Announced: 15.01.2025 15:08. Last modified: 15.01.2025 15:08
Молоко та вершки
Tender ID | UA-2025-01-15-011581-a | |
ID | 2ee179fe6d484a4fa72c92737092cc2c | |
Plan ID | UA-P-2025-01-15-014582-a |
Expected price
95`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом. Постачальник гарантує, що Товар, який є предметом Договору належить йому на праві власності або іншому речовому праві, що надає йому право розпоряджатися Товаром, є новим і не був у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України. Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить положенням його установчих документів. Місце поставки Товару: Київська обл., Білоцерківський район, селище Володарка, вул. Зарічна, 102 В продуктовий склад. Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи. Строк поставки Товару: двічі на тиждень, на наступний день після отримання заявки від Замовника до 08.00 год. протягом 2025 року. Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника окремими партіями.
Procurement entity
Official name | Komunalnii zaklad Kiyivskoyi oblasnoyi radi "Kiyivskii oblasnii licei" | |
Expected price | 95`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
15.01.25
Bid apply
till 20.01.25
Remains5 days Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Description | Розрахунки за цим Договором здійснюються відповідно до пп. 2 п. 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 р. № 590 (зі змінами та доповненнями) в національній валюті України гривні у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Постачальника, що вказаний у цьому Договорі. Замовник здійснює оплату в межах отриманого бюджетного фінансування. | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 14 ?:tender milestones item duration type calendar |
Procurement specifications
1) |
Молоко коров'яче, пастеризоване, 2,5%, плівка поліетиленова, ДСТУ 2661, 1000г
ДК 021:2015: 15510000-6 - Молоко та вершки
Delivery address: 09301, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102-В
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
Delivery information in batches: Під час укладення договору Постачальник надає Покупцю копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Постачальник гарантує, що Товар, який є предметом Договору належить йому на праві власності або іншому речовому праві, що надає йому право розпоряджатися Товаром, є новим і не був у використанні, не перебуває під забороною відчуження, арештом, не є предметом застави та іншим засобом забезпечення виконання зобов’язань перед будь-якими фізичними або юридичними особами, державними органами і державою, а також не є предметом будь-якого іншого обтяження чи обмеження, передбаченого чинним законодавством України.
Постачальник підтверджує, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить нормам чинного законодавства України та відповідає його вимогам (зокрема, щодо отримання всіх необхідних дозволів та погоджень), а також підтверджує те, що укладання та виконання ним цього Договору не суперечить положенням його установчих документів.
Місце поставки Товару: Київська обл., Білоцерківський район, селище Володарка, вул. Зарічна, 102 В продуктовий склад. Доставка товару транспортом Постачальника, завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок Постачальника. Водій автотранспорту, а також особи, що супроводжують продукти, повинні мати медичні книжки та виконувати вантажно-розвантажувальні роботи.
Строк поставки Товару: двічі на тиждень, на наступний день після отримання заявки від Замовника до 08.00 год. протягом 2025 року. Поставка товару здійснюється згідно заявок Замовника окремими партіями.
|
Quantity: 2500 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
3 Договір на закупівлю продуктів харчування молоко 2025.docx
|
Published: 15.01.2025 15:08
version from date: 15.01.2025 15:08
ID: 1ec2eb2ba6ac4c01b87fff0b33c089f5
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 15.01.2025 15:08
version from date: 15.01.2025 15:08
ID: 73d9454a3fb14369bf25e238bb6bcb5e
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Упаковка: плівка поліетиленова
Вид: пастеризоване
Маса нетто ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1000 - 1000 г
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 2.5 - 2.5 %
Відповідність ДСТУ 2661 Expected value: Yes
|
Dates
Date of publication | 15.01.2025 15:08 | |
Proposals start date | 15.01.2025 15:08 | |
Proposals end date | 20.01.2025 00:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | Komunalnii zaklad Kiyivskoyi oblasnoyi radi "Kiyivskii oblasnii licei" |
National ID / Tax Number | 22203815 |
Legal address | 09300, Україна, Київська область, Білоцерківський район, селище Володарка, вулиця Зарічна будинок 102В |