Процедура закупки объявлена 24.03.2021 11:21. Дата последних изменений - 01.06.2021 17:40
Код ДК 021:2015- 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) -
Идентификатор закупки | UA-2021-03-24-002854-c | |
ID | b3d2cd4d1dfc48cf9bec8c5ee9f05bcb | |
Идентификатор плана | UA-P-2021-03-24-001775-c |
Ожидаемая стоимость
1`923`186.00 Гривна
Вы еще не принимаете участие в обсуждении этой закупки
Вы еще не принимаете участие в этой закупке
Отметить публикацию
Добавить в избранное
Спрятать
Запланировать участие
Заказчик (Проводит закупку)
Наименование заказчика | Виконавчий комітет Пирятинської міської ради | |
Ожидаемая стоимость | 1`923`186.00 Гривна (с НДС) | |
Минимальный шаг снижения цены | 9`615.93 Гривна | |
Процедура закупки | Открытые торги | |
Метод оценки тендерных предложений участников | Оценка тендерных предложений участников по наименьшей предложением | |
Вид предмета закупки: | Закупка товаров |
Закупка объявлена
24.03.21
Период уточнений
до 21.04.21
Период обжалования
до 27.04.21
Прием предложений
до 01.05.21
Аукцион
05.05.21
Квалификация
с05.05.21
Предложения рассмотрены
с13.05.21
Завершен
01.06.21
25.03.2021, 13:52. ID:
UA-2021-03-24-002854-c.c1
Требование (Жалоба)
Вимога Замовнику на умови тендерної документації
24 березня 2021 року виконавчим комітетом Пирятинської міської ради на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель «Prozorro» опубліковано оголошення про проведення процедури закупівлі відкрити торги за предметом закупівлі: «Код ДК 021:2015- 09120000-6 Газове паливо» (Природний газ) (UA-2021-03-24-002854-c).
Під час вивчення тендерної документації у вказаній закупівлі, встановлено наявність наступної вимоги для учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, а саме, підпунктом 6.1., пункту 6 тендерної документації передбачено: «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу».
Однак, вважаємо, що вимога в частині надання учасниками у складі тендерної пропозиції документального підтвердження сертифікації уповноваженою організацією діяльності учасника за міжнародним стандартом ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу жодним чином не стосуються безпечності надання послуг клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу і за своєю правовою природою є дискримінаційної по відношення до учасників з огляду на наступне:
Ст. 19 Конституції України, встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено вичерпний перелік інформації, що повинна міститься у тендерній документації.
В той же, час ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На теперішній час законодавством України не встановлено обов’язку сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 у тому числі і міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу споживачу.
Ба більше, міжнародний стандарт ISO 50001 встановлює вимоги до типів споживачів енергії і витраті енергії, включаючи вимірювання, документацію і звітність, проектування і практику закупівель обладнання, систем, процесів і залучення персоналу, пов'язаного з енергорезультатівностью, а відтак наявність або відсутність в учасника вказаного сертифіката, жодним чином не впливає на безпеку надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.
Таким чином, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності наявності вказаної вимоги у тендерній документації, а тому з огляду на приписи ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ним порушено умови закупівлі в частині включення до тендерної документації незаконної та дискримінаційної вимоги, яка штучно звужує кількість потенційних учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Отже на підставі викладеного, просимо виключити вказану вимогу із тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Органу оскарження з відповідною скаргою у порядку і строки передбачені ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Під час вивчення тендерної документації у вказаній закупівлі, встановлено наявність наступної вимоги для учасників, які бажають прийняти участь у закупівлі, а саме, підпунктом 6.1., пункту 6 тендерної документації передбачено: «Документальне підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 та міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу».
Однак, вважаємо, що вимога в частині надання учасниками у складі тендерної пропозиції документального підтвердження сертифікації уповноваженою організацією діяльності учасника за міжнародним стандартом ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» з метою безпечності надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу жодним чином не стосуються безпечності надання послуг клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу і за своєю правовою природою є дискримінаційної по відношення до учасників з огляду на наступне:
Ст. 19 Конституції України, встановлено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», визначено вичерпний перелік інформації, що повинна міститься у тендерній документації.
В той же, час ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
На теперішній час законодавством України не встановлено обов’язку сертифікації уповноваженою організацією відповідності управління гігієною та безпекою праці; екологічного управління учасника закупівлі згідно ДСТУ OHSAS 18001:2010; ДСТУ ISO 14001:2015 у тому числі і міжнародного стандарту ISO 50001 «Системи енергетичного менеджменту. Вимоги та керівництво з використання» суб’єктами господарювання, що здійснюють діяльність з постачання природного газу споживачу.
Ба більше, міжнародний стандарт ISO 50001 встановлює вимоги до типів споживачів енергії і витраті енергії, включаючи вимірювання, документацію і звітність, проектування і практику закупівель обладнання, систем, процесів і залучення персоналу, пов'язаного з енергорезультатівностью, а відтак наявність або відсутність в учасника вказаного сертифіката, жодним чином не впливає на безпеку надання послуг із обслуговування клієнтів-споживачів у точках контакту/сервісу.
Таким чином, Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив необхідності наявності вказаної вимоги у тендерній документації, а тому з огляду на приписи ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», ним порушено умови закупівлі в частині включення до тендерної документації незаконної та дискримінаційної вимоги, яка штучно звужує кількість потенційних учасників, які можуть прийняти участь у даній закупівлі.
Отже на підставі викладеного, просимо виключити вказану вимогу із тендерної документації.
Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї вимоги, залишаємо за собою право звернутися до Органу оскарження з відповідною скаргою у порядку і строки передбачені ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Шановний Учаснику на ваше подання повідомляємо, що тендерна
документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон.
Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних
учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду
будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної
документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. №
3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час
здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість
зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO
немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та
обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було
проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а
саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури.
Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що
жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до
сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на
отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Дякуємо за звернення!
документація сформована Замовником з урахуванням приписів ст. 22
Закону України «Про публічні закупівлі», далі за текстом – Закон.
Умови тендерної документації є однаковими для усіх потенційних
учасників. Замовник згідно вимог Закону, не зобов’язаний на догоду
будь-якого потенційного Учаснику, вносити зміни до тендерної
документації. В той час з урахуванням листа МЕРТУ вих. №
3304-04/13647-06 від 01.04.2020 року «Щодо етичної поведінки під час
здійснення публічних закупівель», нагадую про недопустимість
зловживання Учасниками їх правами, передбаченими ст. 24 Закону.
Ваша вимога стосовно НЕОБОВ’ЯЗКОВОСТІ того чи іншого сертифікату ISO
немає жодного підґрунтя та не є документально підтвердженою та
обґрунтованою.
Також зазначаємо, що до проведення даної закупівлі, нами, було
проведено детальний аналіз потенційних учасників газового ринку, а
саме документів, які вимагаються та надаються на тендерні процедури.
Повідомляємо, що 90% учасників ринку мають відповідні сертифікати, що
жодним чином не є дискримінацією.
Також зазначаємо, що за бажання Учасника, він може звернутись до
сертифікованого органу задля отримання даних документів, адже строк на
отримання даних документів покриває термін оголошення даної закупівлі.
Дякуємо за звернення!
Ответ заказчика: 26.03.2021 14:44
Типы ответа: Отклонено
Не удовлетворена
01.04.2021, 16:48. ID:
UA-2021-03-24-002854-c.c2
Жалоба в АМКУ
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"
Скарга
на умови закупівлі
Дата рассмотрения жалобы14.04.2021, 15:00
Место рассмотрения жалобыАнтимонопольний комітет України
Рішення АМКУ виконано, в тендерну документацію внесено відповідні зміни
Дата исполнения решения заказчиком: 23.04.2021 14:27
Выполнена заказчиком