Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 03.04.2025 10:34. Last modified: 07.04.2025 19:47

Ємність для сечі (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 33140000-3 – Медичні матеріали)

Tender ID UA-2025-04-03-002897-a  
ID 83292250b0e740b4ad1bde9a42c9cca8  
Plan ID UA-P-2025-04-03-003565-a  
Expected price
27`00000 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Ємність для сечі Матеріал дослідження: Сеча Стерильність: Так Градуювання: Ні Стійкість до автоклавування: Ні Матеріал контейнеру: Поліпропілен Об'єм: 60 мілілітр Кількість одиниць в упаковці: 1 штука У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника, в тому числі занесення товару на склад Замовника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту вказану на майданчику або в проєкті договору для узгодження. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. При цьому найменування товару може відрізнитись від зазначеного Замовником в запиті, але характеристики мають бути зазначені такі, які вказані Замовником. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару, а також містити значення «від» та «до». Змовником закуповується товар з чіткими характеристиками. Заміна товару на «той, який є у Постачальника» не допускається. До поставки приймається лише товар, який зазначений в специфікації на майданчику та відповідно відображений в договорі.!!!!! У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.

Procurement entity

Official name Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"  
Expected price 27`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
03.04.25
Bid apply
till 08.04.25
Canceled
07.04.25

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 30 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Контейнер для забору сечі стерильний без градуювання, не стійкий до автоклавування, 60 мл, №1
ДК 021:2015: 33140000-3 - Медичні матеріали
Delivery address: 21029, Україна, Вінницька область, Вінниця, Хмельницьке шосе, 98-Б
Required maximum delivery date : 25.12.2025
Delivery information in batches: Ємність для сечі Матеріал дослідження: Сеча Стерильність: Так Градуювання: Ні Стійкість до автоклавування: Ні Матеріал контейнеру: Поліпропілен Об'єм: 60 мілілітр Кількість одиниць в упаковці: 1 штука У ціну мають бути включені прямі, загальновиробничі та адміністративні витрати з урахуванням витрат, у тому числі, але не виключно: транспортні витрати, доплати працівникам у зв’язку з втратою часу в дорозі, зв’язок, страхування, спецзасоби, а також економічно обґрунтований прибуток, який Постачальник планує отримати в результаті продажу, кошти на покриття ризиків та/або додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, усі податки і збори, обов’язкові платежі, що сплачуються або мають бути сплачені Постачальником для поставки Товару, зокрема податок на додану вартість, інші витрати, необхідні для виконання проєкту Договору до моменту його повного завершення. 1.1. Товар має бути належним чином зареєстровані в Україні у передбаченому законодавством порядку та відповідати національним та/або міжнародним стандартам. 1.2. Поставка Товару здійснюється за рахунок Постачальника. 1.3. Поставка товару здійснюється на умовах DDP – аптечний склад Замовника (відповідно до вимог Міжнародних правил «Інкотермс-2010») за адресою: м.Вінниця, Хмельницьке шосе,96. Товар має бути поставлений Постачальником за замовленням Замовника окремими партіями протягом 3-х робочих днів з дня отримання замовлення. Замовлення направляються Постачальнику засобами електронної пошти або в телефонному режимі, які зазначені в реквізитах Договору про закупівлю. Розрахунок за поставлену партію товару здійснюється протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати поставки замовленої партії товару належної якості на склад Замовника на підставі видаткової накладної. Навантажувально-розвантажувальні роботи включаються в вартість товару та здійснюються силами Постачальника, в тому числі занесення товару на склад Замовника. 1.4. Укладення договору за результатами закупівлі здійснюється в паперовій формі з проставлянням підписів та печаток уповноважених представників без можливості підписання договору за допомогою ЕЦП. Перед укладенням договору Переможець/Постачальник надсилає проєкт договору на електронну пошту вказану на майданчику або в проєкті договору для узгодження. УВАГА! Характеристики запропонованого Учасником товару повинна бути відображена в специфікації розміщеній на електронному майданчику та відповідати характеристикам товару визначеним Замовником проектом договору. При цьому найменування товару може відрізнитись від зазначеного Замовником в запиті, але характеристики мають бути зазначені такі, які вказані Замовником. Перед розміщенням пропозиції рекомендуємо Учасникам обов’язково ознайомитись з умовами проекту договору та вимогами до предмету закупівлі, оскільки поля профілів можуть містити не повну інформацію порівняно з описом товару зазначеному в описі до товару, а також містити значення «від» та «до». Змовником закуповується товар з чіткими характеристиками. Заміна товару на «той, який є у Постачальника» не допускається. До поставки приймається лише товар, який зазначений в специфікації на майданчику та відповідно відображений в договорі.!!!!! У разі, якщо товару запропонований Учасником не буде відповідати характеристикам визначеним Замовником пропозицію Учасника буде відхилено, як таку, яка не відповідає умовам оголошеної закупівлі та умовам договору.
Quantity: 5000 штука

Tender documents

Draft contract
проект договору.docx
Published: 03.04.2025 10:33
version from date: 03.04.2025 10:33
ID: 78bd23ef34df4f54b97f017bbc113741
Tender notice
sign.p7s
Published: 03.04.2025 10:34
version from date: 03.04.2025 10:34
ID: 132aa354828e469cbf610f6ab7d361ab

You can download all documents of this purchase

    Download all documents

    Tender configuration

    Auction ?:config no  
    Minimum number of offers 1  
    The following order of Awards Yes  
    The price is limited by the expected value Yes  
    he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
    Prequalification ?:config no  
    Prequalified participants selection Yes  
    Tender documentation complain ?:config no  
    Awards complain ?:config no  
    Cancellation complain ?:config no  
    Limited access ?:config no  
    Expected value Yes  
    Qualification results complain ?:config no  
    Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
    Qualification results complain duration 0  
    Award complain duration 0  
    Cancellation complain duration 0  
    The number of days for providing explanations for appeals 0  
    Qualification duration 0  

    Description of criteria

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    The criterion refers to the subject of procurement Контейнер для забору сечі стерильний без
    Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
    Підтверджується, що
    Матеріал контейнеру: Поліпропілен
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 03.04.2025
    Стійкість до автоклавування Expected value: no
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 03.04.2025
    Градуювання Expected value: no
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 03.04.2025
    Стерильність Expected value: Yes
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 03.04.2025
    Матеріал дослідження: Сеча
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 03.04.2025
    Кількість одиниць в упаковці Expected value: 1 штука
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 03.04.2025
    Об'єм Expected value: 60 мілілітр
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 03.04.2025

    Dates

    Date of publication 03.04.2025 10:34  
    Proposals start date 03.04.2025 10:34  
    Proposals end date 08.04.2025 00:00  
    Auction start date expected  

    Procurement entity

    Official name Комунальне некомерційне підприємство "Вінницький регіональний клінічний лікувально-діагностичний центр серцево-судинної патології"  
    National ID / Tax Number 39183149  
    Legal address 21029, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 98-б