Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Сегрегатор А4 70 мм односторонній, Папір офісний А4, Плівка для ламінування А4 100 шт, Плівка для ламінування А3 100 шт, Швидкозшивач картонний)

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХОРОСТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42622787  
Оголошено тендер

ЗАМОВНИК (публікує план)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХОРОСТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42622787  

Специфікація закупівлі

Очікувана вартість 9`409.81 Гривня  
Код ДК 021-2015 (CPV) 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Код КЕКВ 2210 - Предмети, матеріали, обладнання та інвентар  
Рік
2024
 
Орієнтовний початок проведення процедури Листопад, 2024  
Тип процедури Закупівля без використання електронної системи  

Специфікація плану

Конкретна назва предмета закупівлі Сегрегатор А4 70 мм односторонній  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папір офісний А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 35 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка для ламінування А4 100 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Плівка для ламінування А3 100 шт  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 1 пачка  
Конкретна назва предмета закупівлі Швидкозшивач картонний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка для паперу картонна на зав'язках  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 50 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Папка пластикова із швидкозшивачем А4  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 4 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Календар настільний 2025 р  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Блок паперу білий проклеєний 90х90х30 мм  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі гумка біло - сіра  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 5 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі Ручка масляна синя  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 10 штука  
Конкретна назва предмета закупівлі лоток для паперу горизонтальний  
Класифікація за ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне  
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг 3 штука  

ДЖЕРЕЛО ФІНАНСУВАННЯ

Тип джерела фінансування Місцевий бюджет  
Опис  
Сума 9409.81 Гривня  

Долучені документи

  sign.p7s  

Оголошення в ЦБД

ID 2fc66033ae924fb69e224bdbab84f8c5  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-020244-a  
Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-016891-a  
Дата останнього оновлення 22.11.2024 20:27