими документами у галузі метрології та метрологічної діяльності є чітко затверджені міжкалібрувальні інтервали для робочих еталонів, до яких відносяться, зокрема, проливні повірочні установки, які будуть використані для надання послуг за предметом закупівлі.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.08.2020 року № 1518 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів» визначено:
Цей Порядок установлює процедуру та умови калібрування вторинних та робочих еталонів, які використовують під час повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - повірка засобів вимірювальної техніки), і оформлення його результатів.
Еталони, які використовуються для повірки засобів вимірювальної техніки, у тому числі вторинні, є робочими еталонами (далі - робочі еталони).
Калібрування робочих еталонів проводиться згідно з методиками калібрування, які містяться в національних стандартах або розроблені виконавцями з урахуванням національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та документів, прийнятих міжнародними та регіональними організаціями з метрології.
Робочі еталони необхідно калібрувати щорічно, крім робочих еталонів міжкалібрувальні інтервали яких наведено в додатку до цього Порядку.
Перегляд міжкалібрувальних інтервалів робочих еталонів, затверджених цим наказом, здійснюється за поданням наукових метрологічних центрів не рідше одного разу на п’ять років.
Пунктом 8 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 року № 193, визначено: «Еталони, які застосовуються під час проведення повірки, мають бути калібровані з дотриманням міжкалібрувальних інтервалів і відповідати вимогам ДСТУ OIML D 2.»
Таким чином, чинними законодавчо-нормативними актами України не передбено привʼязання терміну калібрування робочих еталонів до терміну подачі тендерних пропозицій. Натомість чітко визначено, що під час проведення повірки засобів вимірювальної техніки еталони, які застосовуються під час повірки, мають бути калібровані, що не передбачає проведення позачергових калібрувань робочих еталонів, якщо термін дії сертифікату калібрування є чинним.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу пп.2.4. п. 2 Додатку 2 ТД Замовника, а саме: (термін калібрування не повинен бути більше 1 року на момент подання пропозиції), як дискримінаційну.
Натомість, пропонуємо включити до Додатку 2 вимогу, що разом з чинним Сертифікатом про калібрування учасник повинен надати гарантійний лист, яким гарантується проведення повірки лічильників води відповідно до вимог чинного законодавства, тобто на обладнанні, що має чинний Сертифікат про калібрування).
Вимогами Додатку 2 ТД Замовника передбачено, що Виконавець Послуги зобов’язується мати власну або орендовану відкалібровану установку проливну типу АС 50(80)-В/0,005...15,0-С/0,005...4 , або аналогічну з діючим свідоцтвом (у межах одного року). Тобто Свідоцтво про калібрування повинно бути чинним в період 07.05.2024 - 15.05.2025 р. (в залежності від дати подачі пропозиції).
Чинними нормативно-правовими документами у галузі метрології та метрологічної діяльності є чітко затверджені міжкалібрувальні інтервали для робочих еталонів, до яких відносяться, зокрема, проливні повірочні установки, які будуть використані для надання послуг за предметом закупівлі.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 10.08.2020 року № 1518 «Про затвердження Порядку калібрування вторинних та робочих еталонів» визначено:
Цей Порядок установлює процедуру та умови калібрування вторинних та робочих еталонів, які використовують під час повірки засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації та застосовуються у сфері законодавчо регульованої метрології (далі - повірка засобів вимірювальної техніки), і оформлення його результатів.
Еталони, які використовуються для повірки засобів вимірювальної техніки, у тому числі вторинні, є робочими еталонами (далі - робочі еталони).
Калібрування робочих еталонів проводиться згідно з методиками калібрування, які містяться в національних стандартах або розроблені виконавцями з урахуванням національних стандартів, гармонізованих з відповідними міжнародними та європейськими стандартами, та документів, прийнятих міжнародними та регіональними організаціями з метрології.
Робочі еталони необхідно калібрувати щорічно, крім робочих еталонів міжкалібрувальні інтервали яких наведено в додатку до цього Порядку.
Перегляд міжкалібрувальних інтервалів робочих еталонів, затверджених цим наказом, здійснюється за поданням наукових метрологічних центрів не рідше одного разу на п’ять років.
Пунктом 8 Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 08.02.2016 року № 193, визначено: «Еталони, які застосовуються під час проведення повірки, мають бути калібровані з дотриманням міжкалібрувальних інтервалів і відповідати вимогам ДСТУ OIML D 2.»
Таким чином, чинними законодавчо-нормативними актами України не передбено привʼязання терміну калібрування робочих еталонів до терміну подачі тендерних пропозицій. Натомість чітко визначено, що під час проведення повірки засобів вимірювальної техніки еталони, які застосовуються під час повірки, мають бути калібровані, що не передбачає проведення позачергових калібрувань робочих еталонів, якщо термін дії сертифікату калібрування є чинним.
З урахуванням вищенаведеного, просимо Вас виключити з тендерної документації вимогу пп.2.4. п. 2 Додатку 2 ТД Замовника, а саме: (термін калібрування не повинен бути більше 1 року на момент подання пропозиції), як дискримінаційну.
Натомість, пропонуємо включити до Додатку 2 вимогу, що разом з чинним Сертифікатом про калібрування учасник повинен надати гарантійний лист, яким гарантується проведення повірки лічильників води відповідно до вимог чинного законодавства, тобто на обладнанні, що має чинний Сертифікат про калібрування).
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 10:25)
Доброго дня! На ваше звернення повідомляємо, що в тендерній документації не передбачена прив"язка терміну калібрування установки проливної до терміну подачі тендерної пропозиції. В п.п. 2.4. Додатку 2 на який Ви посилаєтесь- написано ... з діючим свідоцтвом (у межах одного року).
10.05.2024, 16:14
Договір
Общий вопрос о закупке
Доброго дня.
Просимо уточнити, чи необхідно Учаснику заповнювати Специфікацію до договору на етапі подання тендерної пропозиції.
У разі необхідності заповнення, просимо пояснити в який зі стовпчиків вносити витрати на ремонт, транспортування (в повірку або в демонтаж/монтаж або в заміну елементів живлення)?
Дякуємо.
Просимо уточнити, чи необхідно Учаснику заповнювати Специфікацію до договору на етапі подання тендерної пропозиції.
У разі необхідності заповнення, просимо пояснити в який зі стовпчиків вносити витрати на ремонт, транспортування (в повірку або в демонтаж/монтаж або в заміну елементів живлення)?
Дякуємо.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован13.05.2024, 10:15)
Доброго дня! На Ваше звернення повідомляємо, що специфікацію до Договору заповнює Переможець закупівлі, витрати на ремонт, діагностику, транспортування ЗВТ входить у вартість повірки, ( Додаток 2 до ТД).