Зателефонуйте мені
Вкажіть свій номер телефону і наш менеджер незабаром зв’яжеться з Вами
Номер телефону

Скасувати
Надіслати

Очікуйте дзвінка

Закрити
Announced: 10.01.2025 15:49. Last modified: 10.01.2025 15:51

послуги з харчування для закладу освіти (дошкільне відділення) м. Дніпра

Tender ID UA-2025-01-10-009282-a  
ID 56aef826007d452e9080ea5a7713fdcd  
Plan ID UA-P-2025-01-10-012703-a  
The total budget for procurement
183`480.00 Hryvnia
You are not a participant of the discussion of this procurement yet
You are not a participant of this procurement yet
Cancel publishing
Add to favorites
Hide
To plan participation

№ 125 Закупівля проводиться з урахуванням особливостей, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)

Procurement entity

Official name ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
The total budget for procurement 183`480.00 Hryvnia (no VAT)  
Purchase procedure ?:tender method open_aboveThreshold  
Method of evaluation of tender offers of participants Evaluation of bids of bidders on the lowest bid  
Procurement Category: Servises  
Announced
10.01.25
Clarification
till 15.01.25
Complaint period
till 15.01.25
Bid apply
till 18.01.25
Remains7 days Hurry to participate!
Auction
20.01.25

Specification of procurement

Lot #1. послуги з харчування для закладу освіти (дошкільне відділення) м. Дніпра

Auction parameters

Expected price 183`480.00 Hryvnia (no VAT)  
Amount of the minimal step of auction 917.40 Hryvnia  
Auction start date 20.01.2025 13:42  

Terms of the payment

Title of event ?:tender milestones item title submittingServices  
Type of the payment Payment after delivery (made works)  
Payment amount (IMPORTANT: Total payment terms must be 100%) 100%  
Period 10 Banking days  

Procurement specifications

1)
послуги з харчування для закладу освіти (дошкільне відділення) м. Дніпра
ДК 021:2015: 55520000-1 - Кейтерингові послуги
Delivery address: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Дніпровська гімназія № 125 Дніпровської міської ради, вул. Аграрна, буд. 1
Required maximum delivery date : 31.12.2025
Quantity: 2250 штука

Tender documents

Draft contract
Додаток 4 - Проєкт договору.docx
Published: 10.01.2025 15:49
version from date: 10.01.2025 15:49
ID: a2660e7fc189477eaad1143066f182bc
Document type is not specified
Додаток 5 - Перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
Published: 10.01.2025 15:49
version from date: 10.01.2025 15:49
ID: 09878a9e625247d7852a8d5d882a9870
Document type is not specified
Додаток 6 - Перелік документів та_або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі.docx
Published: 10.01.2025 15:49
version from date: 10.01.2025 15:49
ID: 304e59302ac247df87c69d9ec8e69012
Bidding Documents
Тендерна документація.docx
Published: 10.01.2025 15:49
version from date: 10.01.2025 15:49
ID: d2ed5c7a2b06460d9384c940a80a7dc8
Tender notice
sign.p7s
Published: 10.01.2025 15:51
version from date: 10.01.2025 15:51
ID: 33b27f706da54b0883ad0be189d311e5

Tender configuration

Auction Yes  
The following order of Awards Yes  
The price is limited by the expected value ?:config no  
he currency of the offer is determined by the expected value Yes  
Prequalification ?:config no  
Minimum number of offers 1  
Prequalified participants selection ?:config no  
Tender documentation complain Yes  
Awards complain Yes  
Cancellation complain Yes  
Expected value Yes  
Qualification results complain ?:config no  
Number of days between the deadline for conditions appeal and the deadline for submitting proposals 3  
Qualification results complain duration 0  
Award complain duration 5  
Cancellation complain duration 10  
The number of days for providing explanations for appeals 3  
Qualification duration 0  
Limited access ?:config no  

Description of criteria

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання і застосування санкцій у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Зазначений учасник процедури закупівлі може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відхилення тендерної пропозиції. Для цього учасник процедури закупівлі (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, тендерна пропозиція такого учасника не може бути відхилена
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобовʼязався сплатити відповідні зобовʼязання та відшкодування завданих збитків Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance with the organizer of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Вчинення економічних правопорушень
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Вчинення кримінальних правопорушень
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance with the organizer of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність антикорупційної програми
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом)
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Резидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми Expected value: Yes
Requirement status: "Archived"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
Requirement status: "Archived"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції" Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Ensuring the implementation of the contract
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом Expected value: Yes
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції
The criterion refers to the tender
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції: Українська
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
The criterion refers to the lot послуги з харчування для закладу освіти
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (Довідка в довільній формі, щодо наявності у учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг із харчування, протягом встановленого цією документацією періоду, а саме: склад або складські приміщення для зберігання продуктів харчування та наступного надання послуг із харчування, що знаходяться в межах м. Дніпро; придатних для експлуатації вантажних транспортних засобів- рефрижераторів (у кількості не менше 2 одиниць) для доставки готових страв. Кінцевим результатом є збереження якості, кольору і аромату їжі, збільшується термін реалізації. Учасник, шляхом подання у складі тендерної пропозиції всіх документів, що передбачені згідно цієї документації, повинен підтвердити: або наявність власного обладнання та матеріально-технічної бази, вказаного вище, або право користування вказаним вище обладнанням та матеріально-технічною базою на договірних засадах, або отримання відповідних послуг на договірних засадах від інших осіб/суб’єктів господарювання, а саме, послуг щодо зберігання продуктів харчування, доставки готових страв, вантажними транспортними засобами-рефрижераторами, з дотриманням визначених цією документацією вимог до обладнання та матеріально-технічної бази, з використанням якого надаються відповідні послуги, разом із свідоцтвами про реєстрацію транспортних засобів. У випадку володіння об’єктами матеріально-технічної бази не на праві власності, а на праві користування, учасники закупівлі разом із правовстановлюючими документами додають у складі тендерної пропозиції документи у формі листів-відгуків (рекомендацій), що підтверджують належне користування обладнанням та матеріально-технічною базою учасником закупівлі від імені власника (орендодавця) таких засобів. З метою підтвердження наявності в учасника основних засобів та інших активів ним в складі пропозиції надається копія фінансової звітності (форма № 1 або 1-м та форма № 2 або 2-м) за 2023 рік. У довідці щодо наявності в учасника обладнання та матеріально-технічної бази, достатнього для виконання умов договору про закупівлю із надання послуг щодо предмету закупівлі, обов’язково повинна міститись інформація про наявність в учасника власного або залученого обладнання, зокрема: піч пароконвекційна (не менше одної), а також обладнання для шокового охолодження (не менше одного). На підтвердження наявності печі пароконвекційної та обладнання для шокового охолодження учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: скан-копію з оригіналу оборотно-сальдової відомості, або скан-копію з оригіналу інвентаризаційного опису, або скан-копію з оригіналу акту контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або скан-копію з оригіналу договору купівлі-продажу або скан-копію з оригіналу договору поставки, або акт прийому-передачі, або видаткову накладну або договір оренди/суборенди/лізингу або договір про співпрацю або договір користування чи надання послуг або інші правоустановлюючі документи. Учасник також повинен надати: - Рішення про державну реєстрацію потужності на складські приміщення (виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі) - Експлуатаційний дозвіл на потужності (об’єкти) зі зберігання продуктів харчування, виданий на ім’я учасника торгів або власника складських приміщень, якими документально підтверджено користується учасник закупівлі); - Дійсні довідки про санітарну обробку на кожен із наведених транспортних засобів; - Рішення про державну реєстрацію потужності на транспортування (оригінал або копія) (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі) або лист від уповноваженого органу, щодо державної реєстрації потужності на транспортування (виданий на ім’я учасника торгів або власника автотранспорту, яким документально підтверджено користується учасник закупівлі); - Договір або договори на надання послуг з дезінсекції, дезінфекції дератизації складських приміщень зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025 р.; - Договір про надання послуг з дезінфекції автотранспортних засобів зі строком дії не менше ніж до 31.12.2025р. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб'єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців
The criterion refers to the lot послуги з харчування для закладу освіти
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Документи, які повинен подати Учасник для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, що мають необхідні знання та досвід: - довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, обов’язкова наявність кухарів, контролера якості, технолога/інженера-технолога. За довідкою зазначити наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та всіма працівниками, вказаними згідно відповідної довідки: копії наказів про прийняття на роботу таких працівників, або копії інших документів (витяги з трудових книжок із записами щодо прийняття на роботу таких працівників), що підтверджують наявність найманих працівників згідно чинного законодавства про працю (допускається подання інформації без зазначення посадових окладів працівників); Обов’язково наявність в штаті Учасника технолога/інженера-технолога, або осіб, які виконують такі функції згідно посадової інструкції з наданням документу про відповідну освіту. Для підтвердження реальності найманих працівників учасники зобов’язані надати у складі тендерної пропозиції сканкопію звіту про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове соціальне страхування до органів доходів і зборів за останній звітній період з відміткою органу Державної фіскальної служби або з електронною квитанцією про прийняття такого документу уповноваженим органом. За довідкою про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначаються усі працівники в розумінні трудового законодавства, що будуть залучені до надання послуг. В складі Тендерної пропозиції учасник повинен надати Сертифікати/ Свідоцтва щодо працівників, які пройшли навчання проведенню внутрішніх аудитів відповідно до вимог і положень стандартів "Вимоги стандартів ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT), ДСТУ ISO 22000:2019 Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу (ISO 22000:2018, IDT) / ДСТУ ISO 22000:2019 Системи керування безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюзі (ISO 22000:2018, IDT), Організація та проведення аудиту згідно вимог ДСТУ ISO 19011:2019 Настанови щодо проведення аудитів систем управління (ISO 19011:2018, IDT)" (не менше 2 двох). ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
The criterion refers to the lot послуги з харчування для закладу освіти
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (Довідка про досвід виконання аналогічних договорів (Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори за групою кодів ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги. Не може вважатись аналогічним договором такий, при якому не прослідковується повний цикл організації гарячого харчування, зокрема, разові та поодинокі договори на послуги з організації харчування під час проведення короткострокових заходів (фестивалів, свят, конкурсів, оглядів, концертів, виставок, конференцій, семінарів, тощо). Не менше двох повністю виконаних аналогічних договорів із попередніми Замовниками, в яких відображена інформація щодо надання послуг за групою кодів ДК 021:2015 55520000-1 Кейтерингові послуги (відповідно до цього предмету закупівлі). Аналогічні договори мають бути надані щодо підприємств, установ, організацій, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів. Разом із аналогічними договорами на підтвердження їх виконання учасники зобов’язані надати акти про наданні послуги (виконані роботи). В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань. При цьому, аналогічні договори повинні містити інформацію про предмет закупівлі, який відповідає по своїй суті предмету закупівлі та істотні умови, що є характерними згідно законодавства для такого роду договорів. Довідка про досвід виконання аналогічних договорів за формою: №з/п Найменування замовника, місцезнаходження, код ЄДРПОУ Предмет договору, кількість та період постачання послуг за весь строк дії договору Номер, дата та строк дії договору Варті сть викон аного догов ору, грн. Контактна особа замовника, телефон 1. 2. ) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025
Наявність фінансової спроможності
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Не вимагається надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі (пропорційно очікуваній вартості частини предмета закупівлі (лота) в разі поділу предмета закупівель на частини)
The criterion refers to the lot послуги з харчування для закладу освіти
Information for acquaintance with the organizer of procedures Information for acquaintance of participants of procedures
Підтверджується, що
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Сканований оригінал/копія “Звіт про фінансові результати (Звіт про сукупний дохід)” або “Фінансова звітність малого підприємства” або “Фінансова звітність мікропідприємства” за 2023 рік за формами, що передбачені наказами Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 лютого 2013 за № 336/22868 та від 25.02.2000 №39 зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 березня 2000 за №161/4382 відповідно та документ, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданого звіту за колонкою 2 000 (код рядка “Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг)”, який має бути у розмірі не менше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини). Якщо учасник процедури закупівель фізична особа-підприємець, то у складі цінової пропозиції подається сканована оригінал/копія податкової декларації платника єдиного податку фізичної особи-підприємця за 2023 рік або за І півріччя 2024 року за формою, що передбачена наказом Міністерства фінансів України від 19.06.2015 № 578 (зі змінами, внесеними наказом Міністерства фінансів України від 17.03.2017 № 369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 10.04.2017 за № 478/30346) зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.07.2015 за № 799/27244 відповідно та сканований оригінал/копія документу, що підтверджує прийняття звітності уповноваженим органом. Фінансова спроможність визначається відповідно до поданої декларації за колонкою 8 (код рядка “Загальна сума доходу за звітній (податковий) період (сума значень рядків 01 + 02 + 03 + 04 + 05 + 06 + 07)”, який має бути у розмірі не більше 100% очікуваної вартості предмету закупівлі (пропорційно очікуваної вартості частини предмета закупівлі (лота) у разі поділу предмета закупівель на частини).) Expected value: Yes
Acceptable evidence:
Document.
Requirement status: "Active"

Date of publication of the requirement: 10.01.2025

Dates

Date of publication 10.01.2025 15:51  
Enquiry period end date 15.01.2025 00:00  
Proposals start date 10.01.2025 15:49  
Proposals end date 18.01.2025 00:00  

Procurement entity

Official name ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ  
National ID / Tax Number 40506248  
Legal address 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75