Процедура закупки объявлена 18.05.2023 12:16. Дата последних изменений - 10.08.2023 16:16
Експертна грошова оцінка земельних ділянок комунальної власності, що підлягають продажу -
Идентификатор закупки | UA-2023-05-18-004105-a | |
ID | 83c1458e427b4b2b9944acb0393bd480 | |
Идентификатор плана | UA-P-2023-05-17-006433-b |
Общая ожидаемая стоимость закупки
688`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Проведення процедури відкритих торгів для укладення рамкової угоди з метою відбору суб’єктів оціночної діяльності для проведення експертної грошової оцінки земельних ділянок комунальної власності у м. Харкові, що підлягають продажу
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 688`000.00 Гривна (с НДС) | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 15`000.00 Гривна | |
Процедура закупки | Заключение рамочного соглашения | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка услуг |
?:tender item parameters
Срок, на который заключается рамочное соглашение | 1 ?:timer god, 5 месяца | |
Количество учатников, с которыми будет заключен рамочное соглашение | 5 |
Закупка объявлена
18.05.23
Период уточнений
до 16.06.23
Период обжалования
до 22.06.23
Прием предложений
до 26.06.23
Преквалификация
с26.06.2023
Обжалование преквалификации
до 10.07.2023
Квалификация
с10.07.23
Предложения рассмотрены
22.07.23
Завершен
10.08.23
31.05.2023, 10:36. ID:
UA-2023-05-18-004105-a.a1
Требование (Жалоба)
Експертна грошова оцінка земельних ділянок комунальної власності, що підлягають продажу.
Учасник повинен підтвердити практичні знання та досвід працівників (оцінювачів) щодо експертної грошової оцінки земельних ділянок м. Харкова та надати: - копії висновків оцінювачів про вартість земельних ділянок за останні п’ять років (тобто датовані не раніше 01.06.2018), які розташовані у Харкові або Харківській області, що містять ПІБ та номер кваліфікаційного
Враховуючи, що звернення не містить питань, на які потрібно надати роз'яснення, або вимог про усунення порушення, замовник дійшов висновку про помилкове оприлюднення цієї вимоги в електронній системі закупівель.
Ответ заказчика: 05.06.2023 15:18
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения
31.05.2023, 10:48. ID:
UA-2023-05-18-004105-a.a2
Требование (Жалоба)
Експертна грошова оцінка земельних ділянок комунальної власності, що підлягають продажу. Ідентифікаційний номер UA-2023-05-18-004105-a
Серенд іншого у технічній документації вами зроблено наступне обмеження для Учасників тендеру: "Учасник повинен підтвердити практичні знання та досвід працівників (оцінювачів) щодо експертної грошової оцінки земельних ділянок м. Харкова та надати: - копії висновків оцінювачів про вартість земельних ділянок за останні п’ять років (тобто датовані не раніше 01.06.2018), які розташовані у Харкові або Харківській області, що містять ПІБ та номер кваліфікаційного свідоцтва". У нас що, у Харкові окреме законодавство. Чьому Ви обмежкєте можливість участі у тендері Учасника який може мати 20-річний практичний досвід в оцінці земель, у якого є практика в інших областях України, є договора, акти, рецензії і навіть відгуки. Чьому Харківські оцінювачі успішно надають послуги по всій території України? Нагадаю, що аналогічного змісту тендерні вимоги у законі, що регламентує державні закупівлі, визначено як ДИСКРИМИНАЦІЯ Учасників. Прошу Вас внести зміни у тендерну документацію шляхом видалення відповідного абзацу:"Учасник повинен підтвердити практичні знання та досвід працівників (оцінювачів) щодо експертної грошової оцінки земельних ділянок м. Харкова та надати: - копії висновків оцінювачів про вартість земельних ділянок за останні п’ять років (тобто датовані не раніше 01.06.2018), які розташовані у Харкові або Харківській області, що містять ПІБ та номер кваліфікаційного свідоцтва".
Для викупу земельної ділянки визначається її ринкова вартість, що передбачає знання суб’єктом оціночної діяльності ринку нерухомості в цілому і, зокрема, ринку землі. Формування ринку землі має певні особливості у кожному регіоні України. Ціноутворюючими факторами є місцерозташування земельної ділянки, містобудівна цінність, зонування території міста та інші аспекти.
Відповідно до п. 49 розділу IX Методики експертної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 11.10.2002 № 1531 (далі – Методика оцінки), одним з етапів оцінки є обстеження земельної ділянки та вивчення ситуації на ринку.
Оцінювачу, що не має досвіду роботи в конкретному регіоні, необхідний певний час для ознайомлення та вивчення актуальних аспектів ринку землі на тій чи іншій території.
Слід зазначити, що тендерною документацією передбачений доволі стислий строк надання однієї послуги: не більше ніж три робочі дні від дати надання наявних вихідних даних виконавцю.
Враховуючи, що відповідно до п. 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях міської ради, та виходячи з досвіду, неможливо заздалегідь запланувати періодичність надання послуг з оцінки. Тому виконавці повинні бути готовими надати послуги досить оперативно. З огляду на російську військову агресію та дію в Україні воєнного стану, з’явитися фізично в короткі строки для виконання послуги може бути дуже складно.
Але замовником вітається більша конкуренція серед учасників, тому тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, як-то вимоги щодо певного місця реєстрації або місця знаходження учасника. Всі учасники, що мають впевненість в своїй спроможності надати послуги з оцінки якісно та у встановлені строки, можуть брати участь у тендері.
Водночас, право та обов’язок замовника перед громадою впевнитися, що учасник має необхідний досвід і, як зазначено у Методиці оцінки, має та може підтвердити знання ринка нерухомості Харківській області. Тому, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником встановлено в тендерній документації такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи викладене вище та згідно з частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, до тендерної документації включені мінімальні вимоги щодо підтвердження досвіду роботи фахівця з оцінки земельних ділянок в місті Харкові або в Харківській області, а саме: надання двох відповідних висновків за період з 01.06.2018.
Таким чином, в тендерній документації не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а лише обґрунтовані кваліфікаційні критерії відповідно до вимог чинного законодавства, тому у замовника відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації.
Відповідно до п. 49 розділу IX Методики експертної грошової оцінки земельних ділянок, затвердженої постановою Кабінету Міністрів від 11.10.2002 № 1531 (далі – Методика оцінки), одним з етапів оцінки є обстеження земельної ділянки та вивчення ситуації на ринку.
Оцінювачу, що не має досвіду роботи в конкретному регіоні, необхідний певний час для ознайомлення та вивчення актуальних аспектів ринку землі на тій чи іншій території.
Слід зазначити, що тендерною документацією передбачений доволі стислий строк надання однієї послуги: не більше ніж три робочі дні від дати надання наявних вихідних даних виконавцю.
Враховуючи, що відповідно до п. 34 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» питання регулювання земельних відносин вирішуються виключно на пленарних засіданнях міської ради, та виходячи з досвіду, неможливо заздалегідь запланувати періодичність надання послуг з оцінки. Тому виконавці повинні бути готовими надати послуги досить оперативно. З огляду на російську військову агресію та дію в Україні воєнного стану, з’явитися фізично в короткі строки для виконання послуги може бути дуже складно.
Але замовником вітається більша конкуренція серед учасників, тому тендерна документація не містить жодних дискримінаційних вимог, як-то вимоги щодо певного місця реєстрації або місця знаходження учасника. Всі учасники, що мають впевненість в своїй спроможності надати послуги з оцінки якісно та у встановлені строки, можуть брати участь у тендері.
Водночас, право та обов’язок замовника перед громадою впевнитися, що учасник має необхідний досвід і, як зазначено у Методиці оцінки, має та може підтвердити знання ринка нерухомості Харківській області. Тому, відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», замовником встановлено в тендерній документації такий кваліфікаційний критерій, як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Враховуючи викладене вище та згідно з частиною першою статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, до тендерної документації включені мінімальні вимоги щодо підтвердження досвіду роботи фахівця з оцінки земельних ділянок в місті Харкові або в Харківській області, а саме: надання двох відповідних висновків за період з 01.06.2018.
Таким чином, в тендерній документації не встановлено жодних дискримінаційних вимог до учасників, а також вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а лише обґрунтовані кваліфікаційні критерії відповідно до вимог чинного законодавства, тому у замовника відсутні підстави вносити зміни до тендерної документації.
Ответ заказчика: 05.06.2023 15:19
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена