Процедура закупки объявлена 20.03.2023 17:48. Дата последних изменений - 11.04.2023 11:02
Реагенти, контролі та витратні матеріали для закритих автоматизованих систем Cobas c311 та Cobas е411 для потреб Комунального некомерційного підприємства Сумської обласної ради "Сумська обласна клінічна лікарня" -
Идентификатор закупки | UA-2023-03-20-011677-a | |
ID | ed6c6010870d4919abcc000167d695c6 | |
Идентификатор плана | UA-P-2023-02-06-005139-a |
Общая ожидаемая стоимость закупки
2`560`654.70 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Закупівля здійснюється відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (із змінами внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 30.12.2022 № 1495, від 17.02.2023 № 157). Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку або засвідчений уповноваженою особою учасника. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "СУМСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФОНД ПІДТРИМКИ ПІДПРИЄМНИЦТВА" СУМСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 2`560`654.70 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с особенностями | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
20.03.23
Период уточнений
до 24.03.23
Период обжалования
до 24.03.23
Прием предложений
до 28.03.23
Квалификация
с28.03.23
Предложения рассмотрены
с03.04.23
Завершен
11.04.23
Жалоб/требований во время периода уточнений/приема предложений не зарегистрировано