Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 27.02.2023 17:55. Дата последних изменений - 31.03.2023 17:18

Наркотичні засоби за національним переліком: Кетамін (Ketamine); Морфіну гідрохлорид (Morphine); Фентаніл (Fentanyl); Сибазон (Diazepam); Сибазон (Diazepam). -

Идентификатор закупки UA-2023-02-27-010708-a  
ID 06e8f46498364836aad200d2f17fccf5  
Идентификатор плана UA-P-2023-02-27-004194-a  
Общая ожидаемая стоимость закупки
1`098`370.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Відкриті торги з особливостями проводяться без застосування електронного аукціону.

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ"  
Общая ожидаемая стоимость закупки 1`098`370.00 Гривна (без НДС)  
Процедура закупки Открытые торги с особенностями  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Вид предмета закупки: Закупка товаров  
Закупка объявлена
27.02.23
Период уточнений
до 09.03.23
Период обжалования
до 09.03.23
Прием предложений
до 12.03.23
Квалификация
с12.03.23
Предложения рассмотрены
с17.03.23
Завершен
31.03.23
02.03.2023, 13:38. ID: UA-2023-02-27-010708-a.a1
Требование (Жалоба)
Вимога на внесення змін до тендерної документації
ВИМОГА НА ТЕНДЕРНУ ДОКУМЕНТАЦІЮ

Закупівля: UA-2023-02-27-010708-a.
Замовник: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ "ІЗМАЇЛЬСЬКА МІСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА ЛІКАРНЯ".
Шановник Замовнику, просимо вас розглянути нашу вимогу та внести зміни до тендерної документації шляхом видалення з медико-технічних вимог (пункт 9 Додатоку 2 до тендерної документації) необхідність надати на фармацевтичні препарати іноземного виробництва сертифікати якості та висновки про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль та термін придатності якого становить не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником (термін придатності, який вказано у сертифікаті якості та у висновку про якість ввезеного лікарського засобу на товар має бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником). Та, шляхом заміни вимоги залишкового терміну придатності не менше 80% загального терміну їх зберігання (пункт 4 Додатку 2 до тендерної документації та пункт 6.5 проекту договору) на залишковий термін придатності не менше 12 місяців загального терміну їх зберігання.
У МЕДИКО-ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ (Додаток 2 до тендерної документації) у пункті 9 вимагається: «Учасники, які пропонують фармацевтичні препарати іноземного виробництва, у складі своєї пропозиції зобов’язані надати сертифікати якості та висновки про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль та термін придатності якого становить не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником (термін придатності, який вказано у сертифікаті якості та у висновку про якість ввезеного лікарського засобу на товар має бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником).»; у пункті 4 вимагається: «4. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню (надати гарантійний лист).»; у проєкті договору (Додаток 3 до тендерної документації) у пункті 6.5 вимагається: «6.5. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню.».
Вимога до лікарських засобів іноземного виробництва про надання «сертифікатів якості та висновків про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль» означає, що цей товар має бути не тільки виготовлений, але і ввезений на територію України. А якщо пропонується товар вітчизняного виробництва, то жодних вимог для цього товару не встановлено, та такий товар може бути виготовлений, в будь який час, наприклад, у 2023 році, коли договір за результатом проведеної процедури вже буде укладено. Вочевидь, що учасники, що запропонують товар іноземного виробництва, поставлені в гірші умови ніж учасники, що запропонують товар вітчизняного виробництва. Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Частиною першою статті 5 Закону передбачено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.
Встановлюючи дані вимоги створюються умови, за яких прийняти участь в тогах зможе тільки учасник з препаратами вітчизняного виробника, тобто це звужує коло учасників у закупівлі, та порушує принципи здійснення закупівель: обмеження конкуренції та недискримінація учасників. Така вимога Замовника є грубим порушенням частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» якою передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тим паче, за відсутності можливої конкуренції з боку учасників, що мають препарати іноземних виробників, потенційні учасники позбавлені можливості об'єктивно визначити ціну на лікарські препарати, а отже можуть запропонувати значно вищу ціну, ніж інші можливі учасники (з препаратами іноземних виробників), що є порушенням принципу максимальної економії та ефективності.
Як вказано у тендерної документації та оголошенні про проведення закупівлі, договір планується укласти на рік, поставка буде здійснюватися до 31.12.2023 року. Вимога щодо надання під час подання тендерних пропозиції «сертифікатів якості та висновків про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль та термін придатності якого становить не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником (термін придатності, який вказано у сертифікаті якості та у висновку про якість ввезеного лікарського засобу на товар має бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником).» не обґрунтована та надмірна. Протягом року для забезпечення потреби Замовника та для забезпечення належного строку придатності товару постачальники будуть поставляти нові серії лікарських засобів, які, безумовно, ще не виготовлені на момент подання тендерної пропозиції.
Між тим, Пунктом 5 спільного листа Мінекономрозвитку та МОЗ України від 19.12.2018 № 3301-04/55905-03/01.7/33810, підготовленого відповідно до рекомендацій Антимонопольного комітету України, замовникам рекомендовано під час визначення у тендерній документації вимог до термінів придатності лікарських засобів на момент поставки враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів, а також враховувати строк, протягом якого даний лікарський засіб планується бути використаним. Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» рекомендації Антимонопольного комітету України є обов'язковими для розгляду.
Звертаємо увагу, що строк придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі, є різним для різних виробників, отже строк придатності на момент поставки замовнику (у місяцях) буде суттєво відрізнятися в залежності від конкретних торговельних назв лікарських засобів. Враховуючи різний строк придатності у різних виробників, вимога щодо строку придатності 80% від загального є дискримінаційною.
Оскільки закупівля проводиться для задоволення потреби у 2023 році, з урахуванням вищезазначених рекомендацій та з метою створення конкурентного середовища, просимо внести зміни до тендерної документації та встановити, що строк придатності товару на момент поставки на склад замовника повинен становити не менше 12 місяців від загального строку придатності такого товару.
На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію шляхом:
1. Видалення вимоги Замовника, вказаної у медико-технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) у пункті 9: «Учасники, які пропонують фармацевтичні препарати іноземного виробництва, у складі своєї пропозиції зобов’язані надати сертифікати якості та висновки про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль та термін придатності якого становить не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником (термін придатності, який вказано у сертифікаті якості та у висновку про якість ввезеного лікарського засобу на товар має бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником).»;
2. Видалення вимоги Замовника, вказаної у медико-технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) у пункті 4: «4. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню (надати гарантійний лист).». Пункт 4 Додатку 2 тендерної документації викласти в такій редакції: «4. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 12 місяців від загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню (надати гарантійний лист).».
3. Видалення вимоги Замовника, вказаної у проєкті договору (Додаток 3 до тендерної документації) у пункті 6.5: «6.5. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню.». Пункт 6.5 проєкту договору (Додатку 3 тендерної документації) викласти в такій редакції: «6.5. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 12 місяців від загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню.».
Щиро сподіваємось на ваше розуміння.
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за інтерес до закупівель комунального некомерційного підприємства Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області «Ізмаїльська міська центральна лікарня».
Уважно розглянувши Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації шляхом видалення з медико-технічних вимог пункт 9 Додатку 2 до тендерної документації та пункт 6.5 проекту договору щодо терміну придатності, КНП ІМР ІР ОО «Ізмаїльська МЦЛ» повідомляє наступне.
Відповідно до Законів України «Про публічні закупівлі» та «Про лікарські засоби», пункту 8 Положення про Міністерство охорони здоров’я України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 267, пункту 9 Положення про Міністерство економічного розвитку і торгівлі України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20 серпня 2014 року № 459, з урахуванням рекомендацій Антимонопольного комітету України від 30 березня 2018 року № 4-рк про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції та з метою забезпечення єдиного підходу щодо здійснення замовниками публічних закупівель лікарських засобів було затверджено Методичні рекомендації для замовників, що здійснюють закупівлі лікарських засобів. Пунктом 8 Методичних рекомендацій передбачено, що під час визначення у вимогах до предмета закупівлі термінів придатності лікарських засобів на момент поставки та строків поставки рекомендовано враховувати прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів. При цьому враховувати, що термін придатності лікарських засобів на момент поставки має становити не менш ніж 15 місяців, або 75 % від загального терміну придатності лікарського засобу, встановленого виробником. Зазначені вимоги до терміну придатності лікарських засобів можуть бути змінені з огляду на специфічні характеристики предмета закупівлі, нагальність потреби та прогнозований строк використання лікарських засобів.
Методичними рекомендаціями передбачено встановлення терміну придатності у місяцях або у відсотках від загального терміну придатності лікарського засобу, встановленого виробником. Термін придатності лікарських засобів, що входять до предмету закупівлі є наступним:
МОРФІН ГІДРОХЛОРИД – 3 роки (вітчизняне виробництво), для аналогу за діючою речовиною МОРФІН КАЛЦЕКС – 3 роки (іноземне виробництво);
ФЕНТАНІЛ - 3 роки (вітчизняне виробництво), для аналогу за діючою речовиною ФЕНТАНІЛ КАЛЦЕКС – 5 років (іноземне виробництво);
СИБАЗОН таблетки – 3 роки (вітчизняне виробництво), для аналогу за діючою речовиною ДИАЗЕПЕКС® - 5 років (іноземне виробництво);
СИБАЗОН розчин – 2 роки (вітчизняне виробництво), для аналогу за діючою речовиною ДИАЗЕПЕКС® - 4 роки (іноземне виробництво);
КЕТАМІН-ЗН - 2 роки (вітчизняне виробництво), для аналогу за діючою речовиною КЕТАМІН – 3 роки (іноземне виробництво).
На прогнозовані часові затрати постачальника на транспортування, проходження митниці та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів замовником визначено 20 % від загального терміну придатності лікарського засобу, встановленого виробником, що становить для аналогів у місяцях: від 7,2 місяців до 9,6 – 12 місяців. Враховуючи те, що для вітчизняних виробників не потрібно проходження митниці, їх прогнозовані часові затрати на транспортування та зберігання у складських приміщеннях лікарських засобів становитимуть від 4,8 місяців до 7,2 місяців. Часу цілком достатньо. Також необхідно відзначити, що не можливо точно передбачити та спрогнозувати, що лікарські засоби, які входять до предмету закупівлі, всі будуть використані до кінця 2023 року. Було визначено очікувану потребу в лікарських засобах та прогнозований строк використання лікарських засобів.
З урахуванням вищевказаного, встановлення такої вимоги, як « Видалення вимоги Замовника, вказаної у медико-технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) у пункті 9: «Учасники, які пропонують фармацевтичні препарати іноземного виробництва, у складі своєї пропозиції зобов’язані надати сертифікати якості та висновки про якість ввезеного лікарського засобу на товар, який вже знаходиться на території України, пройшов весь необхідний контроль та термін придатності якого становить не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником (термін придатності, який вказано у сертифікаті якості та у висновку про якість ввезеного лікарського засобу на товар має бути не менше 80% від загального строку придатності визначеного виробником).»;
2. Видалення вимоги Замовника, вказаної у медико-технічних вимогах (Додаток 2 до тендерної документації) у пункті 4: «4. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню (надати гарантійний лист).». Пункт 4 Додатку 2 тендерної документації викласти в такій редакції: «4. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 12 місяців від загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню (надати гарантійний лист).».
3. Видалення вимоги Замовника, вказаної у проєкті договору (Додаток 3 до тендерної документації) у пункті 6.5: «6.5. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 80% загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню.». Пункт 6.5 проєкту договору (Додатку 3 тендерної документації) викласти в такій редакції: «6.5. Залишковий термін придатності товару на момент постачання повинен становити не менше 12 місяців від загального терміну їх зберігання, встановленого в інструкції по використанню.»
суперечить Методичним рекомендаціям для замовників, що здійснюють закупівлі лікарських засобів, також суперечить принципам здійснення публічних закупівель, а саме: рівне ставлення до учасників та об’єктивне та неупереджене визначення переможця закупівлі, а у випадку задоволення останньої, може вважатися дискримінаційною ознакою, оскільки буде прописаною під потенційного учасника з вказаною вимогою.
КНП ІМР ІР ОО «Ізмаїльська МЦЛ» вважає за необхідне зберегти відповідну вимогу у складі медико-технічних вимог та проекті договору до тендерної документації. На сьогодні поширеною ситуацією є випадки постачання імпортних та дороговартісних препаратів в обхід офіційних каналів, що в майбутньому може призвести до незворотних наслідків, адже мова йде про належне якісне надання медичної допомоги, збереження життя та здоров'я людини.
Підсумовуючи розгляд Вашого звернення, у тендерній документації відсутній будь-який дискримінаційний характер та не має необхідності вносити зміни до умов тендерної документації.
Ответ заказчика: 03.03.2023 16:44
Типы ответа: Не удовлетворено
Оставлено без рассмотрения