Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 02.04.2025 18:21. Last modified: 14.04.2025 15:00

С_25П-178_90910000-9 Послуги з прибирання (Послуги з комплексного обслуговування будівель та прилеглої території (об’єктів)) -

Tender ID UA-2025-04-02-013318-a  
ID ce84c3548ade4954a4eac89d6475a0fc  
The total budget for procurement
5`949`33005 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name АТ "УКРГАЗВИДОБУВАННЯ"  
The total budget for procurement 5`949`330.05 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure ?:tender method open_aboveThreshold  
Method of evaluation of tender offers of participants Evaluation of bids of bidders on the lowest bid  
Announced
02.04.25
Clarification
till 11.04.25
Complaint period
till 11.04.25
Bid apply
till 14.04.25
Auction
15.04.25
04.04.2025, 10:51
Щодо трудових відносин
A question concerning purchase subject
Просимо внести зміни до тендерної документації в частині підтвердження наявності саме трудових відносин з працівниками, бо згідно норм чинного законодавства та практики АМКУ це означає, що такі повинні знаходитись саме в штаті. Ми як учасник не можемо взяти участь у даній закпівлі оскільки залучаємо працівників за договорами цивільно-правового характеру, саме тому є необхідним внесення зімн в цій частині. У разі відмови будемо змушені звертатись до АМКУ.
Customer answer (Reply registered07.04.2025, 13:25)
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення, повідомляємо, що найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації в частині «Кваліфікаційні критерії та інші вимоги до учасників закупівель».
10.04.2025, 16:39
Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації
A question concerning purchase subject
Шановний Замовнику! Просимо надати роз'яснення в частині залучення працівників для виконання умов договору. У разі залучення працівників (прибиральників та двірників) на умовах повного робочого дня за графіком з понеділка по четвер – з 8-00 до 17-15; п’ятниця - з 8-00 до 14-45, то це будуть саме трудові відносини, а не цивільно-правові як то було зазначено в попередньому зверненні, оскільки працівники повинні підпорядковуватися правилам внутрішнього трудового розпорядку й працювати за визначеним графіком роботи та здійснювати сам процес праці (прибирання приміщень). Таким чином, просимо роз'яснити щодо можливості або неможливості залучення працівників саме за договорами ЦПХ за даною процедурою закупівлі та у разі необхідності внести відповідні зміни до тендерної документації. На нашу думку, це повинні бути саме штатні працівники, прийняті за основним місцем роботи.
Customer answer (Reply registered11.04.2025, 14:23)
Доброго дня, шановний Учаснику! Дякуємо за Вашу увагу до даної закупівлі. Відповідно звернення повідомляємо, що тендерною документацією не встановлюється вимога щодо конкретного виду правовідносин (трудові чи цивільно-правові), за якими учасник забезпечує надання послуг. Визначення типу правовідносин є виключною відповідальністю учасника та має здійснюватися відповідно до чинного законодавства України.
Для Замовника принципово важливим є належне, якісне та своєчасне виконання послуг з прибирання у відповідності до умов договору. Усі інші питання, пов’язані з організацією праці, підбором персоналу тощо — залишаються у сфері відповідальності учасника.
Отже, визначення виду договору — цивільно-правового чи трудового — є компетенцією самого учасника, який несе відповідальність за дотримання норм чинного законодавства, зокрема трудового, податкового та соціального. У зв’язку з цим зміни до тендерної документації не вносяться.