Announced: 16.01.2025 10:40. Last modified: 16.01.2025 10:40
Послуги з розподілу електричної енергії - ?:tender subpage tender menu monitorings
Tender ID | UA-2025-01-16-003430-a | |
ID | be1dbce8116844909c06702f4f352bf8 |
Expected price
721`588.80 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
Official name | Accounting Chamber | |
Expected price | 721`588.80 Hryvnia (VAT included) | |
Cause | Lack of competition due to technical reasons | |
Cause description | Обґрунтування підстави для здійснення закупівлі: Відповідно до статті 64 Конституції України в умовах воєнного або надзвичайного стану тимчасово можуть встановлюватись окремі обмеження прав і свобод із обов’язковим зазначенням строку дії цих обмежень. Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) термін дії воєнного стану встановлено до 07 лютого 2025 року. Статтею 4 Указу № 64 Кабінету Міністрів України постановлено невідкладно: 1) ввести в дію план запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в Україні; 2) забезпечити фінансування та вжити в межах повноважень інших заходів, пов’язаних із запровадженням правового режиму воєнного стану на території України. Стаття 121 Закону України «Про правовий режим воєнного стану» передбачає, що Кабінет Міністрів України в разі введення воєнного стану в Україні або окремих її місцевостях: 1) працює відповідно до Регламенту Кабінету Міністрів України в умовах воєнного стану; 2) розробляє та вводить в дію План запровадження та забезпечення заходів правового режиму воєнного стану в окремих місцевостях України з урахуванням загроз та особливостей конкретної ситуації, яка склалася. Згідно з сьомим абзацом пункту 5 частини 1 статті 20 Закону України від 27.02.2014 № 794 «Про Кабінет Міністрів України» Кабінет Міністрів України здійснює керівництво єдиною системою цивільного захисту України, мобілізаційною підготовкою національної економіки та переведенням її на режим роботи в умовах надзвичайного чи воєнного стану. З метою невідкладного забезпечення заходів правового режиму воєнного стану, до яких, у тому числі, входить здійснення публічних закупівель, частиною 37 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону встановлено, що на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування особливості здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених цим Законом, визначаються Кабінетом Міністрів України із забезпеченням захищеності таких замовників від воєнних загроз. На виконання цієї норми Закону урядом були прийняті Особливості. Положеннями Особливостей передбачено підставу для здійснення закупівлі за підпунктом 5 пункту 13: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником. Обсяг закупівлі визначається на підставі річного планування, а також з урахуванням потреби замовника на 2025 рік. Відповідно до службової записки № 3445/08-1 від 10.12.2024 існує потреба у здійсненні Закупівлі. Правовідносини, які пов’язані з виробництвом, передачею, розподілом, купівлею-продажем, постачанням електричної енергії між суб’єктами ринку електричної енергії (ліцензіатами з виробництва, передачі, розподілу або постачання електричної енергії) та споживачами електричної енергії, регламентуються Законом України «Про ринок електричної енергії» та Правилами роздрібного ринку електричної енергії, затвердженими постановою НКЕРКП від 14.03.2018 №312 (далі – ПРРЕЕ). Відповідно до Закону України «Про ринок електричної енергії», розподіл електричної енергії – це діяльність із транспортування електричної енергії від електроустановок виробників електричної енергії або електроустановок оператора системи передачі мережами оператора системи розподілу, крім постачання електричної енергії. Послуги з розподілу електричної енергії надають оператори систем розподілу (суб’єкти природних монополій) за тарифами, які встановлюються НКЕРКП. Відповідно до ліцензійних умов провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії (постанова НКРЕКП від 27.12.2017 № 1470) територія провадження діяльності оператора системи розподілу визначається за місцем розташування об’єктів електроенергетики, призначених для розподілу електричної енергії, що перебувають у власності ліцензіата, та до яких приєднані електричні мережі споживачів. Згідно пункту 2.1.2. ПРРЕЕ, оператор системи зобов’язаний укласти договори про надання послуг з розподілу електричної енергії з усіма споживачами, електроустановки яких приєднані до електричних мереж на території діяльності відповідного оператора системи. Відповідно до розділу 3 Методики обчислення плати за перетікання реактивної електроенергії, затвердженої наказом Міністерства енергетики та вугільної промисловості України від 06.02.2018 №87, споживач повинен проводити оплату за компенсацію перетікань реактивної енергії, якщо споживання здійснюється з дозволеною потужністю 16 кВт і більше, у зв’язку з чим Рахункова палата зобов’язана також сплачувати послуги з компенсації перетікань реактивної електричної енергії. Електроустановки адміністративних будинків Рахункової палати розташованих за адресами: м. Київ, вул. М.Коцюбинського, 7 та В.Гетьмана, 8/26 приєднані до мереж ПАТ «ДТЕК Київські електромережі». Відповідно до ст.5 Закону України «Про природні монополії» та Розпорядження Антимонопольного комітету України від 28.11.2012 № 874-р «Про затвердження Порядку складання та ведення зведеного переліку суб’єктів природних монополій», який складає Антимонопольний комітет України, енергопостачальні організації є суб’єктами природних монополій по передачі енергії електричної місцевими електричними мережами на території свого регіону. Відповідно до зведеного переліку суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2024 року, Приватне акціонерне товариство «ДТЕК Київські електромережі» віднесено до монополістів з розподілу електричної енергії на території м. Києва відповідно до постанови НКРЕКП від 13.11.2018, № 1411 (з/п 44) (Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2024 додається). Враховуючи те, що надавачем послуги Закупівлі є лише певний суб’єкт господарювання – Приватне акціонерне товариство «ДТЕК Київські електромережі», що визначено відповідним документом – зведеним переліком суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2024 року, застосовується вищевказане виключення. При цьому підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі Послуги з розподілу електричної енергії (показник національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – ДК 021:2015: 65310000-9:Розподіл електричної енергії). Водночас, як передбачено чинним законодавством, під час здійснення закупівель замовники повинні дотримуватися принципів здійснення публічних закупівель. Таким чином, враховуючи зазначене, з метою дотримання принципу ефективності закупівлі, якнайшвидшого забезпечення наявної потреби Замовника в умовах воєнного стану замовник прийняв рішення щодо здійснення Закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару та застосування під час здійснення Закупівлі, як виняток, підстави за підпунктом 5 пункту 13 Особливостей: придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання у випадку відсутності конкуренції з технічних причин, яка повинна бути документально підтверджена замовником, і укладення договору. З огляду на викладене, рішення щодо проведення закупівлі відповідає чинному законодавству. За результатами закупівлі, здійсненої відповідно до цього пункту, замовники оприлюднюють в електронній системі закупівель звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, відповідно до пункту 38 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Разом із звітом про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель, замовник оприлюднює в електронній системі закупівель договір про закупівлю та додатки до нього, а також обґрунтування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей у вигляді цього файлу «Обґрунтування підстави». Перелік документів, якими підтверджується наявність підстави для застосування виключення за Особливостями (документальне підтвердження): 1. Зведений перелік суб’єктів природних монополій станом на 30.11.2024. | |
Purchase procedure |
Purchase without the use of an electronic system
|
Announced
16.01.25
Choice of contractor
Preparation of contract
Completed
16.01.25