Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Процедура закупівлі оголошена 22.11.2024 20:30. Дата останніх змін - 22.11.2024 20:36

30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Сегрегатор А4 70 мм односторонній, Папір офісний А4, Плівка для ламінування А4 100 шт, Плівка для ламінування А3 100 шт, Швидкозшивач картонний)

Ідентифікатор закупівлі UA-2024-11-22-016891-a  
ID 98c1366cbd8b45c48011618c552b8162  
Ідентифікатор плану UA-P-2024-11-22-020244-a  
Очікувана вартість закупівлі
9`409.81 Гривня
Ви ще не берете участь в обговоренні цієї закупівлі
Ви ще не берете участь у цій закупівлі
Відмітити оголошення
Додати у вибране
Приховати
Запланувати участь

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХОРОСТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Очікувана вартість закупівлі 9`409.81 Гривня (без ПДВ)  
Процедура закупівлі
Закупівля без використання електронної системи
 
Вид предмету закупівлі: Закупівля товарів  
Закупівля оголошена
22.11.24
Вибір контрагента
Підготовка угоди
Завершена
22.11.24

Специфікація закупівлі

1)
Сегрегатор А4 70 мм односторонній
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
2)
Папір офісний А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 35 пачка
3)
Плівка для ламінування А4 100 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
4)
Плівка для ламінування А3 100 шт
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 пачка
5)
Швидкозшивач картонний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
6)
Папка для паперу картонна на зав'язках
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 50 штука
7)
Папка пластикова із швидкозшивачем А4
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 4 штука
8)
Календар настільний 2025 р
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
9)
Блок паперу білий проклеєний 90х90х30 мм
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
10)
гумка біло - сіра
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 5 штука
11)
Ручка масляна синя
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10 штука
12)
лоток для паперу горизонтальний
Класифікація за ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Кінцевий строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20.11.2024 - 31.12.2024
Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 3 штука

Тендерна документація

Повідомлення про закупівлю
sign.p7s
Завантажено в ЦБД Prozorro: 22.11.2024 20:30
Версія документу від: 22.11.2024 20:30
ID: 62c1cd314ad0462e9ec2851a2a117779

Параметри тендеру

Електронний аукціон Ні  
Послідовний порядок розгляду пропозицій Так  
Ціна пропозиції обмежена очікуваною вартістю Так  
Валюта пропозиції визначена очікуваною вартістю Так  
Попередня кваліфікація Ні  
Мінімальна кількість пропозицій 1  
Відбір з попередньо кваліфікованими учасниками Ні  
Оскарження умов тендерної документації Ні  
Оскарження результатів визначення переможця Ні  
Оскарження відміни закупівлі Ні  
Очікувана вартість Так  
Оскарження результатів кваліфікації Ні  
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій 0  
Тривалість оскарження результатів кваліфікації 0  
Тривалість оскарження результатів визначення переможця 0  
Тривалість оскарження відміни закупівлі 0  
Кількість днів для надання пояснень на звернення 0  
Тривалість кваліфікації 0  
Обмежений доступ Ні  

Закупівельник (Проводить закупівлю)

Найменування замовника ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, СІМ'Ї, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ХОРОСТКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
Код в ЄДРПОУ / ІПН 42622787  
Юридична адреса 48241, Україна, Тернопільська область, місто Хоростків, ВУЛИЦЯ КН. ВОЛОДИМИРА, будинок 17  

Протокол розкриття

Учасник
Остаточна пропозиція
Статус
Документи
1
9`409.81
Гривня без ПДВ
Переможець
22.11.2024 20:30

Укладені договори

Номер договору
392
Дата підписання
20.11.2024
Дата початку дії
20.11.2024
Дата завершення дії
31.12.2024
Ціна договору
9`409.81 Гривня без ПДВ