Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 04.04.2025 16:44. Last modified: 12.04.2025 10:18

Зарядні станції 1800- 2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, код за ЄЗС ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори

Tender ID UA-2025-04-04-011645-a  
ID 523bbac61021408fab320f78234f1714  
Plan ID UA-P-2025-04-04-013935-a  
Expected price
490`00000 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.

Procurement entity

Official name ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
Expected price 490`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
04.04.25
Bid apply
till 09.04.25
Qualification
from 09.04.25
Offers considered
from 09.04.25
Completed
12.04.25

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 30 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, функція швидкого заряджання, гарантія від 12 міс
ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Delivery address: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Required maximum delivery date : 30.05.2025
Delivery information in batches: Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
Quantity: 28 штука

Tender documents

Draft contract
Проєкт договору.docx
Published: 04.04.2025 16:44
version from date: 04.04.2025 16:44
ID: d98b78b7c20e4bcb89eeaf7f450bb4ce
Tender notice
sign.p7s
Published: 04.04.2025 16:44
version from date: 04.04.2025 16:44
ID: 6d25624d9b5a4b288b649bd3247a774b

You can download all documents of this purchase

    Download all documents

    Tender configuration

    Auction ?:config no  
    The price is limited by the expected value Yes  
    The following order of Awards Yes  
    he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
    Prequalification ?:config no  
    Minimum number of offers 1  
    Prequalified participants selection Yes  
    Limited access ?:config no  
    Tender documentation complain ?:config no  
    Awards complain ?:config no  
    Cancellation complain ?:config no  
    Expected value Yes  
    Qualification results complain ?:config no  
    Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
    Qualification results complain duration 0  
    Award complain duration 0  
    Cancellation complain duration 0  
    The number of days for providing explanations for appeals 0  
    Qualification duration 0  

    Description of criteria

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    The criterion refers to the subject of procurement Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасн
    Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
    Підтверджується, що
    Загальна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1799.9 - 2100.1 ват
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 04.04.2025
    Максимальна короткочасна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 4000 ват
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 04.04.2025
    Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.024 - 1.6 кіловат-година
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 04.04.2025
    Тип: зарядна станція
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 04.04.2025
    Функція швидкої зарядки Expected value: Yes
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 04.04.2025
    Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 120 місяць
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 04.04.2025

    Dates

    Date of publication 04.04.2025 16:44  
    Proposals start date 04.04.2025 16:44  
    Proposals end date 09.04.2025 07:00  
    Auction start date expected  

    Procurement entity

    Official name ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253  
    National ID / Tax Number 14321765  
    Legal address Україна, Чернігівська область, Чернігів  

    Offers registry

    Date and time of publishing 09.04.2025 07:00
    #
    Participant
    Initial offer
    Price offer
    Documents
    1
    450`520.00
    Hryvnia VAT included
    2
    ФОП "Гладенко Інна Василівна"
    ID: 7c55482cc69f4fc0be3976187d59379f
    470`400.00
    Hryvnia VAT included
    3
    420`000.00
    Hryvnia VAT included
    4
    414`400.00
    Hryvnia VAT included

    Qualification of participants

    #
    Participant
    Price offer
    Status
    Documents
    1
    414`400.00
    Hryvnia VAT included
    Winner
    09.04.2025 09:22
    2
    420`000.00
    Hryvnia VAT included
    was not considered
    3
    450`520.00
    Hryvnia VAT included
    was not considered
    4
    470`400.00
    Hryvnia VAT included
    was not considered

    Notice of intention to conclude a contract

    Participant
    Final offer
    Published at
    ФОП "Кривцова Ірина Володимирівна"
    National ID: 2257710464
    414`400.00
    Hryvnia VAT included
    09.04.2025
    09:22

    Contracts

    Contract number
    184-25
    Date of signing
    11.04.2025
    Start date
    11.04.2025
    Expiration Date
    30.11.2025
    Tender contract amount
    414`400.00 Hryvnia no VAT