Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупки объявлена 23.04.2021 12:38. Дата последних изменений - 11.05.2021 12:07

ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь («Капітальний ремонт проїжджої частини вул. Прикордонників (на ділянці від вул. Щаслива до вул. Мирна) с. Удобне Білгород-Дністровського району Одеської області») -

Идентификатор закупки UA-2021-04-23-001702-c  
ID cd6f43f5358946919dd5621ee8ef07d5  
Идентификатор плана UA-P-2021-04-23-003184-b  
Ожидаемая стоимость
1`138`738.40 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие

Заказчик (Проводит закупку)

Наименование заказчика Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, екології, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради  
Ожидаемая стоимость 1`138`738.40 Гривна (с НДС)  
Минимальный шаг снижения цены 5`693.69 Гривна  
Общий размер обеспечения тендерных предложений 5`693.69 Гривна  
Процедура закупки Упращенные/Допороговые закупки  
Метод оценки тендерных предложений участников Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением  
Метод избрания процедуры закупки Упрощенная закупка  
Вид предмета закупки: Закупка работ  
Закупка объявлена
23.04.21
Период уточнений
до 29.04.21
Прием предложений
до 06.05.21
Квалификация
с06.05.21
Предложения рассмотрены
с07.05.21
Завершен
11.05.21
27.04.2021, 14:07. ID: UA-2021-04-23-001702-c.b1
Требования к заказчику
Cертифiкатy на систему екологiчного менеджменту ISO 14001:2015 на будiвництво та ремонт дорiг i автострад (автомагiстралей) (або iнша сфера поширення сертифiкатy, що охоплюе код 42.11 (ДКПП - ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010».
Доброго дня, шановний Замовнику!

Вимогами абзацу другого «Інформацiя про маркування, протоколи випробувань або сертифiкати, що пiдтверджують вiдповiднiсть предмета закупiвлi встановленим замовником вимогам (у разi потреби)» Розділу ІІ «Iнструкцiя з пiдготовки пропозицii» оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлено дискримінаційну вимогу, а саме: «На пiдтвердження Учасник додатково повинен надати в складi пропозицii копiю чинного на кiнцеву дату подання пропозицiї сертифiкатy на систему екологiчного менеджменту ISO 14001:2015 на будiвництво та ремонт дорiг i автострад (автомагiстралей) (або iнша сфера поширення сертифiкатy, що охоплюе код 42.11 (ДКПП - ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010».
Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Статтею 3 вказаного Закону визначено перелік сфер застосування оцінки впливу на довкілля, зокрема:
Будівництво автомагістралей;
- Будівництво автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення, що мають чотири чи більше смуги руху, або реконструкція та/або розширення наявних смуг руху до чотирьох і більше, за умови їхньої безперервної протяжності 10 кілометрів і більше;
- Будівництво автомобільних доріг першої категорії;
Проте, в даному переліку відсутня діяльність з капітального ремонту проїжджої частини вулиці.
Звертаємо увагу, що діяльність учасників як підрядників виконання робіт з капітального ремонту тощо не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок підрядника, що виконує капітальний ремонт проїжджої частини вулиць проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів.
Тому, вимога Замовника про надання учасниками в складі пропозиції сертифiкатy на систему екологiчного менеджменту ISO 14001:2015 на будiвництво та ремонт дорiг i автострад (автомагiстралей) (або iнша сфера поширення сертифiкатy, що охоплюе код 42.11 (ДКПП - ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010 є законодавчо не обґрунтованою.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно ч. 4 ст.5 Закону Замовник не мають право встановлювати жодних дискримінаційних вимого до учасників. Частиною 5 ст. 14 Закону визначено, що Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи, що умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі містять незаконні положення та дискримінаційні вимоги, а також порушують права та законні інтереси потенційних учасників, що унеможливлює виконання вимог оголошення про проведення спрощеної закупівлі нашим підприємством, вимагаємо виключити вимогу щодо надання в складi пропозицiї копiї чинного на кiнцеву дату подання пропозицiї сертифiкатy на систему екологiчного менеджменту ISO 14001:2015 на будiвництво та ремонт дорiг i автострад (автомагiстралей) (або iнша сфера поширення сертифiкатy, що охоплюе код 42.11 (ДКПП - ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010 шляхом внесення відповідних змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі на закупівлю робіт з капітального ремонту проїжджої частини вул. Прикордонників (на ділянці від вул. Щаслива до вул. Мирна) с. Удобне Білгород-Дністровського району Одеської області за кодом ДК 021:2015 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь.
В противному випадку будемо змушені звернутися до суду з метою захисту своїх порушених прав.
Доброго дня.
Можливість отримання сертифікатів відповідності ISO 14001:2015 передбачена законодавством для юридичних та фізичних осіб – підприємців, тому ці документи мають подаватися ними у складі пропозиції. Повідомляємо, що скасована на території України обов’язкова сертифікація, та наразі вона є добровільною. Будь-який суб’єкт господарювання за власною ініціативою може пройти сертифікацію, це не заборонено та є можливим. Триває проходження сертифікації на встановлення відповідності вимогам ISO 14001:2015 юридичною особи або фізичною особою – підприємцем від 2 тижнів.
Отже, це не є дискримінаційною вимогою, адже будь-який суб’єкт господарювання у разі його відповідності міжнародним стандартам, імплементованим в норми чинного законодавства України, може отримати сертифікат відповідності вимогам ISO 14001:2015і цим самим довести його відповідність системі екологічного управління.
Відсутні підстави неможливості надання учасником сертифікатів відповідності вимогам ISO 14001:2015, а також докази неможливості їх отримання. Сертифікат відповідності вимогам ISO 14001:2015 передбачені чинним законодавством, і будь який учасник, має можливість надати сертифікати відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015, виконавши вимоги документації. Зазначена позиція підтверджується численною та незмінною практикою Постійно діючої адміністративної колегії АМК України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, для прикладу, у Рішеннях 6492-р/пк-пз від 03.07.2018, Колегії АМКУ.
Враховуючи викладене, зазначена вимога документації не є дискримінаційною умови, тому вимога щодо внесення змін до оголошення є недоцільною.
Ответ заказчика: 27.04.2021 17:29
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена