Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 22.03.2023 16:29. Дата последних изменений - 07.09.2023 16:35

Робочі лопатки лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000 для ВП ХАЕС -

Идентификатор закупки UA-2023-03-22-010837-a  
ID 0c3dfc69cf35417893c0ea658ed6e527  
Идентификатор плана UA-P-2023-03-21-002349-c  
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Відповідно до "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" зі змінами від 30.12.2022 проведення електронного аукціону не передбачається.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 69`482`080.00 Гривна (без НДС)  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 694`820.80 Гривна  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  

Нужна банковская гарантия?

 
Закупка объявлена
22.03.23
Период уточнений
до 29.07.23
Период обжалования
до 29.07.23
Прием предложений
до 01.08.23
Имеются вопросы без ответа (жалобы без решения)
с28.07.23
Процедура приостановлена из-за жалобы
Аукцион
24.05.23
22.03.2023, 16:41. ID: UA-2023-03-22-010837-a.b1
Требование (Жалоба)
Doc.4
To avoid mistakes at OCR of this document, please publish its text additionally in Word.
Повідомляємо, що тендерна документація розроблена відповідно до норм і положень Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922.
Додаток 4 до тендерної документації викладено у форматі PDF, з підписами та чітким зображенням, що дозволяє учасникам працювати з документом та жодним чином не дискримінує учасників. ТСдоПЗ у форматі PDF чудово розпізнається органолептичним способом (за допомогою зору).
Ответ заказчика: 23.03.2023 09:50
Типы ответа: Отклонено
Рассмотрена
23.03.2023 09:50
23.03.2023, 13:11. ID: UA-2023-03-22-010837-a.c2
Требование (Жалоба)
your answer
Yes, visually. But how to translate it? Manually? ...
Вимогами абз. 2 ч. 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова) передбачено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не містить запиту стосовно надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації.
Просимо дотримуватися вимог Постанови та звертатися до замовника у разі виникнення питань, які безпосередньо стосуються умов тендерної документації.
Ответ заказчика: 24.03.2023 13:59
Типы ответа: Не удовлетворено
Рассмотрена
24.03.2023 13:59
24.03.2023, 14:14. ID: UA-2023-03-22-010837-a.c3
Требование (Жалоба)
your last
Your reluctance to provide workable document looks as pre-arrangement with some local seller.

PLEASE PUBLISH COPY OF THIS DOCUMENT IN WORD. Nobody except you is interested to see signatures of your bosses.
Вимогами абз. 2 ч. 51 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Постанова) передбачено, фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Ваше звернення не містить запиту стосовно надання роз’яснень щодо змісту тендерної документації.
Просимо дотримуватися вимог Постанови та звертатися до замовника у разі виникнення питань, які безпосередньо стосуються умов тендерної документації
Ответ заказчика: 27.03.2023 14:28
Типы ответа: Не удовлетворено
Рассмотрена
27.03.2023 14:28
31.03.2023, 16:27. ID: UA-2023-03-22-010837-a.a4
Требование (Жалоба)
умови оплати
Наше підприємство має можливість постачання робочих лопаток лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000.
Звертаємо Вашу увагу на те, що виконати поставку на умовах оплати, зазначених у ТД (100% протягом 30 робочих днів з моменту поставки, за умови належним чином оформленої митної декларації та позитивних результатів проведення вхідного контролю) є неможливим, оскільки на світовому ринку дуже складна ситуація з постачанням сировини (титану), яку можна придбати лише зі 100% передоплатою. Транспортні компанії також вимагають 100% передоплату.
Для забезпечення можливості поставки просимо Вас переглянути умови оплати на наступні: авансовий платіж у розмірі 50% протягом 10 календарних днів з дати надання Постачальником належним чином оформленої страхової гарантії повернення авансового платежу, виданої страховою компанією, яка пройшла відбір у ДП «НАЕК «Енергоатом». Остаточний розрахунок у розмірі 50 % шляхом відкриття документарного покритого безвідклиного акредитиву протягом 10 календарних днів після надання Постачальником повідомлення про готовність щодо відвантаження продукції.
Таким чином, за рахунок отриманого авансу буде мінімізовано витрати на фінансування проекту, необхідних для оплати за сировину, що в свою чергу вплине зменшення підсумкової вартості продукції.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 03.04.2023 09:03
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
03.04.2023 09:03
31.03.2023, 16:33. ID: UA-2023-03-22-010837-a.a5
Требование (Жалоба)
термін постачання
Наше підприємство має можливість постачання робочих лопаток лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000.
При цьому термін постачання лопаток, зазначений у тендерній документації (до 31.08.2023) є неможливим. По-перше, на світовому ринку склалася складна ситуація з постачанням титану, внаслідок чого термін його постачання дуже збільшився. Крім того, технологічний процес виробництва турбінних титанових лопаток неможливо скоротити і він займає довший період часу, ніж пропонується з цієї закупівлі.
У зв'язку з цим просимо Вас переглянути вимогу до терміну виконання робіт та продовжити термін поставки до 31.12.2023.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 03.04.2023 09:03
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
03.04.2023 09:03
31.03.2023, 16:33. ID: UA-2023-03-22-010837-a.a6
Требование (Жалоба)
підтвердження технічних характеристик
Відповідно до вимог пункту 5б, частини II A, розділу III ТД учасник На підтвердження технічних характеристик (у разі, якщо учасником запропонована до постачання продукція за іншими креслениками, чим ті, що вказані в п.2.1 Таблиці 1.1 Додатку 4, має надати або копії кресленників на запропоновану продукцію, погоджені Замовником, або копію ТУ (ТС) на запропоновану продукцію, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом».
Ця вимога обмежує сумлінну конкуренцію та зменшує кількість потенційних учасників та виробників.
По перше, наскільки відомо не існує якихось креслень лопаток лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000 погоджених Замовником крім тих, що вказані в п.2.1 Таблиці 1.1 Додатку 4 ТД, і креслень оригінального виробника. Отже вимога «надати або копії кресленників на запропоновану продукцію за іншими креслениками, чим ті, що вказані в п.2.1 Таблиці 1.1 Додатку 4 ТД , погоджені Замовником» є абсолютно нездійсненною.
Що стосується другого варіанта «надати копію ТУ (ТС) на запропоновану продукцію, підписані виробником і погоджені з ДП «НАЕК «Енергоатом» - замовник не передбачив, що узгодження ТУ (ТС) на виготовлення лопаток відповідно до вимог даної закупівлі з ДП «НАЄК «Енергоатом» займає досить тривалий час і зробити це за дати публікації закупівлі та до дати подання пропозиції неможливо. Таким чином обмежується можливість участі тих виробників, які можуть надати проект ТУ(ТС) на виготовлення лопаток, але цей проект ще не погоджений, або перебуває у процесі погодження з ДП «НАЕК «Енергоатом».
Для можливості участі у закупівлі, а також з метою забезпечення розвитку добросовісної конкуренції просимо Вас змінити вимогу критерію закупівлі (Розділ III Частина ІІ А п. 5б) та передбачити можливість надання учасником проекту ТУ (ТС) за підписом виробника обладнання, з умовою погодження технічної специфікації з ДП «НАЕК «Енергоатом» до проведення приймальних випробувань.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 03.04.2023 09:03
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
03.04.2023 09:03
28.04.2023, 16:09. ID: UA-2023-03-22-010837-a.a7
Требование (Жалоба)
право власності на кресленники
У вимогах ТД зазначено (Розділ ІІІ Частина II пункт 5б) зазначено:
«у разі, якщо учасником запропонована до постачання продукція за креслениками вказаними в п.2.1 Таблиці 1.1 Додатку 4 до цієї тендерної документації (ТСдоПЗ), надати від власника креслеників дозвіл/право на виготовлення продукції за цими креслениками, у разі якщо виробник запропонованої продукції не є власником креслень. Учасник має надати документ підтверджуючий право власності на кресленники».
Ця вимога є двозначною і може бути неправильно зрозумілою учасниками. Незрозуміло, який документ може вважатися таким, що підтверджує право власності, особливо враховуючи те, що ліцензійні угоди є конфіденційною інформацією і не можуть бути розкриті третім особам.
У зв'язку з цим просимо вас змінити вимогу пункту 5б (перший підрозділ) та викласти її в наступній редакції:
«у разі, якщо учасником запропонована до постачання продукція за креслениками вказаними в п.2.1 Таблиці 1.1 Додатку 4 до цієї тендерної документації (ТСдоПЗ), надати від власника креслеників дозвіл/право на виготовлення продукції за цими креслениками, у разі якщо виробник запропонованої продукції не є власником креслень. Учасник має надати документ підтверджуючий право власності на кресленики або надати від власника креслень лист-підтвердження про право використання цих креслень виробником»
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Ответ заказчика: 01.05.2023 09:07
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
01.05.2023 09:07
11.05.2023, 10:02. ID: UA-2023-03-22-010837-a.a8
Требование (Жалоба)
Умови оплати
Шановний Замовник. Наше підприємство має можливість та бажання виконати постачання робочих лопаток лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/300. Звертаємо Вашу увагу на те, що для виготовлення продукції необхідно здійснити закупівлю сировини(зокрема титану), яку можна придбати лише зі 100% передоплатою у європейських поставщиків. Таким чином учасник для виконання договору має передбачити передоплату на адресу постачальника сировини. Виконати послуги на умовах оплати шляхом перерахування коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання сторонами акту приймання-передачі товару, вказаних у ТД є неможливим. Для забезпечення можливості поставки просимо Вас переглянути умови оплати та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 50%, проти відповідної гарантії страхової компанії, в умовах тендерної документації.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Ответ заказчика: 11.05.2023 10:33
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
11.05.2023 10:33
19.05.2023, 11:38. ID: UA-2023-03-22-010837-a.c9
Требование (Жалоба)
Умови оплати
Шановний Замовник. Наше підприємство має намір прийняти участь у торгах на постачання робочих лопаток лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/300. Просимо прийняти до уваги, що для виготовлення продукції необхідна закупівля матеріалів / сировини, що потребує значних фінансових витрат для виробника через те, що наразі постачальники сировини та матеріалів працюють тільки за умови попередньої оплати, розмір якої в багатьох випадках сягає 100%. Просимо Вас переглянути умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити можливість авансування закупівлі у розмірі 50% проти відповідної гарантії страхової компанії.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 19.05.2023 12:06
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
19.05.2023 12:06
06.06.2023, 17:15. ID: UA-2023-03-22-010837-a.b10
Требование (Жалоба)
умови оплати
Шановний Замовник!
Враховуючи складну поточну ситуацію в країні та важкі економічні реалії просимо внести зміни в умови оплати, зазначені в тендерній документації, та передбачити оплату продукції перед відвантаженням Покупцю після приймання продукції на заводі-виробнику.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 08.06.2023 10:15
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
08.06.2023 10:15
15.06.2023, 16:32. ID: UA-2023-03-22-010837-a.c11
Требование (Жалоба)
аналогічні договори
Відповідно до вимог ТД Розділ ІІІ, Частина ІІ А п. 1.1. аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання тепломеханічного обладнання.

Оскільки сам предмет закупівлі не є тепломеханічним обладнанням, а є його невід’ємною частиною, то вимога щодо виду подібного договору є завищеною. Тому, будь ласка, змініть цю вимогу, додавши таке:

Аналогічними договорами вважаються виконані договори на постачання тепломеханічного обладнання та/або деталей / запасних частин до нього
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 16.06.2023 12:59
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
16.06.2023 12:59
15.06.2023, 16:39. ID: UA-2023-03-22-010837-a.c12
Требование (Жалоба)
Тип связанного элемента ДК 021:2015 42110000-3 Турбіни та мотори (Робочі лопатки лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000 для ВП ХАЕС)
Строк доставки
Технологічний ланцюжок виготовлення лопаток займає тривалий час, при цьому для виготовлення закуповуються специфічні матеріали (титан та інші) та їх термін постачання постійно збільшується через дефіцит на світовому ринку.
Раніше замовник змінив строк доставки робочих лопаток на 31.12.2023, який був оформлений зміною №2 ТД від «07» квітня 2023 р.
Проте з того моменту минуло більше двох місяців. Враховуючи те, що тендерні пропозиції ще не подані, а процедура закупівлі затягується, термін поставки лопаток, відповідно, також має бути продовжено на 2 – 2,5 місяці. Просимо Вас змініть строк доставки робочих лопаток на 15.03.2024
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 16.06.2023 12:59
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
16.06.2023 12:59
16.06.2023, 16:21. ID: UA-2023-03-22-010837-a.a13
Требование (Жалоба)
термін постачання
Шановний замовник! Виготовлення предмету закупівлі займає тривалий час, що обумовлено технологічним процесом.
Зміною №2 від 07.04.2023 замовник змінив строк поставки предмету закупівлі на 31.12.2023.
Наразі тендерні пропозиції мають бути подані до 27.06.2023, тобто процедура закупівлі затягується. Таким чином, строк поставки має бути продовжений. Просимо Вас внести зміни до ТД та зазначити строк постачання "до 15.03.2024".
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 19.06.2023 16:28
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
19.06.2023 16:28
11.07.2023, 13:59. ID: UA-2023-03-22-010837-a.b14
Требование (Жалоба)
термін постачання
Шановний замовник!
У зв'язку з тим, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій було відтерміновано в черговий раз, наразі до 25.07.2023 р., вважаємо за необхідне внести зміни до ТД та відтермінувати строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг до 15.04.2024.
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації
Ответ заказчика: 12.07.2023 13:49
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
12.07.2023 13:49
12.07.2023, 16:37. ID: UA-2023-03-22-010837-a.c15
Требование (Жалоба)
відсутність негативного досвіду
Наша компанія є європейським виробником обладнання та запасних частин до турбін, що використовуються у різних галузях промисловості.
Уважно вивчив тендерну документацію, з огляду на досвід виконання аналогічних проектів, з метою забезпечення постачання продукції належної якості та запобігання постачання контрафактної продукції низької якості, пропонуємо в умови тендерної документації включити наступні умови до учасника торгів та виробника продукції:
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку довільної форми про відсутність негативного досвіду постачання та/або приймання, експлуатації продукції виробника, запропонованого цим учасником торгів, зокрема для потреб ДП НАЕК «Енергоатом» та/або його відокремлених підрозділів (під негативним досвідом розуміється: триваюча або закінчена претензійно-позовна робота та/або наявність прострочення поставки продукції та/або поставка забракованої продукції та/або встановлення/виявлення дефектів запчастин або обладнання під час експлуатації).
Звернення опрацьовується відповідними підрозділами. У разі виробничої доцільності зміни до тендерної документації будуть внесені в установленому порядку або оприлюднено додаткове роз’яснення до тендерної документації.
Ответ заказчика: 14.07.2023 09:01
Типы ответа: Удовлетворено
Рассмотрена
14.07.2023 09:01
28.07.2023, 15:09. ID: UA-2023-03-22-010837-a.b16
Жалоба в АМКУ
Скарга про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2023-03-22-010837-a за кодом CPV згідно ДК 021-2015: 42110000-3 Турбіни та мотори (Робочі лопатки лівого обертання 5 ступені ЦНТ турбіни К-1000-60/3000 для ВП ХАЕС) в частині наявності дискримінаційних вимог тендерної документації, що суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей.
3. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами чинного законодавства у сфері публічних закупівель з урахуванням Особливостей шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата рассмотрения жалобы10.08.2023, 11:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Удовлетворено Органом обжалования
15.08.2023 11:40