Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 15.01.2025 10:07. Last modified: 20.01.2025 11:42

Диван офісний MINIMALIST Relax SL («Єдиний закупівельний словник» код ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них, деталізований код ДК 021:2015: 39113200-9 - Дивани-канапе)

Tender ID UA-2025-01-15-002080-a  
ID 65227a47276545afa6ddba59598e3e8f  
Plan ID UA-P-2025-01-15-002523-a  
Expected price
53`00000 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"  
Expected price 53`000.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
15.01.25
Bid apply
till 20.01.25
Qualification
from 20.01.25
Offers considered
from 20.01.25

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description Покупець здійснює оплату на підставі видаткової накладної (видаткових накладних) протягом 10 (десяти) робочих днів з дати її підписання Сторонами (з урахуванням положень постанови Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» (зі змінами)).  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submissionDateOfApplications  
Description Поставка Товару здійснюється Продавцем відповідно до заявки, що подається Покупцем в межах строку, визначеного п.7.1. Договору. Кількість Товару поставки визначається в заявці, що подається Покупцем по телефону або в письмовій формі, або електронною поштою (на вибір Покупця) за реквізитами Продавця, вказаними в розділі 18 Договору. Поставка Товару за заявкою Покупця здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати її отримання Продавцем.  
Type of the payment ?:tender milestones item code standard  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type calendar  

Procurement specifications

1)
Дивани
ДК 021:2015: 39110000-6 - Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Delivery address: 79068, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Замарстинівська , 233
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 12 штука

Tender documents

Draft contract
Договір_дивани _ЗПП.doc
Published: 15.01.2025 10:07
version from date: 15.01.2025 10:07
ID: e6b47abd37ba44df8a7d0c8db3458e20
Tender notice
sign.p7s
Published: 15.01.2025 10:07
version from date: 15.01.2025 10:07
ID: 1b02f2602b7a4b5d99a3d79f24b0b87e

You can download all documents of this purchase

    Download all documents

    Tender configuration

    Auction ?:config no  
    The following order of Awards Yes  
    The price is limited by the expected value Yes  
    he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
    Prequalification ?:config no  
    Minimum number of offers 1  
    Prequalified participants selection Yes  
    Tender documentation complain ?:config no  
    Awards complain ?:config no  
    Cancellation complain ?:config no  
    Limited access ?:config no  
    Expected value Yes  
    Qualification results complain ?:config no  
    Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
    Qualification results complain duration 0  
    Award complain duration 0  
    Cancellation complain duration 0  
    The number of days for providing explanations for appeals 0  
    Qualification duration 0  

    Description of criteria

    Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
    Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
    The criterion refers to the subject of procurement Дивани
    Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
    Підтверджується, що
    Висота загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 790 - 790
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 15.01.2025
    Ширина загальна ?:tender criteria requirement min_maxValue: 1540 - 1540
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 15.01.2025
    Наповнювач: пінополіуретан
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 15.01.2025
    Тип тканини: шкірозамінник
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 15.01.2025
    Вид: офісний
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 15.01.2025
    Бренд: minimalist
    Requirement status: "Active"

    Date of publication of the requirement: 15.01.2025

    Dates

    Date of publication 15.01.2025 10:07  
    Proposals start date 15.01.2025 10:07  
    Proposals end date 20.01.2025 08:00  
    Auction start date expected  

    Procurement entity

    Official name ДЕРЖАВНА УСТАНОВА "ТЕРИТОРІАЛЬНЕ МЕДИЧНЕ ОБ'ЄДНАННЯ МІНІСТЕРСТВА ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ ПО ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ"  
    National ID / Tax Number 08734210  
    Legal address 79068, Україна, Львівська область, місто Львів, ВУЛИЦЯ ЗАМАРСТИНІВСЬКА, будинок 233  

    Offers registry

    Date and time of publishing 20.01.2025 08:00
    #
    Participant
    Initial offer
    Price offer
    Documents
    1
    ФОП "ГЕРБЕДА СЕРГІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
    ID: 9e077cb45ed144359e02e533a88d45fb
    51`840.00
    Hryvnia VAT included
    2
    ФОП "МІЩУК ВАЛЕРІЙ СЕРГІЙОВИЧ"
    ID: 02ba2f65a28746bc949462b9d927cb1c
    50`040.00
    Hryvnia VAT included
    3
    50`400.00
    Hryvnia VAT included
    4
    48`760.00
    Hryvnia VAT included
    5
    49`980.00
    Hryvnia VAT included

    Qualification of participants

    #
    Participant
    Price offer
    Status
    Documents
    1
    48`760.00
    Hryvnia VAT included
    Winner
    20.01.2025 11:42
    3
    50`040.00
    Hryvnia VAT included
    was not considered
    5
    51`840.00
    Hryvnia VAT included
    was not considered

    Notice of intention to conclude a contract

    Participant
    Final offer
    Published at
    ФОП "ЗУБАР ВСЕВОЛОД ВЛАДИСЛАВОВИЧ"
    National ID: 3256418637
    48`760.00
    Hryvnia VAT included
    20.01.2025
    11:42