Announced: 13.01.2025 15:18. Last modified: 13.01.2025 16:07
Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8
Tender ID | UA-2025-01-13-009770-a | |
ID | 7cc7b9caa9ec422ab09ebba3bf84d3ae | |
Plan ID | UA-P-2025-01-13-007002-a |
The total budget for procurement
266`000.00 Hryvnia
Price for offer 612.00 Hryvnia
Register and take part in the auction
or sign in if you are already a participant
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Procurement entity
Official name | ДП Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури | |
The total budget for procurement | 266`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | ?:tender method open_aboveThreshold | |
Method of evaluation of tender offers of participants | Evaluation of bids of bidders on the lowest bid | |
Procurement Category: | Servises |
Announced
13.01.25
Clarification
till 18.01.25
Complaint period
till 18.01.25
Bid apply
till 21.01.25
Remains7 days Hurry to participate!
Auction
22.01.25
Specification of procurement
Lot #1. Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8
Auction parameters
Expected price | 266`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Amount of the minimal step of auction | 1`330.00 Hryvnia | |
Auction start date | 22.01.2025 15:52 |
Terms of the payment
Title of event | ?:tender milestones item title submittingServices | |
Description | оплата проводиться з відстрочкою платежу на строк до 180 календарних днів. | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 20 ?:tender milestones item duration type working |
Procurement specifications
1) |
Послуги з охорони приміщення гуртожитку, розташованого за адресою: місто Дніпро, вулиця Столярова, будинок 8
ДК 021:2015: 79710000-4 - Охоронні послуги
Delivery address: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Столярова, буд.8
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
|
Quantity: 1 послуга
|
Tender documents
Draft contract
Додаток 3 до тендерної документації_Проєкт договору.docx
|
Published: 13.01.2025 15:18
version from date: 13.01.2025 15:18
ID: 7690aa814cb04acc905f94c83dac2662
|
|
Bidding Documents
Тендерна документація_Послуги з охорони_2025 р..docx
|
Published: 13.01.2025 15:18
version from date: 13.01.2025 15:18
ID: 50694f7da4454ee2830c4fc7454157be
|
|
Draft contract
Додаток 3 до тендерної документації_Проєкт договору.docx
|
Published: 13.01.2025 15:18
version from date: 13.01.2025 15:18
ID: f140ea571cf04525ad0f875443177ee9
|
|
Bidding Documents
Тендерна документація_Послуги з охорони_2025 р..docx
|
Published: 13.01.2025 15:18
version from date: 13.01.2025 15:18
ID: c8af04230adc4bf285cb58b179e3d581
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 13.01.2025 16:07
version from date: 13.01.2025 16:07
ID: e9a6e33e60684e528babb27b9f6f2dc7
|
Tender configuration
Auction | Yes | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | ?:config no | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | ?:config no | |
Tender documentation complain | Yes | |
Awards complain | Yes | |
Cancellation complain | Yes | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 3 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 5 | |
Cancellation complain duration | 10 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 3 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
|
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
|
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
References to legislation
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
|
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
|
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
References to legislation
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
|
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
|
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
|
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
References to legislation
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Expected value: Yes
|
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
|
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
References to legislation
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
|
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
References to legislation
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
|
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Учасник підтверджує, що
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. 1.1.1. Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Довідка в довільній формі про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, визначених у технічних вимогах, із зазначенням найменування, правової підстави володіння / користування. Інформаційна довідка повинна містити інформацію про наявність у учасника необхідного обладнання та матеріально-технічної бази із зазначенням наявності засобів зв’язку, спецзасобів індивідуального захисту та самооборони, які відповідають чинному законодавству, ліхтарів, форменого одягу відповідної пори року з атрибутикою охоронного підприємства, посвідчень охоронників та іменних бейджів. 1.1.2. Наявність не менше одного службового легкового транспортного засобу. На підтвердження виконання даної вимоги, Учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист із зазначенням назви, марки, типу транспортного засобу, державного реєстраційного номеру тощо. На підтвердження права користування транспортними засобами надати підтверджуючий документ, а саме кольорову скановану копію з оригіналу свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (технічного паспорту) або договору оренди/найму, тощо. Кольорову скановану копію з оригіналу Форми 20-ОПП «Повідомлення про об'єкти оподаткування або об'єкти, пов'язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність».1.1.3. Наявність пульту централізованого спостереження. У складі пропозиції Учасника надається: - довідка про наявність централізованого пульта охорони власного/орендованого. Замовник залишає за собою право в будь-який час перевірити роботу пульту. - гарантійний лист із зазначенням складових частин централізованого пульту охорони - документальне підтвердження права власності або користування ним – кольорова сканована копія з оригіналу договору купівлі-продажу (оренди) або кольорова сканована копія з оригіналу прибуткової/видаткової накладної тощо.1.1.4. Наявність спеціального транспорту реагування. Для документального підтвердження наявності спеціального транспорту реагування, обладнаних засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України Учасник надає: - завірені належним чином копії технічних паспортів транспорту реагування; - завірені належним чином копії дозволів на встановлення світлових сигналів на транспорт реагування; - завірені належним чином копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17.06.2015 № 405); У разі, якщо транспорт реагування не належить учаснику на праві власності надаються документи, які підтверджують законність використання транспорту реагування учасником, а саме: - кольорова сканована копія з оригіналу договору оренди/суборенди, лізингу/сублізінгу транспортного засобу та інші правочини, передбачені законодавством та акт приймання-передачі транспортного засобу або інші документи, передбачені умовами договорів, зазначених у цьому пункті, або законодавством, що підтверджують передачу учаснику процедури закупівлі транспортного засобу, у тому числі передбачені умовами договорів суборенди, сублізингу та інших правочинів, стороною якого є третя особа, яка не є власником транспортного засобу, або - кольорова сканована копія з оригіналу договору реагування Учасника з іншим охоронним підприємством, предметом якого є прибуття мобільних груп швидкого реагування на об’єкт охорони за тривожним сигналом, що надійшов з об’єкта охорони (Інше охоронне підприємство повинно здійснювати діяльність на території надання послуг). Також, на підтвердження Учасник у складі пропозиції повинен надати схему проїзду (відмічену на карті), яка підтверджує доїзд групи до 10 хвилин
|
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
References to legislation
Учасник підтверджує, що
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. 1.2.1. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Довідка за формою таблиці 1.1 про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Таблиця 1.1 Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № з/п ПІБ Кваліфікація/ посада Загальний стаж роботи Працівник учасника/***працівник субпідрядника / співвиконавця ***Назва субпідрядника /співвиконавця 1 2 3 4 5 6 Посада, Ім’я та Прізвище керівника або уповноваженої особи, печатка (у разі наявності) Наявність в Учасника не менше 2 та 2 підмінних (у випадку хвороби, відпустки тощо) працівників охорони, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, входять до штату суб’єкта охоронної діяльності, не перебувають на обліку в органах охорони здоров'я з приводу психічної хвороби, алкоголізму чи наркоманії та не мають обмежень за станом здоров'я для виконання функціональних обов'язків. ***Заповнюється, якщо учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, спроможності субпідрядника / співвиконавця. 1.2.2. Документи, що підтверджують відповідність персоналу охорони кваліфікаційним вимогам, які встановлені Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного працівника, вказаного у довідці (Таблиця 1.1 п. 1.2, п.п. 1.2.1 цього додатка) про наявність працівників надає: - завірені належним чином копії документів про проходження медичного огляду охоронників, що підтверджують відсутність в особи обмежень за станом здоров’я для виконання функціональних обов’язків; - завірені належним чином копії документи, які підтверджують проходження охоронниками обов’язкового попереднього (періодичного) психіатричного огляду та профілактичного наркологічного огляду, які видані в установленому порядку, а саме: а) довідки відповідно до наказу МОЗ України від 18.04.2022 р. № 651 з датою видачі пізніше 29.06.2022 р. (дата набрання чинності наказу МОЗ №651 від 18.04.2022 р.); б) або чинні за терміном дії сертифікати про проходження наркологічного огляду та медичні довідки про проходження психіатричних оглядів попередніх зразків, що видані до 29.06.2022 р. - завірені належним чином копії витягів (скорочений/повний) на охоронників, зазначених у Таблиця 1.1 п. 1.2, п.п. 1.2.1 цього додатка з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів. -завірені належним чином копії сертифікатів або свідоцтва або дипломів державного зразка, про проходження навчання у відповідному навчальному закладі з присвоєнням (підвищенням) робітничої кваліфікації не нижче 3 розряду. Примітка: Надані документи Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної інформації мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. 1.2.3. Наявність трудових взаємовідносин. Учасник у складі тендерної пропозиції на кожного працівника, вказаного у довідці про наявність працівників (Таблиця 1.1 п. 1.2, п.п. 1.2.1 цього додатка), надає копії документів, які свідчать про наявність трудових взаємовідносин з Учасником, дійсних на дату проведення тендеру: - кольорову скановану копію з оригіналу документів наказ та повідомлення про прийняття працівника на роботу, з квитанцією про підтвердження отримання повідомлення державною податковою службою або копію трудової книжки; З метою дотримання вимог чинного трудового законодавства та забезпечення безперебійного надання послуг Учасник у складі пропозиції надає гарантійний лист зобов’язання в якому гарантує, у разі перемоги, забезпечити надання послуг достатньою кількістю охоронників із врахуванням вимог чинного КЗпПУ. Замовник має право звернутися до відповідних органів для перевірки факту оформлення працівників поданих у переліку. 1.2.4. Наявність у штаті особи керівного складу Учасника (не менш 1 особи), до посадових обов’язків якої входить організація заходів охорони, а також про відповідність вказаної особи кваліфікаційним вимогам, визначеними Ліцензійними умовами провадження охоронної діяльності, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 18.11.15 № 960, а саме - зазначений фахівець повинен відповідати одному з таких критеріїв: - вища освіта і стаж роботи не менше трьох років на посадах офіцерського складу в оперативних і слідчих підрозділах органів внутрішніх справ або міліції охорони або СБУ або стаж не менше трьох років на командних посадах стройових частин та навчальних закладів Збройних Сил, на посадах середнього та старшого начальницького складу правоохоронних органів, військових формувань, утворених відповідно до законів, та відомчої воєнізованої охорони; - вища освіта і стаж роботи на керівних посадах (директора, заступника директора або керівника філії або іншого відокремленого підрозділу) суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років або стаж не менше трьох років на посадах, відповідальних за напрям охорони; - вища юридична освіта і стаж роботи за спеціальністю у суб’єкта охоронної діяльності не менше трьох років. Додатково надати документи, що підтверджують відповідність вказаної особи одному з зазначених вище критеріїв. На підтвердження надати завірені належним чином копії документів, що підтверджують відповідність фахівця з організації заходів охорони необхідним вимогам (Постанова КМУ від 18.11.2015р. № 960, витягу/довідку з послужного списку, диплому про освіту), що підтверджують відповідність фахівця з організації заходів охорони необхідним вимогам, надати завірені належним чином копії документів, а саме: медичного огляду, дійсних сертифікатів про перевірку психіатра, нарколога; витягу (скорочений/повний) з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» про відсутність непогашеної чи не знятої в установленому законом порядку судимості за скоєння умисних злочинів, та кольорові скановані копії з оригіналу трудових книжок або наказів про призначення на посаду. Примітка: Надані документи Учасником у складі тендерної пропозиції на виконання вищезазначеної інформації мають бути чинні на день подання тендерної пропозиції. 1.2.5. Наявність у штаті учасника особи (працівника), яка відповідальна за пожежну безпеку та охорону праці. На підтвердження Учасник повинен надати кольорову скановану копію з оригіналу наказу про призначення такої особи, посвідчення /свідоцтво/ диплом або інший документ про проходження навчання та перевірку знань з питань пожежної безпеки та охорони праці (загальний курс).
|
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
References to legislation
Учасник підтверджує, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document. 1.3.1. Довідка про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* (не менше одного), в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, за формою таблиці 1.2 цього додатку. Примітки : * Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі будь-який договір з надання охоронних послуг. Таблиця 1.2 Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі договору № з/п Найменування замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення Адреса Замовника Предмет договору Рік виконання Контактна особа замовника, телефон 1 2 3 4 5 Посада, Ім’я та Прізвище керівника або уповноваженої особи, печатка (у разі наявності) 1.3.2. Кольорова сканована копія з оригіналу аналогічного договору з додатком (додатками), а також додаткові угоди до аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (за наявності), який зазначений у довідці про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору * (не менше одного). 1.3.3. Позитивний відгук від контрагента до аналогічного договору, зазначеного у довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів). У відгуку повинна бути надана інформація про якісно надані послуги, відсутність претензій та судових позовів до учасника відносно виконання ним аналогічного договору з боку попереднього замовника.
|
Dates
Date of publication | 13.01.2025 16:07 | |
Enquiry period end date | 18.01.2025 00:00 | |
Proposals start date | 13.01.2025 15:18 | |
Proposals end date | 21.01.2025 01:00 |
Procurement entity
Official name | ДП Дніпровський фаховий коледж будівельно-монтажних технологій та архітектури |
National ID / Tax Number | 04760713 |
Legal address | 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, вул. Столярова, 8 |