Announced: 10.01.2025 15:58. Last modified: 10.01.2025 15:58
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
Tender ID | UA-2025-01-10-009427-a | |
ID | bf56a078d73e408b8ac5d2a6f2eadde6 | |
Plan ID | UA-P-2025-01-10-012026-a |
Expected price
153`000.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation
В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування Товар повинен постачатися 2 рази на тиждень згідно заявок по кожному закладу освіти підпорядкованому відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (відповідно до Додатку №1 до проекту Договору) спеціально обладнаним автотранспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару відповідно до заявок з 8.00 до 14:00 год., крім суботи та неділі При укладені договору Постачальник повинен надати наступні документи: - Експлуатаційний дозвіл на діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації - Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на зберігання харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503); - Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортування харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503) - передбачені законом чинні документи: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів сфери сертифікації:послуги торгівлі продуктами харчування та напоями; складування, зберігання та транспортування харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 виданий на учасника закупівлі. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга постачальника мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ
Procurement entity
Official name | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ | |
Expected price | 153`000.00 Hryvnia (VAT included) | |
Purchase procedure | Price Quotation | |
Procurement Category: | Goods |
Announced
10.01.25
Bid apply
till 15.01.25
Remains4 days. Hurry to participate! Hurry to participate!
Terms of the payment
Title of event | Goods delivery | |
Type of the payment | Payment after delivery (made works) | |
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) | 100% | |
Period | 30 Banking days |
Procurement specifications
1) |
Сир твердий 50%, ДСТУ 6003/ДСТУ 4421
ДК 021:2015: 15540000-5 - Сирні продукти
Delivery address: 27300, Україна, Кіровоградська область, Олександрівка, Незалежності України, 82
Required maximum delivery date
: 31.12.2025
Delivery information in batches: В вартість товару включаються витрати з навантаження, доставки до закладів та розвантажування
Товар повинен постачатися 2 рази на тиждень згідно заявок по кожному закладу освіти підпорядкованому відділу освіти Олександрівської селищної ради Кропивницького району Кіровоградської області (відповідно до Додатку №1 до проекту Договору) спеціально обладнаним автотранспортом Постачальника з дотриманням санітарно-гігієнічних умов зберігання та перевезення товару відповідно до заявок з 8.00 до 14:00 год., крім суботи та неділі
При укладені договору Постачальник повинен надати наступні документи:
- Експлуатаційний дозвіл на діяльність з виробництва та/або зберігання харчових продуктів тваринного походження (інші харчові продукти тваринного походження – потужність зі зберігання, потужність з реалізації
- Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на зберігання харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503);
- Акт складений за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на транспортування харчових продуктів (згідно форми, затвердженої Наказом Міністерства аграрної політики та продовольства України 08 серпня 2023 року № 1503)
- передбачені законом чинні документи: сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів сфери сертифікації:послуги торгівлі продуктами харчування та напоями; складування, зберігання та транспортування харчових продуктів, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 22000:2019 виданий на учасника закупівлі. Вимоги до будь – яких організацій харчового ланцюга постачальника мають бути видані органом з сертифікації, акредитованого НААУ
|
Quantity: 510 кілограм
|
Tender documents
Draft contract
договір - проект - твердий.docx
|
Published: 10.01.2025 15:56
version from date: 10.01.2025 15:56
ID: ab2fc9f385fa4519bcbb9ef7cc949a98
|
|
Tender notice
sign.p7s
|
Published: 10.01.2025 15:58
version from date: 10.01.2025 15:58
ID: 4b71b7c38517400b9a145b5cabd6c4df
|
Tender configuration
Auction | ?:config no | |
The following order of Awards | Yes | |
The price is limited by the expected value | Yes | |
he currency of the offer is determined by the expected value | Yes | |
Prequalification | ?:config no | |
Minimum number of offers | 1 | |
Prequalified participants selection | Yes | |
Tender documentation complain | ?:config no | |
Awards complain | ?:config no | |
Cancellation complain | ?:config no | |
Limited access | ?:config no | |
Expected value | Yes | |
Qualification results complain | ?:config no | |
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals | 0 | |
Qualification results complain duration | 0 | |
Award complain duration | 0 | |
Cancellation complain duration | 0 | |
The number of days for providing explanations for appeals | 0 | |
Qualification duration | 0 |
Description of criteria
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником
References to legislation
Підтверджується, що
Безлактозний Expected value: no
Характеристики не суперечать ДСТУ 6003 (ДСТУ 4421): так
Добавки: без добавок
Масова частка жиру ?:tender criteria requirement min_maxValue: 50 - 50 відсоток
|
Dates
Date of publication | 10.01.2025 15:58 | |
Proposals start date | 10.01.2025 15:58 | |
Proposals end date | 15.01.2025 00:00 | |
Auction start date | expected |
Procurement entity
Official name | ВІДДІЛ ОСВІТИ ОЛЕКСАНДРІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ КРОПИВНИЦЬКОГО РАЙОНУ КІРОВОГРАДСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
National ID / Tax Number | 44104488 |
Legal address | 27300, Україна, Кіровоградська область, смт Олександрівка, вул. Незалежності України, 82 |