Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 10.01.2025 16:01. Last modified: 10.01.2025 16:01

Послуги з відведення стічних вод(водовідведення), за ДК 021:2015: 90430000-0: Послуги з відведення стічних вод - ?:tender subpage tender menu monitorings

Tender ID UA-2025-01-10-009527-a  
ID 7056e8dd7d0c4b00ba87fbfc83ad179f  
Expected price
1`351`986.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

Procurement entity

Official name КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЕПЕТІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ШЕПЕТІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ  
Expected price 1`351`986.00 Hryvnia (VAT included)  
Cause Lack of competition due to technical reasons  
Cause description Відсутність конкуренції з технічних причин. Зокрема, Закон України від 20.04.2000 № 1682-ІІІ «Про природні монополії» (із змінами і доповненнями) регулює діяльність суб’єктів природних монополій, в тому числі щодо надання послуг з централізованого водопостачання. Частиною другою статті 5 цього Закону передбачено, що перелік суб’єктів природних монополій складається та ведеться Антимонопольним комітетом України відповідно до його повноважень. Шепетівське КП Водопроводно-каналізаціне господарство відноситься до суб’єктів природних монополій Хмельницької області, тобто є єдиним підприємством, яке здійснює централізоване водопостачання та водовідведення у місті Шепетівка Хмельницької області. Отже, проведення закупівлі Послуг з відведення стічних вод(водовідведення), за ДК 021:2015: 90430000-0: Послуги з відведення стічних вод можливе лише з Шепетівське КП Водопроводно-каналізаціне господарство, код ЄДРПОУ 02092503.  
Purchase procedure
Purchase without the use of an electronic system
 
Announced
10.01.25
Choice of contractor
Preparation of contract
Completed
10.01.25
There is no any monitoring for this procurement