Announced: 15.01.2025 11:48. Last modified: 15.01.2025 11:48
Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004, код ДК 021:2015:15610000-7 «Продукція борошномельно-круп'яної промисловості»
Tender ID | UA-2025-01-15-003519-a | |
ID | b242de9737c0478db2cab610d9b91cd1 | |
Plan ID | UA-P-2025-01-15-004660-a |
Expected price
252`950.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
Official name | Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат | |
Expected price | 252`950.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
15.01.25
Bid apply
till 20.01.25
Remains5 days Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 15 Banking days |
Procurement specifications
1) |
Борошно пшеничне, сорт вищий, ГСТУ 46.004
ДК 021:2015: 15610000-7 - Продукція борошномельно-круп’яної промисловості
Delivery address: 64660, Україна, Харківська область, Лозівський район, селище Лиманівка, вул Івана Середи,10
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
|
Quantity: 10000 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
ПД про закупівлю товару ЗПП борошно 15.01.docx
|
Published: 15.01.2025 10:53
version from date: 15.01.2025 10:53
ID: 75c42f3728f0401b88c7cf30cd302fee
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 15.01.2025 11:48
version from date: 15.01.2025 11:48
ID: 91860c4976d34b9ca0ae4d2ab500bb9a
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Забезпечення виконання договору про закупівлю
Забезпечення виконання договору про закупівлю повертається: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі/спрощеної закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 цього Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин
References to legislation
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю Expected value: 5 percent
Acceptable evidence:
Document. оригінал паперової банківської гарантії. 9.1. На дату укладення цього Договору Постачальником надається Замовнику оригінал паперової банківської гарантії як забезпечення виконання цього Договору (далі — Банківська гарантія) в розмірі 5 відсотків від вартості цього Договору в національній валюті України — гривні, що становить _______________________ грн. Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим забезпеченням (покриттям), яке розміщене учасником у банку-гаранта на відповідний строк, що необхідно підтвердити шляхом надання довідки, виданої банком-гарантом, завіреної уповноваженою особою банку-гаранта, про розміщення повного грошового покриття, яка також повинна містити номер та дату видачі банківської гарантії, суму гарантії цифрами та словами, реквізити рахунку, на який здійснювалось зарахування коштів такого грошового покриття.
9.2. Банківська гарантія має відповідати нормам статті 200 Господарського кодексу України, статей 560–569 Цивільного кодексу України, вимогам постанови Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Банк-гарант, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не перебувати в стадії ліквідації. Банк-гарант повинен відноситися до системно важливих банків, визначених рішенням Правління Національного банку України від 29.02.2024 №70-рш.
9.3. Банківська гарантія повинна відповідати таким вимогам:
Банківська гарантія повинна діяти з дати її видачі, але не пізніше дати укладення Договору та протягом всього строку дії цього Договору;
Дата закінчення дії Банківської гарантії: має дорівнювати або перевищувати строк дії Договору;
Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний та безвідкличний обов'язок банку-гаранта сплатити на користь Замовника повну суму банківської гарантії, яка визначена Договором, за вимогою Замовника, у разі порушення Постачальником умов Договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов договору Постачальником.
Строк сплати коштів за банківською гарантією: за цією гарантією банк-гарант безвідклично зобов’язаний сплатити Замовнику (бенефіціару) суму гарантії протягом 5 робочих днів після дня отримання гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії (далі — вимога).
Банківська гарантія підписується уповноваженою(ими) особою(ами) банку-гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). До банківської гарантії надаються копії документів, що підтверджують повноваження особи, яка підписала банківську гарантію.
9.4. У разі продовження строку дії Договору дія банківської гарантії повинна продовжуватись на відповідний строк.
9.5. Замовник повертає Банківську гарантію як забезпечення виконання договору про закупівлю у строк 5 робочих днів у разі настання однієї або декількох обставин, а саме:
— після повного виконання Постачальником своїх зобов’язань по договору про закупівлю без порушень;
— після розірвання договору про закупівлю, за умови відсутності претензій у Сторін;
— за рішенням суду щодо повернення забезпечення Договору у випадку визнання результатів закупівлі недійсними або цього Договору нікчемним.
9.6. Банківська гарантія як забезпечення виконання цього Договору не повертається Замовником Постачальнику у разі порушення Постачальником умов договору щодо строків поставки товару, порушення Постачальником умов Договору щодо якості поставки товару, невиконання (часткового виконання) умов Договору Постачальником.
У разі настання зазначених обставин Замовник набуває права на безумовне звернення до банку-гаранта щодо стягнення за рахунок коштів забезпечення виконання Договору, сума яких визначена банківською гарантією, у повному розмірі.
Вимога надсилається шляхом письмового звернення Замовника до банку-гаранта з вимогою сплати суми банківської гарантії згідно з визначеними Замовником реквізитами рахунку.
9.7. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання зобов’язань за договором, здійснюються за рахунок коштів Постачальника.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на Expected value: 5 day
Acceptable evidence:
Document.
Форма забезпечення: Гарантія фінансової установи
Acceptable evidence:
Document.
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Сорт: вищий
Відповідність ГСТУ 46.004 Expected value: Yes
|
Dates
Date of publication | 15.01.2025 11:48 | |
Proposals start date | 15.01.2025 11:48 | |
Proposals end date | 20.01.2025 00:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | Комунальна установа Панютинський психоневрологічний інтернат |
National ID / Tax Number | 03189647 |
Legal address | 64660, Україна, Харківська область, селище Лиманівка, Лозівський район, ВУЛИЦЯ ІВАНА СЕРЕДИ, будинок 10 |