Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 10.01.2025 15:58. Last modified: 10.01.2025 15:58

Риба хек

Tender ID UA-2025-01-10-009463-a  
ID 1365d5394c0c457bacba845864511822  
Plan ID UA-P-2025-01-10-013012-a  
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

5.1. Товар постачається дрібними партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та поточних потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 1 день до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортним засобом, що спеціально облаштований та пристосований для перевезення товару, визначеного у додатку № 1 до цього Договору, щодо якого здійснюється систематична дезінфекція транспортного засобу та відповідає санітарним вимогам. 5.3. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар. 5.4. Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару до дислокації закладів освіти, визначених у додатку № 2 до цього Договору . 5.5. Товар поставляється Постачальником відповідно до графіку та маршруту постачання, що вказані у Додатку 2 кожного тижня згідно поданого замовлення. 5.6. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів . 5.7. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. У цьому разі Акт приймання-передачі товару та/або видаткові накладні Сторони не підписують. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків (не більше 2 робочих днів), перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.8. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.9. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), але не більше 2 робочих дні. 5.10. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують Акт приймання-передачі товару та/або видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.11. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.10 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.12. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам цього Договору.

Procurement entity

Official name Відділ освіти, культури, молоді та спорту Белзької міської ради Львівської області  
Expected price 593`920.00 Hryvnia (VAT included)  
Purchase procedure Price Quotation  
Procurement Category: Goods  
Announced
10.01.25
Bid apply
till 15.01.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!

Terms of the payment

Title of event Goods delivery  
Description Оплата здійснюється після поставки товару згідно видаткових накладних  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 ?:tender milestones item duration type working  

Procurement specifications

1)
Хек с/м, тушка без голови, 200-400г, ДСТУ 4378
ДК 021:2015: 15220000-6 - Риба, рибне філе та інше м’ясо риби морожені
Delivery address: 80062, Україна, Львівська область, Белз, вул. Домініканська, будинок 1
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Delivery information in batches: 5.1. Товар постачається дрібними партіями за окремими замовленнями Замовника, виходячи з його фінансових можливостей та поточних потреб в межах загальної суми цього Договору відповідно до специфікації (додаток № 1 до Договору), що є невід’ємною частиною Договору. Заявки подаються Замовником Постачальнику за 1 день до дати поставки письмово або у інший спосіб, зручний для Сторін. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника. Заявка на поставку відповідної партії Товару подається Замовником на електронну адресу Постачальника ______________ (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram), зазначену в цьому Договорі, з відповідною інформацією. У разі подання заявки Замовником на електронну адресу Постачальника (чи в месенджері за телефонним номером: через Viber, WhatsApp, Telegram) заявка вважається отриманою Постачальником з дати направлення її Замовником на електронну адресу Постачальника. 5.2. Постачальник здійснює поставку транспортним засобом, що спеціально облаштований та пристосований для перевезення товару, визначеного у додатку № 1 до цього Договору, щодо якого здійснюється систематична дезінфекція транспортного засобу та відповідає санітарним вимогам. 5.3. Водій цього транспорту, особи, що супроводжують товар у дорозі і виконують вантажно-розвантажувальні роботи, повинні мати при собі особову медичну книжку з результатами проходження обов'язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом. Представник Замовника має право перевіряти наявність санітарного паспорту на транспорт та санітарні книжки водія і інших осіб, що супроводжують товар. 5.4. Постачальник за цим Договором здійснює поставку та відвантаження товару до дислокації закладів освіти, визначених у додатку № 2 до цього Договору . 5.5. Товар поставляється Постачальником відповідно до графіку та маршруту постачання, що вказані у Додатку 2 кожного тижня згідно поданого замовлення. 5.6. Постачальник зобов’язаний одночасно з товаром передати Замовнику документи, що стосуються товару та підлягають переданню разом із товаром відповідно до Договору, та нормативно-правових актів . 5.7. Якщо товар не відповідає вимогам, визначеним цим Договором, у т. ч. за кількістю, якістю, асортиментом, тарою, упаковкою тощо, приймання товару призупиняється до прибуття представника Постачальника, виклик якого є обов’язковим. У цьому разі Акт приймання-передачі товару та/або видаткові накладні Сторони не підписують. Сторони складають Акт про виявлені недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків (не більше 2 робочих днів), перелік відсутніх документів, порядок одержання Постачальником такого Акта. Постачальник відповідає за недоліки товару, якщо він не доведе, що вони виникли внаслідок порушення Замовником правил користування та/чи зберігання товару, дій третіх осіб, непереборної сили. Будь-які витрати, пов’язані з усуненням недоліків у товарі, несе Постачальник. 5.8. При виявленні Замовником прихованих недоліків товару протягом установленого терміну зберігання, які неможливо було виявити при його отриманні, Замовник зобов’язаний негайно повідомити про це Постачальника та повернути такий товар. Вивіз товару зі складу Замовника здійснюється силами, засобами та за рахунок Постачальника. Прихованими недоліками визнаються такі недоліки, що не могли, бути виявлені при звичайній для такого виду товару перевірці і були виявлені лише в процесі обробки. Сторони складають Акт про приховані недоліки, в якому зазначаються недоліки товару та строк усунення таких недоліків. 5.9. Заміна товару (усунення недоліків) проводиться Постачальником у термін, установлений в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), але не більше 2 робочих дні. 5.10. Після усунення Постачальником недоліків, зазначених в Акті про виявлені недоліки (приховані недоліки), Сторони підписують Акт приймання-передачі товару та/або видаткову накладну відповідно до умов цього Договору, а якщо вони не усунуті, Замовник після спливу встановленого строку має право повернути товар Постачальнику та не здійснювати оплату за такий товар або вжити інших заходів відповідно до законодавства, у т. ч. відмовитися від виконання цього Договору та вимагати відшкодування збитків, сплати штрафних санкцій. 5.11. У разі відмови від оплати товару у випадку, встановленого пунктом 5.10 цього Договору, Замовник не несе відповідальності за прострочення строку оплати товару. 5.12. Поставка вважається виконаною після фактичного отримання Замовником товару належної якості та кількості, та підписання уповноваженими представниками Сторін Акту приймання-передачі товару та/або видаткової накладної. Замовник має право відмовитися від прийняття товару, який не відповідає умовам цього Договору.
Quantity: 3200 кілограм

Tender documents

Draft contract
Проєкт договору_риба.doc
Published: 10.01.2025 15:57
version from date: 10.01.2025 15:57
ID: acf5c0f9ab164e799af453990efafe6d
Tender notice
sign.p7s
Published: 10.01.2025 15:58
version from date: 10.01.2025 15:58
ID: fa68d63210614a0585ebadf43124706c

Tender configuration

Auction ?:config no  
The following order of Awards Yes  
The price is limited by the expected value Yes  
he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
Prequalification ?:config no  
Minimum number of offers 1  
Prequalified participants selection Yes  
Tender documentation complain ?:config no  
Awards complain ?:config no  
Cancellation complain ?:config no  
Expected value Yes  
Qualification results complain ?:config no  
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 0  
Qualification results complain duration 0  
Award complain duration 0  
Cancellation complain duration 0  
The number of days for providing explanations for appeals 0  
Qualification duration 0  
Limited access ?:config no  

Description of criteria

Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)
The criterion refers to the subject of procurement Хек с/м, тушка без голови, 200-400г, ДСТ
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Вид: хек
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Частина: тушка без голови
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Розмірний ряд: 200-400г
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Відповідність ДСТУ: ДСТУ 4378
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025

Dates

Date of publication 10.01.2025 15:58  
Proposals start date 10.01.2025 15:58  
Proposals end date 15.01.2025 17:00  
Auction start date expected  

Procurement entity

Official name Відділ освіти, культури, молоді та спорту Белзької міської ради Львівської області  
National ID / Tax Number 44133922  
Legal address 80062, Україна, Львівська область, Белз, вул. Домініканська, будинок 1