Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 02.02.2024 14:38. Дата последних изменений - 28.02.2024 16:11

Послуги з прибирання та впорядкування місць масового накопичення сміття (ДК 021:2015–90510000-5 – утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям) -

Идентификатор закупки UA-2024-02-02-010044-a  
ID 955f4260ae6a4fa48a96ff5d0bd3eb20  
Общая ожидаемая стоимость закупки
350`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради , вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018, код ЄДРПОУ - 37794186 категорія: юридична особа, орган місцевого самоврядування. Мова тендерної пропозиції – українська. Забезпечення тендерної пропозиції – вимагається. Забезпечення виконання договору- не вимагається. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - відповідно до технічних вимог до предмета закупівлі Додаток № 4 до ТД

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради  
Общая ожидаемая стоимость закупки 350`000.00 Гривна (с НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 10`500.00 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Закупка объявлена
02.02.24
Период уточнений
до 07.02.24
Период обжалования
до 07.02.24
Прием предложений
до 10.02.24
Аукцион
12.02.24
Квалификация
с12.02.24
Предложения рассмотрены
с13.02.24
Завершен
28.02.24
05.02.2024, 10:04
дискримінаційні умови
Общий вопрос о закупке
Добрий день шановний замовнику.
В Технічний вимогах (додаток 4) зазначено Перелік послуг, які необхідно надавати якісно і в повному обсязі, серед яких є п.2, який звучить: Навантаження сміття екскаваторами на автомобілі-самоскиди, місткість ковша екскаватора 0,4 м3. Прошу обгрунтувати чому саме автомобілі-самоскиди, а не інші автомобілі - сміттєвози, контенейнеровози чи ін... та чому саме екскаватор з ковшем 0,4 м.куб. Чому не 0, 5 чи 1,0 чи ін? Точний об'єм ковша має значення для якості послуг? Гадаємо що не має. Дана умова є дискримінаційноюбо звужує коло поетнційних учасників закіпвлі до тих які мають саме авто-самоскиди і саме екскаватор з ковшем 0,4 м.куб. Пропонуємо виключити дані умови з технічних вимог.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован06.02.2024, 09:21)
Доброго дня! Питання уважно розглянуто. Повідомляємо, що закупівля (UA-2024-02-02-010044-a) здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням Особливостей. При складанні Технічних вимог (додаток 4 до тендерної документації закупівлі) та розрахунку очікуваної вартості закупівлі, Замовником виготовлено кошторисну документацію, яка розроблена відповідно до вимог КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених Міністерством розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм в будівництві» (далі - Настанова). Відповідно до “Ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Вказівок щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи» п.1.15 «Норми витрат труда робітників-будівельників, машиністів та часу експлуатації будівельних машин в КНУ РЕКНб визначено на підставі діючих технологій будівельного виробництва та технологічних карт виробничих процесів з урахуванням додаткових витрат труда робітників-будівельників на ненормовані роботи (багаторазова організація робочих місць, додаткові переходи в процесі праці, неодноразова зміна інструментів і пристроїв)».
До того ж, згідно розділу V Настанови “Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)», п. 5.4 Вартість експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат учасник процедури закупівлі (підрядник) визначає виходячи з нормативного часу роботи машин, необхідного для виконання обсягу робіт, що пропонується, та вартості експлуатації машин за одиницю часу їх застосування (машино-година) в поточних цінах з урахуванням положень пунктів 5.5 – 5.9 цієї Настанови.
Але, відповідно до п.5.9. При розрахунках вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, якщо внаслідок об’єктивних причин (ускладнені умови виконання робіт через обмеженість території будівельного майданчика, неможливість розміщення підйомних механізмів тощо) будівельні роботи планується виконувати без застосування будівельних машин та механізмів як для внутрішньо будівельного транспортування матеріальних ресурсів (горизонтального і вертикального), так і для виконання будівельних робіт, або із застосуванням наявних у підрядній організації не передбачених нормами машин та механізмів, вартість таких робіт визначається з урахуванням змінених умов виконання робіт.
У випадку, якщо при такій заміні технічних ресурсів, технологія виконання робіт та показники цих норм не змінюються, вартість будівельних робіт визначається за тими самими КНУ РЕКН із заміненими технічними ресурсами Настанови пов'язані з організацією комплексного процесу, що нормується. Тож заміна екскаватора одноковшевого дизельного на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,4 м3 на іншу машину або механізм, якщо при такій заміні показники норми не зміняться, не буде вважатися порушенням вимог Замовника.
Замовником не порушено вимоги частини 4 ст. 23 Закону:
«4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз “або еквівалент”.»
У абзаці першому додатку 4 до тендерної документації цієї Закупівлі зазначено:
«За наявності у цих технічних вимогах посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва мають розумітися та сприйматися учасником торгів у значенні «або еквівалент»». Дискримінація учасників відсутня.