Announced: 04.04.2025 16:27. Last modified: 07.04.2025 15:04
33180000-5 Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму, Протезно-ортопедичні вироби, НК 024:2023 код 35647 - Система зовнішньої ортопедичної фіксації багаторазового використання; НК 024:2023 код 35647 - Система зовнішньої ортопедичної фіксації багаторазового використання
Tender ID | UA-2025-04-04-011443-a | |
ID | 9885b75de86647d0b6b83a607f3b4e8f | |
Plan ID | UA-P-2025-04-04-013516-a |
Expected price
1`476`00000 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання такої заявки. Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника. Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства. Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів. Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною. Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній. Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання. Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок. Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку. Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів. Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника. УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.
Procurement entity
Official name | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" | |
Expected price | 1`476`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
04.04.25
Bid apply
till 09.04.25
Canceled
07.04.25
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Апарат Ілізарова комплектація: півкілець 160мм -8шт, спицефіксатори з отвором - 8шт, спицефіксатори з проріззю- 8ш., стрижень-шпилька різьбова 150 мм - 4 шт, стрижень-шпилька різьбова 200 мм -8 шт, болт М6 16 мм - 8шт, гайка М6 -72 шт, спиця
ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Delivery address: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Required maximum delivery date
: 15.05.2025
Delivery information in batches: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання такої заявки.
Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства.
Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів.
Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною.
Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній.
Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання.
Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.
Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів.
Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.
|
Quantity: 30 штука
|
2) |
Апарат Ілізарова комплектація: півкілець 160мм -8шт, спицефіксатори з отвором - 8шт, спицефіксатори з проріззю- 8ш., стрижень-шпилька різьбова 150 мм - 4 шт, стрижень-шпилька різьбова 200 мм -8 шт, болт М6 16 мм - 8шт, гайка М6 -72 шт, спиця
ДК 021:2015: 33180000-5 - Апаратура для підтримування фізіологічних функцій організму
Delivery address: 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14
Required maximum delivery date
: 15.05.2025
Delivery information in batches: Строк постачання товару: Строк поставки товару – з дати підписання договору до 15.05.2025 року (включно). Постачальник здійснює постачання товару згідно зі специфікацією (додаток № 1) до договору та у відповідності технічній специфікації (додаток № 1.1), у робочі дні з 8:00 до 15:00 години, згідно заявки Замовника (телефоном або електронним листом або миттєвим повідомленням (Viber або WhatsApp)), протягом 5 (п'яти) робочих днів з дати отримання такої заявки.
Місце постачання товару: Склад КОМУНАЛЬНОГО ПІДПРИЄМСТВА «ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ», площа Соборна, будинок 14, місто Дніпро, 49005, Україна. Розвантаження товару здійснюється в приміщення (І, ІІ поверхи) складу лікарні представниками Постачальника.
Спосіб постачання товару: При постачанні товар повинен супроводжуватися документами, передбаченими чинним законодавством України, зокрема копією(ями) чинного(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) відповідність предмету закупівлі вимогам технічних регламентів щодо медичних виробів з додатками (при наявності), або повідомлення про введення в обіг та експлуатацію окремих медичних виробів, стосовно яких не виконані вимоги технічних регламентів, але використання яких необхідне в інтересах охорони здоров’я, що завірений(і) Постачальником належним чином, а також сертифікатом(ами)/паспортом(ами) якості, інструкцією(ями) з використання тощо. У первинних документах (рахунках, видаткових накладних тощо) Постачальник повинен зазначати оптово-відпускні ціни та розмір торгівельної (роздрібної) надбавки згідно з постановою КМУ від 25.03.2009 № 333 «Деякі питання державного регулювання цін на лікарські засоби і вироби медичного призначення» (із змінами), у разі якщо вартість медичних виробів підлягає реімбурсації відповідно до законодавства.
Постачальник забезпечує таке пакування товару, яке необхідне для запобігання пошкодженню або псуванню під час транспортування до кінцевого пункту призначення, зазначеного у договорі. Товар постачається Замовнику у тарі, яка забезпечує зберігання при транспортуванні та відповідає установленим стандартам. Товар передається Замовнику в упаковці підприємства виробника, яка не повинна бути деформованою або пошкодженою. Упаковка повинна містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, його походження, дату виробництва. Транспортування товару здійснюється транспортними засобами, які дотримують умов транспортування медичних виробів.
Приймання-здача товару проводиться на складі КП «ДОКЛ ІМ.МЕЧНИКОВА» ДОР» згідно з товарно-супровідними документами: видатковою накладною, товарно-транспортною накладною.
Перехід ризиків за товар здійснюється в момент передачі товару по видатковій накладній.
Постачальник несе відповідальність за пошкодження товару внаслідок транспортування до моменту передачі товару Замовнику в місці постачання.
Умови оплати товару: Розрахунки за поставлений товар здійснюються згідно з рахунком(ами) на підставі видаткової(их) накладної(их) на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) календарних днів. У разі затримки надходжень коштів від Національної служби здоров’я України на розрахунковий рахунок Замовника, розрахунки за поставлений товар здійснюються протягом 3 (трьох) робочих днів з дати отримання Замовником коштів на свій реєстраційний рахунок.
Розрахунки за товар здійснюються в безготівковому порядку.
Джерело фінансування – надходження від НСЗУ та власних коштів.
Витрати коштів провадяться виключно в межах і за рахунок фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника.
УВАГА! Кількісні вимоги повинні відповідати вимогам визначеним в запиті пропозицій постачальників, зокрема у проекті договору, що є складовою частиною запиту пропозицій постачальників, та пропозиції переможця відбору.
|
Quantity: 20 штука
|
Tender documents
![]() |
Draft contract
Проєкт договору_73-ЗПП_Мед.вироби.docx
|
Published: 04.04.2025 16:25
version from date: 04.04.2025 16:25
ID: f64f0bca358e4af9bb929fab67c9da3f
|
![]() |
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 04.04.2025 16:27
version from date: 04.04.2025 16:27
ID: 765785d23fff4117b37af2cef6a698bc
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
The following order of Awards | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Limited access | ?:config no | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Матеріал виготовлення: Нержавіюча сталь
Півкільце(1/2), діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 160 - 160 міліметр
Півкільце(1/2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з отвором, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з проріззю, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-1 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-1), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-2 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 200 - 200 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Болт М6, довжина 16 мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Гайка М6, ширина 10мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 72 - 72 штука
Спиця Ілізарова, діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 міліметр
Спиця Ілізарова, довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 300 - 300 міліметр
Спиця Ілізарова, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Шайба, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 штука
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
References to legislation
Підтверджується, що
Матеріал виготовлення: Нержавіюча сталь
Півкільце(1/2), діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 160 - 160 міліметр
Півкільце(1/2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з отвором, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Спицефіксатори з проріззю, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-1 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 150 - 150 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-1), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 4 - 4 штука
Стрижень-шпилька різьбова М6, довжина-2 ?:tender criteria requirement min_maxValue: 200 - 200 міліметр
Стрижень-шпилька різьбова М6 (довжина-2), кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Болт М6, довжина 16 мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Гайка М6, ширина 10мм, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 72 - 72 штука
Спиця Ілізарова, діаметр ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2 міліметр
Спиця Ілізарова, довжина ?:tender criteria requirement min_maxValue: 300 - 300 міліметр
Спиця Ілізарова, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 8 - 8 штука
Шайба, кількість ?:tender criteria requirement min_maxValue: 16 - 16 штука
|
Dates
Date of publication | 04.04.2025 16:27 | |
Proposals start date | 04.04.2025 16:27 | |
Proposals end date | 09.04.2025 09:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" |
National ID / Tax Number | 01985423 |
Legal address | 49005, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, ПЛОЩА СОБОРНА, 14 |