Announced: 04.04.2025 16:44. Last modified: 12.04.2025 10:18
Зарядні станції 1800- 2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, код за ЄЗС ДК 021:2015 31430000-9 Електричні акумулятори
Tender ID | UA-2025-04-04-011645-a | |
ID | 523bbac61021408fab320f78234f1714 | |
Plan ID | UA-P-2025-04-04-013935-a |
Expected price
490`00000 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару. Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно. Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора). Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища. Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки. Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів. Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок. При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо). У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю. Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця. В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії. Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу. Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
Procurement entity
Official name | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 | |
Expected price | 490`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
04.04.25
Bid apply
till 09.04.25
Qualification
from 09.04.25
Offers considered
from 09.04.25
Completed
12.04.25
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Зарядні станції 1800-2100Вт, короткочасна максимальна потужність 2000-4000Вт місткість 1.024-1.6 кВт/год, функція швидкого заряджання, гарантія від 12 міс
ДК 021:2015: 31430000-9 - Електричні акумулятори
Delivery address: Україна, Чернігівська область, Чернігів
Required maximum delivery date
: 30.05.2025
Delivery information in batches: Продавець повинен поставити Покупцю Товар (Зарядні станції Eco Flow DELTA 2 або еквівалент) в кількості 28 штук, якість якого відповідає нормам, стандартам, якісним показникам і технічним вимогам, установлених чинними нормативними актами України на даний вид товару.
Постачання Товару має бути здійснено однією партією у строк до 30.05.2025 року включно.
Місце поставки (передачі) товару: склад Покупця – Чернігівська обл, м. Чернігів (конкретна адреса буде вказана при підписанні договора).
Продавець забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання його пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення. У випадку пошкодження товару, упаковки/тари до приймання Покупцем, товар підлягає заміні. Пакування повинно бути безпечним для навколишнього середовища.
Приймання товарів за кількістю та якістю буде здійснено Покупцем в присутності представника Продавця відразу після прибуття товарів до місця поставки.
Покупець може відкласти приймання товарів за кількістю та якістю, доки Продавець не надасть документи, що підтверджують кількість та якість поставлених товарів.
Доставка товару здійснюється Продавцем за його рахунок.
При поставці товару Продавець в порядку ч.2 ст. 662 Цивільного кодексу України повинен передати Покупцю приналежні документи (інструкцію з експлуатації/паспорт, документи, що підтверджують кількість, якість/відповідність товару, документи на гарантію, тощо).
У випадку, коли буде встановлено порушення якості Товару або нестача будь-якої його кількості, Покупець спільно з представником Продавця відображає це у видатковій накладній та складає окремий акт на підставі якого Покупець пред’являє претензію Продавцю.
Крім того, Покупець може пред'явити претензiю Продавцю, щодо якостi отриманих товарiв, - протягом 15 робочих днiв пiсля отримання таких товарiв на склад Покупця.
В цих випадках, усунення недоліків здiйснюється Продавцем власними силами та за власний рахунок в термiн, що не перевищує 3 (три) робочi днi з дня отримання претензії.
Продавець, в період гарантійного строку/терміну експлуатації, зобов'язаний протягом 1-го (одного) місяця з дня звернення Покупцю замінити або відремонтувати товар, що вийшов з ладу.
Розрахунки за товар проводяться шляхом безготівкових розрахунків з рахунку Покупця на рахунок Продавця після пред'явлення Продавцем рахунка на оплату товару та накладної. Розрахунки за поставлений товар здійснюється на умовах відстрочки платежу на термін 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 календарних днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Документи для оплати: рахунок, видаткова накладна.
|
Quantity: 28 штука
|
Tender documents
![]() |
Draft contract
Проєкт договору.docx
|
Published: 04.04.2025 16:44
version from date: 04.04.2025 16:44
ID: d98b78b7c20e4bcb89eeaf7f450bb4ce
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 04.04.2025 16:44
version from date: 04.04.2025 16:44
ID: 6d25624d9b5a4b288b649bd3247a774b
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
The following order of Awards | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Limited access | ?:config no | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Загальна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1799.9 - 2100.1 ват
Максимальна короткочасна потужність AC ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2000 - 4000 ват
Місткість зарядної станції ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1.024 - 1.6 кіловат-година
Тип: зарядна станція
Функція швидкої зарядки Expected value: Yes
Гарантія ?:tender criteria requirement min_maxValue: 12 - 120 місяць
|
Dates
Date of publication | 04.04.2025 16:44 | |
Proposals start date | 04.04.2025 16:44 | |
Proposals end date | 09.04.2025 07:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2253 |
National ID / Tax Number | 14321765 |
Legal address | Україна, Чернігівська область, Чернігів |
Offers registry
Date and time of publishing 09.04.2025 07:00
#
Participant
Initial offer
Price offer
Documents
1
ФОП "Крижанівський Олександр Юрійович"
ID: a6f181390bf340db97b79e00aa9e42c5
450`520.00
Hryvnia VAT included
2
ФОП "Гладенко Інна Василівна"
ID: 7c55482cc69f4fc0be3976187d59379f
470`400.00
Hryvnia VAT included
3
ФОП "БАГРІЙ ВСЕВОЛОД ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
ID: 90d96f18f9b24ca08d7b11e0927d3531
420`000.00
Hryvnia VAT included
4
ФОП "Кривцова Ірина Володимирівна"
ID: 55206a0154654a9884c92da4baa0e78b
414`400.00
Hryvnia VAT included
Qualification of participants
#
Participant
Price offer
Status
Documents
1
414`400.00
Hryvnia VAT included
Winner
09.04.2025 09:22
Notice of intention to conclude a contract
ФОП "Кривцова Ірина Володимирівна"
National ID: 2257710464
414`400.00
Hryvnia VAT included
09.04.2025
09:22
Contracts
Contract number
184-25
Date of signing
11.04.2025
Start date
11.04.2025
Expiration Date
30.11.2025
Tender contract amount
414`400.00 Hryvnia no VAT