Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 02.04.2025 16:39. Last modified: 17.04.2025 16:14

Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494

Tender ID UA-2025-04-02-012235-a  
ID 3f9c6612395345a6b4fc22b1950a039c  
Plan ID UA-P-2025-04-02-014819-a  
Expected price
35`10000 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Оплата проводиться на поточний рахунок Постачальника шляхом безготівкових розрахунків, у національній грошовій одиниці України (гривні). Поставка, розвантаження та занесення в склад товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника за адресами Покупця: м. Полтава, вул. Монастирська, 7а та в строк до 3-х (трьох) календарних днів , з моменту надходження заявки Покупця, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою (можливість здійснення при потребі термінової поставки). Поставка Товару здійснюється невеликими партіями, з 8 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв.

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "2-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
Expected price 35`100.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
02.04.25
Bid apply
till 05.04.25
Qualification
from 05.04.25
Offers considered
from 07.04.25
Completed
17.04.25

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 30 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
ДК 021:2015: 15330000-0 - Оброблені фрукти та овочі
Delivery address: 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, ВУЛИЦЯ МОНАСТИРСЬКА, будинок 7 А
Required maximum delivery date : 20.12.2025
Delivery information in batches: Оплата проводиться на поточний рахунок Постачальника шляхом безготівкових розрахунків, у національній грошовій одиниці України (гривні). Поставка, розвантаження та занесення в склад товару здійснюється силами та за рахунок Постачальника за адресами Покупця: м. Полтава, вул. Монастирська, 7а та в строк до 3-х (трьох) календарних днів , з моменту надходження заявки Покупця, яка передається телефонним зв’язком або електронною поштою (можливість здійснення при потребі термінової поставки). Поставка Товару здійснюється невеликими партіями, з 8 год. 00 хв. до 14 год. 00 хв.
Quantity: 600 кілограм

Tender documents

Draft contract
Проект договору (сухофрукти).docx
Published: 02.04.2025 16:38
version from date: 02.04.2025 16:38
ID: 6b84e56b70744f5f85037b851f5ff08f
Tender notice
sign.p7s
Published: 02.04.2025 16:39
version from date: 02.04.2025 16:39
ID: bfcd890d7f58452b8d140555af0aaaab

You can download all documents of this purchase

    Download all documents

    Tender configuration

    Auction ?:config no  
    The price is limited by the expected value Yes  
    The following order of Awards Yes  
    he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
    Prequalification ?:config no  
    Minimum number of offers 1  
    Prequalified participants selection Yes  
    Limited access ?:config no  
    Tender documentation complain ?:config no  
    Awards complain ?:config no  
    Cancellation complain ?:config no  
    Expected value Yes  
    Qualification results complain ?:config no  
    Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
    Qualification results complain duration 0  
    Award complain duration 0  
    Cancellation complain duration 0  
    The number of days for providing explanations for appeals 0  
    Qualification duration 0  

    Description of criteria

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
    Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
    The criterion refers to the subject of procurement Cуміш сухофруктів, ДСТУ 8494
    Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
    Підтверджується, що
    Вид сушених фруктів: суміш сухофруктів
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 02.04.2025
    Відповідність ДСТУ: ДСТУ 8494
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 02.04.2025

    Dates

    Date of publication 02.04.2025 16:39  
    Proposals start date 02.04.2025 16:39  
    Proposals end date 05.04.2025 18:00  
    Auction start date expected  

    Procurement entity

    Official name КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "2-А МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"  
    National ID / Tax Number 01999721  
    Legal address 36003, Україна, Полтавська область, Полтава, ВУЛИЦЯ МОНАСТИРСЬКА, будинок 7 А  

    Offers registry

    Date and time of publishing 05.04.2025 18:00
    #
    Participant
    Initial offer
    Price offer
    Documents
    1
    34`380.00
    Hryvnia VAT included
    2
    35`088.00
    Hryvnia VAT included
    3
    34`800.00
    Hryvnia VAT included

    Qualification of participants

    #
    Participant
    Price offer
    Status
    Documents
    1
    34`380.00
    Hryvnia VAT included
    Winner
    07.04.2025 08:04
    2
    34`800.00
    Hryvnia VAT included
    was not considered
    3
    35`088.00
    Hryvnia VAT included
    was not considered

    Notice of intention to conclude a contract

    Participant
    Final offer
    Published at
    ФОП Борута Таміла Володимирівна
    National ID: 2803412840
    34`380.00
    Hryvnia VAT included
    07.04.2025
    08:04

    Contracts

    Contract number
    122
    Date of signing
    10.04.2025
    Start date
    10.04.2025
    Expiration Date
    31.12.2025
    Tender contract amount
    34`380.00 Hryvnia VAT included
    ?:tender contract amountNet
    34`380.00 Hryvnia