Процедура закупки объявлена 24.06.2021 16:49. Дата последних изменений - 18.08.2021 16:11
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-55 Одеса – Вознесенськ – Новий Буг на ділянці км 179+600 – км 207+656, Миколаївська область -
Идентификатор закупки | UA-2021-06-24-003084-a | |
ID | d9f8ec19388a43449f8b34cab9db657d |
Ожидаемая стоимость
1`722`902`141.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ | |
Ожидаемая стоимость | 1`722`902`141.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 8`614`510.71 Гривна | |
Общий размер обеспечения тендерных предложений | 8`614`510.70 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги с публикацией на английском языке | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением |
Закупка объявлена
24.06.21
Период уточнений
до 18.07.21
Период обжалования
до 24.07.21
Прием предложений
до 28.07.21
Преквалификация
с28.07.2021
Обжалование преквалификации
до 04.08.2021
Аукцион
04.08.21
Квалификация
с04.08.21
Предложения рассмотрены
04.08.21
Завершен
18.08.21
25.06.2021, 17:28
Дозвіл на викиди
Общий вопрос о закупке
Вважаємо вимогу щодо надання "дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазаначені у Довідці про наявність бетонного заводу" дискрімінаційною по відношенню до нас, як учасника, оскільки ми не маємо даного дозволу, а наш ЦБЗ відповідає всім іншим вимогам ТД. А отримання дозволу вимагає значного періоду часу, який перебільшує відведений Законом України «Про публічні закупівлі» час на подачу тендерних пропозицій. Просимо відкорегувати тендерну документацію та прибрати вимогу щодо надання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами. Хочемо зауважити, що у закупівлі іншої ділянки дороги Р-55 км 77+917- км 83+123 (ідентифікатор закупівлі UA-2021-04-15-003989-a) вимогу щодо надання цього дозволу було видалено в остаточній редакції тендерної документації.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.07.2021, 09:53)
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу є такою, що в повній мірі відповідає нормам природоохоронного законодавства, зокрема Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та не суперечить нормам законодавства про публічні закупівлі. Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі. Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації.
Вимога тендерної документації щодо подання в складі тендерної пропозиції дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу є такою, що в повній мірі відповідає нормам природоохоронного законодавства, зокрема Закону України «Про охорону атмосферного повітря» та не суперечить нормам законодавства про публічні закупівлі. Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі. Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації.
25.06.2021, 17:30
Щодо місця фактичного знаходження ЦБЗ
Общий вопрос о закупке
Вважаємо, що вимога, наведена у п. 1.3 додатку №1 до ТД, у третьому абзаці зверху сторінки №31 у дужках: «Учасник розраховує відстань транспортування (перевезення) бетонної суміші із місця відпуску бетонної суміші (фактичного знаходження ЦБЗ на момент подання тендерної пропозиції) до об’єкту виконання робіт. В підтвердження дотримання Учасником вимог щодо часу транспортування бетонної суміші Учасник надає транспортну схему за формою наведеною нижче таблиці:» унеможливлює нашу участь у тендері. Ми не заперечуємо щодо вимоги розрахунку відстані транспортування (перевезення) бетонної суміші із місця відпуску бетонної суміші до об’єкту виконання робіт. Проте, це має бути не від фактичного знаходження ЦБЗ на момент подання тендерної пропозиції, а від планового на момент виконання робіт. Ми маємо мобільний ЦБЗ, який відповідає усім вимогам ТД. Але на сьогоднішній день він знаходиться на іншому об’єкті. І розрахунок відстані транспортування бетонної суміші від його фактичного розташування позбавлений змісту. Окрім того, розрахункова відстань, у такому випадку, буде занадто великою, з порушенням існуючих нормативів по перевезенню бетонної суміші, що буде підставою для відмови від участі нашій компанії. Водночас, наголошуємо, що наш ЦБЗ мобільний і у разі перемоги у закупівлі буде в лічені дні ще до початку робіт перевезено та змонтовано безпосередньо на об’єкті виконання робіт. Тому просимо фразу у дужках «(фактичного знаходження ЦБЗ на момент подання тендерної пропозиції)» видалити з вказаного абзацу ТД.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.07.2021, 10:35)
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваш запит (питання) та повідомляє наступне.
Вимогами п. 1.3 додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що діяльність на бетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. З метою підтвердження зазначеного, учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність бетонного заводу.
Місце виготовлення суміші(ей) бетонної(их), яке вказано у наданому(них) учасником атестаті(ах) виробництва, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке зазначене у наданих у складі пропозиції дозвільних документах та зазначене в Довідці про наявність бетонного заводу.
Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково:
- є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу;
- здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин.
Таким чином, мобільний ЦБЗ, як і стаціонарний, відносяться до об'єктів стаціонарного забруднення другої групи. Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Отже, діяльність ЦБЗ здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. У разі переміщення мобільного ЦБЗ на інше місце виробництва, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за новим місцем знаходження. Процедура отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря є довгостроковою.
Отже, переміщення ЦБЗ на іншу земельну ділянку ще не дає змогу Учаснику приступити до роботи і здійснювати виготовлення цементобетонних сумішей.
Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації
Вимогами п. 1.3 додатку № 1 до тендерної документації передбачено, що діяльність на бетонному(них) заводі(ах) (виробництві) повинна відповідати природоохоронному законодавству. З метою підтвердження зазначеного, учасник в складі тендерної пропозиції надає дозвіл (уповноваженого органу) на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (з додатком), щодо бетонного заводу на всі бетонні заводи, зазначені у Довідці про наявність бетонного заводу.
Місце виготовлення суміші(ей) бетонної(их), яке вказано у наданому(них) учасником атестаті(ах) виробництва, має обов’язково співпадати із місцем проведення діяльності щодо викидів забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, яке зазначене у наданих у складі пропозиції дозвільних документах та зазначене в Довідці про наявність бетонного заводу.
Відповідно до п.п. 14.1.230 п. 14.1 ст. 14. Податкового Кодексу України Стаціонарне джерело забруднення – це підприємство, цех, агрегат, установка або інший нерухомий об’єкт, що зберігає свої просторові координати протягом певного часу і здійснює викиди забруднюючих речовин в атмосферу та/або скиди забруднюючих речовин у водні об’єкти.
Виходячи з визначення, стаціонарне джерело забруднення обов'язково:
- є нерухомим об'єктом, який зберігає свої просторові координати протягом певного часу;
- здійснює викиди або скиди забруднюючих речовин.
Таким чином, мобільний ЦБЗ, як і стаціонарний, відносяться до об'єктів стаціонарного забруднення другої групи. Об’єкти, що належать до другої групи потребують отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря. Отже, діяльність ЦБЗ здійснюється виключно за наявності дозволу на викиди забруднюючих речовин. У разі переміщення мобільного ЦБЗ на інше місце виробництва, суб’єкт господарювання зобов’язаний отримати дозвіл на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами за новим місцем знаходження. Процедура отримання дозволу на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря є довгостроковою.
Отже, переміщення ЦБЗ на іншу земельну ділянку ще не дає змогу Учаснику приступити до роботи і здійснювати виготовлення цементобетонних сумішей.
Також слід зазначити, що враховуючи неможливість виконання робіт при несприятливих погодних умовах (восени, взимку та навесні), відбудова об’єкту має дуже стислі терміни, тому наявність всіх дозвільних документів на бетонний завод (що по суті відображає можливість заводу безперебійно та без порушень чинного законодавства виготовляти бетонні суміші) в учасника закупівлі вже на стадії проведення тендеру, є запорукою надійності та можливості своєчасно виконати державне замовлення, у разі визначення учасника переможцем.
Крім того, Замовник дає право учасникам виготовляти бетонну суміш як на власному бетонному заводі, так і на орендованому (лізинг, тощо), так і придбавати бетонну суміш у постачальника, та навіть при застосуванні спеціальних добавок збільшувати час транспортування бетонних сумішей. Тобто, Замовником створено достатньо умов для здорової конкуренції серед учасників закупівлі.
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає потреби у внесені змін до тендерної документації
25.06.2021, 17:30
Щодо наявності працівників
Общий вопрос о закупке
У п. 2.1 додатку №1 до ТД на 33 сторінці міститься наступний абзац: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі». Враховуючи, що запис у трудову книжку вноситься лише за основним місцем роботи, трудові книжки на співробітників, які працюю за сумісництвом у нас відсутні. В якості підтвердження трудових правовідносин з відповідними співробітниками можливо підтвердити лише наказом про призначення на посаду (сумісництво). Тому просимо, перший сполучник «та», вказаного абазу доповнити сполучником «/або», щоб його зміст набув наступного значення: «На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка зазначена учасником в Довідці, йому необхідно, у складі тендерної пропозиції, надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та/або накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі»
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.07.2021, 10:28)
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно п. 1.1 ст.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію, в тому числі щодо надання в складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок) є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону.
Слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В такому випадку учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію в цій частині
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.22 тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Одночасно, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати трудові книжки (всі заповнені сторінки трудових книжок) та накази про призначення на посаду/ суміщення посад (у разі суміщення посад)/сумісництво (у разі сумісництва), на всіх працівників, зазначених у Довідці, та які містять посаду працівника, зазначену учасником у Довідці про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі.
Відповідно п. 1.1 ст.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої Наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 N 58, трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника. Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації (далі - підприємство) усіх форм власності.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію, в тому числі щодо надання в складі тендерної пропозиції трудових книжок (всіх заповнених сторінок трудових книжок) є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону.
Слід зазначити, що відповідно до умов тендерної документації, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. В такому випадку учасник має надати лист з роз’ясненням щодо неподання такого(их) документу(ів) з посиланням на відповідні норми законодавства, та/або інші об’єктивні, обґрунтовані причини
Враховуючи викладене, Замовник не вбачає необхідності внесення змін в тендерну документацію в цій частині
25.06.2021, 17:35
Фінансова спроможність
Общий вопрос о закупке
У п. 4 додатку №1 до ТД вказано: «Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік, який має бути не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2020 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту». Вважаємо, що дана вимога була складена з метою штучно звузити коло потенційних учасників та є дискримінаційною. Наша компанія фінансово спроможна, має значний оборот та відноситься до суб'єктів великого підприємництва. Але через обмежувальні протиепідемічні заходи, запроваджені Урядом України у 2020 році з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, наш дохід у 2020 році склав меншу суму, ніж це вимагається ТД. З урахуванням викладеного, просимо зменшити вимогу щодо обсягу річного доходу(виручки) з 99% на 40% очікуваної вартості предмета закупівлі.
Ответ заказчика (ответ зарегистрирован01.07.2021, 10:29)
Уповноважена особа Служби автомобільних доріг у Миколаївській області (далі – Замовник) розглянула Ваше запитання та повідомляє наступне.
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік, який має бути не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2020 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх.
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником
Відповідно ч.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно п.2 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація, серед іншого, повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону, підстави, встановлені статтею 17 Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством.
Відповідно ч.3 ст.16 Закону, у разі встановлення кваліфікаційного критерію фінансової спроможності замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини).
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, звісно, не порушуючи принципів здійснення публічних закупівель.
Замовником п.5.1. тендерної документації встановлено, серед іншого, необхідність документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» згідно форм та вимог, встановлених у Додатку №1 до тендерної документації. Для підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційному критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю», останній в складі тендерної пропозиції повинен надати підтвердження обсягу річного доходу (виручки) за 2020 рік, який має бути не менше ніж 99% очікуваної вартості предмета закупівлі. Для документального підтвердження даному критерію учасником надається Звіт про фінансові результати за 2020 рік (Форма №2) та Квитанція №2 щодо прийняття зазначеного звіту.
Виходячи з наведеного, вимоги, встановлені Замовником в тендерній документації щодо документального підтвердження кваліфікаційного критерію «наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» є такими, що стовідсотково відповідають нормам Закону, є однаковими для всіх учасників, та ніяким чином не звужують коло останніх.
Враховуючи вищевикладене, умови тендерної документації замовника є законними та обґрунтованими, тому ваша пропозиція щодо внесення змін в тендерну документацію не може бути задоволена Замовником