Процедура закупки объявлена 05.07.2021 15:35. Дата последних изменений - 05.07.2021 15:35
послуги, пов’язані із системами та підтримкою (послуги включають в себе: підтримку і забезпечення належного функціонування та інформаційно-технічного обслуговування бізнес – процесів на базі комп’ютерної програми «Система управління бізнес-процесами «АйДок» з використанням публічного АРІ Реєстру Територіальної громади м. Запоріжжя», а також для електронно-інформаційного обміну в межах Системи Електронної Взаємодії Державних Електронних Інформаційних Ресурсів (СЕВ ДЕІР), які були розроблено та впроваджено Виконавцем відповідно до договору від 05.02.2021 №44) -
Идентификатор закупки | UA-2021-07-05-007729-c | |
ID | 0db2cf1d519f4f04b6a7e561ef46fc47 |
Ожидаемая стоимость
9`000.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
у договорі
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | ДЕПАРТАМЕНТ РЕЄСТРАЦІЙНИХ ПОСЛУГ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ | |
Ожидаемая стоимость | 9`000.00 Гривна (без НДС) | |
Процедура закупки |
Закупка без использования электронной системы
|
Закупка объявлена
05.07.21
Выбор контрагента
Подготовка соглашения
Завершен
05.07.21