Announced: 11.01.2025 14:01. Last modified: 11.01.2025 14:03
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143, Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
Tender ID | UA-2025-01-11-000413-a | |
ID | 209de374e3c64457ad9f35beb231a39b | |
Plan ID | UA-P-2025-01-11-000362-a |
Expected price
384`600.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
Procurement entity
Official name | КЗ Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №28 Рівненської міської ради | |
Expected price | 384`600.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
11.01.25
Bid apply
till 16.01.25
Remains3 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 10 Banking days |
Procurement specifications
1) |
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143
ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Delivery address: 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
Delivery information in batches: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
|
Quantity: 1800 кілограм
|
2) |
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
ДК 021:2015: 15110000-2 - М’ясо
Delivery address: 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
Delivery information in batches: Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених ЗУ “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (пункт 11-2) на період до 31.12.2025 року. Постачальник зобов’язаний передавати товар Покупцю партіями, відповідно до замовлень Покупця, згідно графіка (три рази на тиждень, до 08.00), розрахунки проводяться у безготівковій формі на рахунок Постачальника за фактично надані товари за наявності видаткової накладної по факту поставки. Постачальник- переможець, при підписанні договору повинен надати Покупцю, документи передбачені в Додатку 3 до Договору.Кожна партія товару має супроводжуватись документами, що підтверджують якість Товару: посвідчення якості, сертифікат відповідності, декларація виробника, або інші документи передбачені чинним законодавством на товари даного виду. Поставка товару здійснюється транспортом учасника переможця ( спеціальним транспортом з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару).
|
Quantity: 650 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
Договір ЗП м_ясоЗДО 28 на 2025.docx
|
Published: 11.01.2025 14:02
version from date: 11.01.2025 14:02
ID: c6b4faedf2e044f2a8289336d20baa1e
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 11.01.2025 14:03
version from date: 11.01.2025 14:03
ID: 88d917a0ecd64571bdd7adc95b1041c7
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 | |
Limited access | ?:config no |
Description of criteria
Технічні характеристики предмета закупівлі
Філе куряче, заморожене, ДСТУ 3143
References to legislation
Технічні характеристики
Частина: філе
Термічний стан: заморожене
Відповідність ДСТУ 3143 Expected value: Yes
З шкірою Expected value: no
Наявність кісток Expected value: no
|
Технічні характеристики предмета закупівлі
Вирізка свинна, охолоджена, ДСТУ 4590
References to legislation
Технічні характеристики
Частина: вирізка
Термічний стан: охолоджене
Відповідність стандарту: ДСТУ 4590
|
Dates
Date of publication | 11.01.2025 14:03 | |
Proposals start date | 11.01.2025 14:03 | |
Proposals end date | 16.01.2025 13:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | КЗ Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) №28 Рівненської міської ради |
National ID / Tax Number | 35658631 |
Legal address | 33018, Україна, Рівненська область, Рівне, вул. Відінська, 46 |