Процедура закупки объявлена 26.01.2024 14:25. Дата последних изменений - 24.02.2024 00:02
Трактор колісний YTO NLX 1024 з причепом або еквівалент -
Идентификатор закупки | UA-2024-01-26-010308-a | |
ID | 4784e1158e10479c84db9570aecdc8e2 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`926`600.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство "Послуга" Прилуцької міської ради Чернігівської області | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 1`926`600.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
26.01.24
Период уточнений
до 04.02.24
Период обжалования
до 04.02.24
Прием предложений
до 07.02.24
Аукцион
07.02.24
Квалификация
с07.02.24
Торги отменены
24.02.24
27.01.2024, 14:06
Щодо умов поставки товару
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Просимо Вас привести вимоги к одному терміну постачання товару. В тендерній документації, а саме: п 4.4 строк поставки товарів - "Протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника", в додатку №3 -Строк поставки товару: "після підписання договору про закупівлю, не більше 30-ти календарних днів"; в проекте договору п 3.1 - Поставка Товару "здійснюється за рахунок Постачальника на умовах DDP згідно з Міжнародними правилами Інкотермс у редакції 2020 року, протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника". Також надайте розьяснення, коли Вами буде надана заявка на постачання товару?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:11)
Шановний Учаснику! Дякуємо за зауваження! Зміни обов'язково будуть внесені.
Заявка буде надана найближчим часом після підписання договору.
Заявка буде надана найближчим часом після підписання договору.
27.01.2024, 14:17
Щодо аналогічного договору
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Вами вимагається : "Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про закупівлю будь-яких товарів за предметом код ДК 021-2015: 16710000-5 – Мотоблок". Як це розуміти - " будь-яких товарів"? Додатково зазначим, що вимога щодо коду "ДК 021-2015: 16710000-5 – Мотоблок", обмежує коло учасників, оскільки інші Замовники взагальній масі оголошують закупівлю тракторів , по коду "ДК 021:2015: 16700000-2 Трактори " . З метою розширення коло учасників, просимо внести зміни та зазначити "Під аналогічним договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір про закупівлю за предметом закупівлі - трактора. Дякуємо
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:15)
Шановний Учаснику, зміни обов'язково будуть внесені.
27.01.2024, 14:27
ЩОДО НЕЗРОЗУМІЛОЇ ВИМОГИ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Надайте розьяснення: Вимогами проекту передбачено - п.3.1 "Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника на умовах DDP згідно з Міжнародними правилами Інкотермс у редакції 2020 року, протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника, за адресою: .........., місто Прилуки, Чернігівська область. ПРОТЕ в технічному завданні Вами вимагається - "Наявність сервісного обслуговування обладнання. Розташування сервісного центру Учасника повинно знаходитись в Дніпропетровській області, про що Учасник у складі тендерної пропозиції надає відповідну інформацію у довільній формі)" . ДЛЯ ЧОГО ВАМ СЕРВІСНИЙ ЦЕНТР САМЕ В ДНІПРОПЕТРОВСЬКІЙ ОБЛАСТІ?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:17)
Дякуємо за зауваження,зміни будуть внесені.
27.01.2024, 14:44
ЩОДО СЕРТИФІКАТУ
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Вами вимагається - "Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Лист-підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату". Звертаємо Вашу увагу на те, що ВИ відповідно до норми Закону України "Про Публічні закупівл" маєте "право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції". ТОЖ ЗВЕРТАЙТЕСЬ ДО ОРГАНУ СЕРТИФІКАЦІЇ, А НЕ ВИМАГАЙТЕ ВІД УЧАСНИКІВ НЕ ЗРОЗУМІЛИ ЛИСТИ -ПІДТВЕРДЖЕННЯ, КРІМ ТОГО КОЖЕН СЕРТИФІКАТ МАЄ НОМЕР, а також ТЕЛЕФОН відповідно до якого можливо здійснити перевірку дійсності сертифікату. ВИМАГАЄМО ВИДАЛИТИ ЦЮ ВИМОГУ, ЯКА НЕ МАЄ ЖОДНОГО ВІДНОШЕННЯ ДО ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:19)
Шановний Учаснику! Вимога буде видалена згідно Вашого зауваження
27.01.2024, 14:56
Щодо швидкості предмету закупівлі
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Вами в технічному завданню на "Трактор колісний" не встановлені вимоги щодо "Максимальної швидкості" в км/год, ПРОТЕ на "Причіп тракторний 2ПТС-4,5 або еквівалент" встановлена вимога - п.2.51 "Максимальна швидкість не менше 30 км/год". ТОБТО "Причіп тракторний 2ПТС-4,5 або еквівалент" повинен рухатись САМОСТІЙНО без ТРАКТОРА колісного?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:21)
Шановний Учаснику! Ні, причеп самостійно рухатися не буде, але якщо ця вимога Вас турбує, то зміни будуть внесені.
29.01.2024, 17:14
Технічні параметри YTO NLX 1024
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник! Для Вас є пріоритетні технічні параметри від учасника чи технічні параметри від виробника товару? Якщо пріоритетом є те, що вам надав учасник – то це є узгоджені дії, що дискримінують інших учасників та не відповідають параметрам, що декларує виробник. Якщо пріоритетом є все таки обрана модель та параметри, що декларує виробник – необхідно внести зміни. На тракторі YTO NLX 1024 – відповідно до достовірної підтвердженої виробником інформації - встановлений бак 147 літрів та акумулятор 120 Ач. Вимагаємо внести зміни, видалити недостовірну інформацію, що наданою іншими учасниками, та зазначити в Додатку 3, пункти в наступній редакції, а саме: п2.8 Паливний бак не менше 147 л.; п2.28 Акумулятор, Ач – не менше 120. Внесення зазначених змін буде відповідати технічним параметрам виробника товару, якщо у Вас звичайно немає на меті спільних узгоджених дій з обраним заздалегідь учасником та штучне обмеження конкуренції, що призведе до спотворення результату закупівлі. Дякую за внесені зміни.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:24)
Шановний Учаснику! Обов'язково будуть внесені зміни, які відповідатимуть технічним параметрам виробника товару!
29.01.2024, 17:15
Підтвердження того, що вже підтверджене.
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. У Вас в ТД – наявна вимога: «Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати Лист-підтвердження, виданий від цього уповноваженого органу у сфері сертифікації, про отримання учасником такого сертифікату.» - просимо надати роз’яснення: яким чинним законодавством передбачено надання листів підтвердження від уповноваженого органу у сфері сертифікації на окрему закупівлю, ви контролюючий орган? А наявність самого документу – який видав вказаний орган – не є документом? Чому цього документу недостатньо, якщо в ньому зазначені всі реквізити, ким та коли виданий? Що Вам заважає перевірити надану інформацію учасниками, якщо це необхідно, скориставшись своїм правом статті 29, звернувшись до відповідних установ та організацій? Ваша вимога ставить під сумнів адекватність суті самої вимоги. Не треба вказувати все, що Вам надиктував «обраний заздалегідь» учасник, бо Ви опиняєтесь, не дуже в гарному становищі від таких вимог. Це приблизно те саме, що вимагати у учасників лист-підтвердження від Державного реєстратора, що Статут підприємства – є Статутом підприємства?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:26)
Шановний Учаснику! Аналогічне зауваження вже було опубліковано, на що ми надали відповідь, і повторимо: зміни будуть внесені, а ця вимога видалена.
29.01.2024, 17:17
Строк поставки товарів.
Общий вопрос о закупке
Шановний Замовник. Просимо надати роз’яснення: строк поставки товарів – протягом 30 календарних днів з дати підписання Договору? А чи можлива дострокова поставка? Чи готові Ви будете прийняти техніку у лютому 2024року? Дякую.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован31.01.2024, 10:32)
Шановний Учаснику! З приводу строку поставки будуть вноситись зміни, щоб врегулювати в усіх пунктах тендерної документації термін "протягом 30 календарних днів з моменту отримання заявки Замовника". Заявка буде надана найближчим часом після підписання договору. А техніку прийняти ми готові завжди!