Announced: 15.01.2025 15:40. Last modified: 15.01.2025 15:40
Код ДК 021:2015 код15550000-8 - Молочні продукти різні(Йогурт питний 2%, без наповнювача -1400 кг ; кефір 2,5% -1400 кг)
Tender ID | UA-2025-01-15-012752-a | |
ID | f50b502d43c44377b8d63ad74391f63e | |
Plan ID | UA-P-2025-01-15-017128-a |
Expected price
161`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
При прорахунку вартості цінової пропозиції просимо учасників зважати на наявну статистичну інформацію щодо середніх споживчих цін на продукти харчування, що склалися на продукти харчування на споживчому ринку Рівненської області . Розрахунок загальної вартості закупівлі товарів замовником розраховувався по наявній статистичній інформації на продукти харчування по цінах на продукти у грудні 2024 року. ( Див. докумети для розрахунку цінової пропозиції у Плані закупівель до даної публічної закупівлі UA-P-2025-01-15-017128-a). (Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417 1400кг; Йогурт питний 2.0%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4343 1400кг) Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ. Поставка продукції транспортом постачальника та/або за рахунок постачальника. Розвантажування товару та доставку товару до місця зберігання товару у замовника здійснює постачальник товару.
Procurement entity
Official name | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради | |
Expected price | 161`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
15.01.25
Bid apply
till 20.01.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title anotherEvent | |
Description | Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 15 календарних днів після підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 15 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Delivery address: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Олександра Олеся,12 б
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
Delivery information in batches: При прорахунку вартості цінової пропозиції просимо учасників зважати на наявну статистичну інформацію щодо середніх споживчих цін на продукти харчування, що склалися на продукти харчування на споживчому ринку Рівненської області .
Розрахунок загальної вартості закупівлі товарів замовником розраховувався по наявній статистичній інформації на продукти харчування по цінах на продукти у грудні 2024 року. ( Див. докумети для розрахунку цінової пропозиції у Плані закупівель до даної публічної закупівлі UA-P-2025-01-15-017128-a).
(Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417 1400кг; Йогурт питний 2.0%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4343 1400кг)
Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ.
Поставка продукції транспортом постачальника та/або за рахунок постачальника.
Розвантажування товару та доставку товару до місця зберігання товару у замовника здійснює постачальник товару.
|
Quantity: 1400 кілограм
|
2) |
Йогурт питний
ДК 021:2015: 15550000-8 - Молочні продукти різні
Delivery address: 33010, Україна, Рівненська область, м.Рівне, вул. Олександра Олеся,12 б
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
Delivery information in batches: При прорахунку вартості цінової пропозиції просимо учасників зважати на наявну статистичну інформацію щодо середніх споживчих цін на продукти харчування, що склалися на продукти харчування на споживчому ринку Рівненської області .
Розрахунок загальної вартості закупівлі товарів замовником розраховувався по наявній статистичній інформації на продукти харчування по цінах на продукти у грудні 2024 року. ( Див. докумети для розрахунку цінової пропозиції у Плані закупівель до даної публічної закупівлі UA-P-2025-01-15-017128-a).
(Кефір 2,5%, фасування 400г, плівка поліетиленова, ДСТУ 4417 1400кг; Йогурт питний 2.0%, плівка поліетиленова, ДСТУ 4343 1400кг)
Товар повинен відповідати вимогам ДСТУ.
Поставка продукції транспортом постачальника та/або за рахунок постачальника.
Розвантажування товару та доставку товару до місця зберігання товару у замовника здійснює постачальник товару.
|
Quantity: 1400 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
Проєкт договору йогурт кефір.docx
|
Published: 15.01.2025 15:37
version from date: 15.01.2025 15:37
ID: 6897db2e582d4f26b13b781359b74331
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 15.01.2025 15:40
version from date: 15.01.2025 15:40
ID: 3fdec201b34144ae98e11ca31be66082
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Limited access | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Відповідність ДСТУ 4417 Expected value: Yes
Упаковка: плівка поліетиленова
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 відсоток
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 400 - 400 грам
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Упаковка: плівка поліетиленова
Безлактозний Expected value: no
Характеристики не суперечать ДСТУ 4343: так
Наповнювач: без наповнювача
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2 - 2
|
Dates
Date of publication | 15.01.2025 15:40 | |
Proposals start date | 15.01.2025 15:40 | |
Proposals end date | 20.01.2025 00:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
National ID / Tax Number | 02000205 |
Legal address | 33010, Україна, Рівненська область, м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 б |