Процедура закупки объявлена 31.05.2017 12:09. Дата последних изменений - 28.07.2017 10:02
Електричні міські автобуси (2 лоти: лот 1 – електричний міський автобус довжиною 8-8,7 м, лот 2 – електричний міський автобус довжиною 10-10,5 м.) -
Идентификатор закупки | UA-2017-05-31-000397-a | |
ID | 876e5398b16247749fd77786bbfb6ce5 |
Общая ожидаемая стоимость закупки
10`000`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Електричні міські автобуси (2 лоти: лот 1 – електричний міський автобус довжиною 8-8,7 м., лот 2 – електричний міський автобус довжиною 10-10,5 м.)
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради | |
Общая ожидаемая стоимость закупки | 10`000`000.00 Гривна (с НДС) | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
31.05.17
Период уточнений
до 18.07.17
Период обжалования
до 24.07.17
Прием предложений
до 28.07.17
Преквалификация
с28.07.2017
Обжалование преквалификации
Закупка не состоялась
28.07.17
17.07.2017, 23:43
Усунення дискримінаційної умови в тендерній документації
Общий вопрос о закупке
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Так, підпунктом 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю товарів: електричні міські автобуси (2 лоти: лот 1 – електричний міський автобус довжиною 8-8,7 м, лот 2 – електричний міський автобус довжиною 10-10,5 м.) (код ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), замовником встановлено вимогу стосовно надання учасником «Гарантійного листа про забезпечення розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів з метою забезпечення їх експлуатації під час гарантійного терміну.».
Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції.
Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу.
Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк).
Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому.
Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни.
Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором.
Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару.
Додатково слід наголосити, що відповідно до Господарського кодексу України загальними принципами господарювання в Україні є, зокрема, свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом, а також заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносин.
Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
Отже, звертаємось з проханням виключити з тендерної документації вимогу стосовно розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів, як вимогу, яка містить дискримінаційні ознаки.
Так, підпунктом 11 пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю товарів: електричні міські автобуси (2 лоти: лот 1 – електричний міський автобус довжиною 8-8,7 м, лот 2 – електричний міський автобус довжиною 10-10,5 м.) (код ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), замовником встановлено вимогу стосовно надання учасником «Гарантійного листа про забезпечення розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів з метою забезпечення їх експлуатації під час гарантійного терміну.».
Слід зазначити, що Законом України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції.
Разом з цим, статтею 675 Цивільного кодексу України встановлено, що товар, який продавець передає або зобов'язаний передати покупцеві, має відповідати вимогам щодо його якості в момент його передання покупцеві, якщо інший момент визначення відповідності товару цим вимогам не встановлено договором купівлі-продажу.
Договором або законом може бути встановлений строк, протягом якого продавець гарантує якість товару (гарантійний строк).
Відповідно до вимог статті 269 Господарського кодексу України постачальник (виробник) гарантує якість товарів у цілому.
Постачальник (виробник) зобов'язаний за свій рахунок усунути дефекти виробу, виявлені протягом гарантійного строку, або замінити товари, якщо не доведе, що дефекти виникли внаслідок порушення покупцем (споживачем) правил експлуатації або зберігання виробу. У разі усунення дефектів у виробі, на який встановлено гарантійний строк експлуатації, цей строк продовжується на час, протягом якого він не використовувався через дефект, а при заміні виробу гарантійний строк обчислюється заново від дня заміни.
Отже, учасник – переможець процедури закупівлі, з яким замовник укладає договір про закупівлю, зобов’язаний здійснювати за власний рахунок гарантійне обслуговування товару, який ним буде поставлено, протягом гарантійного строку, що встановлений відповідним договором.
Законом не обмежується спосіб реалізації постачальника товару зобов’язання стосовно гарантійного обслуговування реалізованого товару.
Додатково слід наголосити, що відповідно до Господарського кодексу України загальними принципами господарювання в Україні є, зокрема, свобода підприємницької діяльності у межах, визначених законом, а також заборона незаконного втручання органів державної влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб у господарські відносин.
Зважаючи на викладене, наявність в тендерній документації замовника вимоги стосовно розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів є штучним обмеженням з боку замовника торгів свободи підприємницької діяльності та свідчить про дискримінацію потенційних учасників процедури закупівлі.
Отже, звертаємось з проханням виключити з тендерної документації вимогу стосовно розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів, як вимогу, яка містить дискримінаційні ознаки.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.07.2017, 11:23)
Підприємство виключило з тендерної документації вимогу стосовно гарантійного листа про забезпечення розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів з метою забезпечення їх експлуатації під час гарантійного терміну.
17.07.2017, 23:55
Прохання напдати роз'яснення щодо вимог Тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Замовником у Специфікації та технічних умовах до предмету закупівлі, викладених у тендерній документації на закупівлю товарів: електричні міські автобуси (2 лоти: лот 1 – електричний міський автобус довжиною 8-8,7 м, лот 2 – електричний міський автобус довжиною 10-10,5 м.) (код ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), встановлено параметр «кут розвороту, градусів».
Прохання надати роз’яснення стосовно зазначеного параметру, а саме:
1. Який саме кут розвороту замовник має на увазі: кут розвороту коліс або транспортного засобу вцілому або інше?
2. Яким чином на думку замовника має обчислюватись зазначений параметр (надати методику або посилання на нормативний документ, яким вона затверджена)?
Прохання надати роз’яснення стосовно зазначеного параметру, а саме:
1. Який саме кут розвороту замовник має на увазі: кут розвороту коліс або транспортного засобу вцілому або інше?
2. Яким чином на думку замовника має обчислюватись зазначений параметр (надати методику або посилання на нормативний документ, яким вона затверджена)?
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.07.2017, 11:18)
Підприємство помилково зазначило «кут розвороту, градусів», а необхідно було зазначити «радіус повороту, м.». Тому нами прийнято рішення внести зміни в Додаток №1 до тендерної документації (специфікація та технічні умови до предмету закупівлі).
18.07.2017, 00:33
Прохання внести зміни до Тендерної документації
Общий вопрос о закупке
Згідно з вимогами Правил дорожнього руху, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2001 р. № 1306, у населених пунктах рух транспортних засобів дозволяється із швидкістю не більше 60 км/год.
Враховуючи викладене та той факт, що предметом закупівлі процедури закупівлі є електричні міські автобуси, прохання внести зміни до Специфікації та технічних умовах до предмету закупівлі, в частині зміни параметру «Максимальна швидкість, км/год – 60-70» на параметр «Максимальна швидкість, км/год – не менше 60».
Враховуючи викладене та той факт, що предметом закупівлі процедури закупівлі є електричні міські автобуси, прохання внести зміни до Специфікації та технічних умовах до предмету закупівлі, в частині зміни параметру «Максимальна швидкість, км/год – 60-70» на параметр «Максимальна швидкість, км/год – не менше 60».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.07.2017, 11:17)
Також враховуючи, що предметом закупівлі є електричні міські автобуси підприємство замінило частину параметру «Максимальна швидкість, км/год – 60-70» на параметр «Максимальна швидкість, км/год – не менше 60».
18.07.2017, 00:51
Розширення технічних умов до предмету закупівлі
Вопрос о лотелот 2 –електричний міський автобус довжи
Згідно з вимогами частини першої та другої статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі.
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, з метою розширення кола потенційних учасників, звертаємось з проханням внести зміни до Специфікації та технічних умов до предмету закупівлі тендерної документації на закупівлю товарів: електричні міські автобуси (код ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), а саме лот 2 – електричний міський автобус довжиною 10-10,5 м, в частині зміни наступних технічних вимог до предмету закупівлі:
- параметр «Загальна довжина транспортного засобу – 10000-10500 мм» замінити на параметр «Загальна довжина транспортного засобу – 10000-11000 мм»;
- параметр «Загальна ширина транспортного засобу – 2350-2500 мм» замінити на параметр «Загальна ширина транспортного засобу – 2350-2550 мм»;
- параметр «Загальна висота, без кондиціонеру – 3100-3300 мм» замінити на параметр «Загальна висота, без кондиціонеру – 3100-3350 мм»;
- параметр «Колісна база – 5100-6100 мм» замінити на параметр «Колісна база – 4500-6100 мм»;
- параметри «Максимальна загальна маса, – 15000-17000 кг» замінити на параметри «Максимальна загальна маса, – 15000-18000 кг»;
- параметр «Підвіска – Ресора листова» замінити на параметр «Підвіска – Ресора листова або пневматична».
Замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, з метою розширення кола потенційних учасників, звертаємось з проханням внести зміни до Специфікації та технічних умов до предмету закупівлі тендерної документації на закупівлю товарів: електричні міські автобуси (код ДК 021:2015 - 34120000-4 Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб), а саме лот 2 – електричний міський автобус довжиною 10-10,5 м, в частині зміни наступних технічних вимог до предмету закупівлі:
- параметр «Загальна довжина транспортного засобу – 10000-10500 мм» замінити на параметр «Загальна довжина транспортного засобу – 10000-11000 мм»;
- параметр «Загальна ширина транспортного засобу – 2350-2500 мм» замінити на параметр «Загальна ширина транспортного засобу – 2350-2550 мм»;
- параметр «Загальна висота, без кондиціонеру – 3100-3300 мм» замінити на параметр «Загальна висота, без кондиціонеру – 3100-3350 мм»;
- параметр «Колісна база – 5100-6100 мм» замінити на параметр «Колісна база – 4500-6100 мм»;
- параметри «Максимальна загальна маса, – 15000-17000 кг» замінити на параметри «Максимальна загальна маса, – 15000-18000 кг»;
- параметр «Підвіска – Ресора листова» замінити на параметр «Підвіска – Ресора листова або пневматична».
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.07.2017, 11:17)
У зв'язку з тим, що міські електричні автобуси будуть здійснювати рух по вузьким вулицям міста, тому підприємство не може збільшувати габарити транспортного засобу.
18.07.2017, 09:59
Додатково до запиту, опублікованого 17.07.2017, 23:43
Общий вопрос о закупке
Додатково до запиту, опублікованого 17.07.2017, 23:43, зазначаємо, що ПОРЯДКОМ гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни дорожніх транспортних засобів, затвердженим наказом Міністерства промислової політики України 29.12.2004 № 721, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 20 січня 2005 р. за N№ 72/10352, визначено, що
продавець видає кожному Споживачеві експлуатаційну документацію на ДТЗ та оформлену Сервісну книжку з переліком місцезнаходжень і телефонів пунктів сервісної мережі, що виконують технічне обслуговування і гарантійний ремонт ДТЗ, реалізованих Продавцем, а також у присутності Споживача здійснює перевірку комплектності ДТЗ і його споживчих властивостей.
У разі відсутності сервісних пунктів, які провадять технічне обслуговування і гарантійний ремонт реалізованих Продавцем ДТЗ, Продавець зобов'язаний самостійно забезпечити технічне обслуговування і гарантійний ремонт ДТЗ відповідно до вимог Виробника ДТЗ, що обумовлюється відповідним договором зі Споживачем.
продавець видає кожному Споживачеві експлуатаційну документацію на ДТЗ та оформлену Сервісну книжку з переліком місцезнаходжень і телефонів пунктів сервісної мережі, що виконують технічне обслуговування і гарантійний ремонт ДТЗ, реалізованих Продавцем, а також у присутності Споживача здійснює перевірку комплектності ДТЗ і його споживчих властивостей.
У разі відсутності сервісних пунктів, які провадять технічне обслуговування і гарантійний ремонт реалізованих Продавцем ДТЗ, Продавець зобов'язаний самостійно забезпечити технічне обслуговування і гарантійний ремонт ДТЗ відповідно до вимог Виробника ДТЗ, що обумовлюється відповідним договором зі Споживачем.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован20.07.2017, 11:15)
З приводу Додатку до запиту, опублікованого 17.07.02017 р., 23:43 підприємство виключило з тендерної документації вимогу стосовно гарантійного листа про забезпечення розміщення в м. Житомирі сервісного центру та лінії з вузлового збору електробусів з метою забезпечення їх експлуатації під час гарантійного терміну.