Announced: 07.04.2025 14:34. Last modified: 10.04.2025 10:14
Серветки для прибирання
Tender ID | UA-2025-04-07-008467-a | |
ID | 1798977fcc94447d95f158f588f11e69 | |
Plan ID | UA-P-2025-04-07-009874-a |
Expected price
8`02500 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок Строк поставки товару: до 02.05.2025 р. У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці. Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
Procurement entity
Official name | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України | |
Expected price | 8`025.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
07.04.25
Bid apply
till 10.04.25
Qualification
from 10.04.25
Offers considered
from 10.04.25
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо). | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 7 ?:tender milestones item duration type working |
Procurement specifications
1) |
Серветки для прибирання
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Delivery address: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Required maximum delivery date
: 02.05.2025
Delivery information in batches: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок
Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок
Строк поставки товару: до 02.05.2025 р.
У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці.
Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
|
Quantity: 60 штука
|
2) |
Серветки для прибирання
ДК 021:2015: 39220000-0 - Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування
Delivery address: 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вулиця Михайла Грушевського, 12/2
Required maximum delivery date
: 02.05.2025
Delivery information in batches: Серветки PRO SERVICE целюлознi 18х18 см, 5 штук в упаковці, колір жовтий Арт. 19300192 - 60 упаковок
Серветки PRO SERVICE універсальні з віскози Optimum 30х35 см 5 штук в упаковці - 70 упаковок
Строк поставки товару: до 02.05.2025 р.
У вартість товару входить вартість тари, упакування, маркування, страхування, митні і транспортні витрати по поставці товару, а також розвантаження у визначеному покупцем місці.
Розрахунки за Товар здійснюються Покупцем лише за фактично поставлений Товар, протягом 7-ми робочих днів з моменту підписання Сторонами документів на оплату (видаткова накладна) та передачі Покупцю документів, що підтверджують якість Товару (декларація виробника або сертифікат відповідності або посвідчення про якість або паспорт якості тощо).
|
Quantity: 70 штука
|
Tender documents
![]() |
Draft contract
Проєкт договору про закупівлю.docx
|
Published: 07.04.2025 14:33
version from date: 07.04.2025 14:33
ID: c331c17612aa4550b18e7b7537c2b13b
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 07.04.2025 14:34
version from date: 07.04.2025 14:34
ID: 6f22496e2cfa43b88108f383cb009113
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Limited access | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Призначення: вологопоглинаюча
Матеріал: целюлоза
Бренд: pro service
Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 18 - 18 сантиметр
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Матеріал: віскоза
Бренд: pro service
Кількість в укпаковці ?:tender criteria requirement min_maxValue: 5 - 5 штука
Ширина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 30 - 100 сантиметр
Довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 35 - 150 сантиметр
|
Dates
Date of publication | 07.04.2025 14:34 | |
Proposals start date | 07.04.2025 14:34 | |
Proposals end date | 10.04.2025 08:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | Управління адміністративних будинків Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України |
National ID / Tax Number | 03539024 |
Legal address | 01008, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Михайла Грушевського, 12/2 |
Offers registry
Date and time of publishing 10.04.2025 08:00
#
Participant
Initial offer
Price offer
Documents
2
ФОП "КРАВЧЕНКО НАТАЛІЯ ПЕТРІВНА"
ID: fa32c234b4b24820a274e4447449f38b
6`350.00
Hryvnia VAT included
6
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГА СЕРВІС УКРАЇНА"
ID: 100b6b9c066c4d798d98ac2e96d21f05
6`043.80
Hryvnia VAT included
Qualification of participants
#
Participant
Price offer
Status
Documents
3
6`043.80
Hryvnia VAT included
was not considered
Notice of intention to conclude a contract
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
National ID: 43977041
5`673.60
Hryvnia VAT included
10.04.2025
10:14